دسته‌بندی نشده

برند های برتر دوربین مداربسته کدام اند؟ کافه آموزشگاه | tizbincctv

لازم به ذکر است شرکت فوژان اکسوم اولین تولیدکننده اسکنر در ایران (تحت لیسانس ایویژن تایون) بوده و با تولید سالیانه 30,000 دستگاه در رتبه هجدهمین تولیدکننده اسکنر در دنیا به شمار می آید. همچنین پیشنهاد میکنیم برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های مداربسته اکسوم مقاله همه چیز درباره دوربین مداربسته اکسومرا مطالعه کنید. به عنوان یک برند داخلی، با بروزترین تکنولوژی در کشور مونتاژ و به عنوان دوربین مداربسته ایرانی روانه بازار شده است. یکی از مزایای استفاده از دوربین مداربسته ایرانی این است که نسبت به سایر دوربین های مداربسته وارداتی مدت زمان ضمانت بیشتری دارند و شما به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش این کالا های ایرانی استفاده کنید. از طرفی خیلی راحت تر میتوانید نسبت به اصل یا غیر اصل بودن محصول آگاه شوید. با پیشرفت تکنولوژی در ایران مهندسین ما توانسته اند دوربین مداربسته ایرانی را تولید کنند که در مقایسه با دوربین های خارجی ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری است.

http://atisflower.irاین مجله خبری دوربین مداربسته از دوربین مدار بسته همانند گوشی‌های این برند دارای کیفیت بسیار بالا و خوبی می‌باشد و از برند معتبر دوربین مدار بسته است.. دوربین های مدار بسته ی این شرکت توانسته است در میان 10 شرکت مطرح و برند دنیا قرار بگیرد. این شرکت نمایندگی های بسیار زیادی را در کل دنیا دارد ولی دفتر رسمی آن در دبی واقع شده است. رنج قیمتی دوربین های مدار بسته ی آویجیلون در رده ی متوسط رو به بالا می باشد. از این دوربین ها می توان هم برای مصارف شخصی و هم برای مصارف تخصصی و پروژه های عظیم استفاده کرد. ویژگی های بدنه ی این دستگاه به نحوی طراحی شده اند که موجب جلوگیری از نفوذ گرد و خاک به تجهیزات داخلی دستگاه می شود.

بررسی بهترین برند مدار بسته، سونی (Sony)

از این رو بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند از برندهایی مانند داهوآ و هایک ویژن با کیفیت و قیمت مناسب تر استفاده کنند. حال با این تفاسیر و توضیحاتی که در این مقاله صورت گرفت شما میتوانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برای خریداری دوربین مداربسته یا سیستم های امنیتی و نظارتی خود بپردازید و با آگاهی تصمیم بگیرید. برای برخی از افراد در این مواقع کیفیت تصویر برای و برای برخی دیگیر قیمت دوربین مدار بسته در اولویت است . برخی از این برند ها یکی و برخی از آن ها همچون هایک ویژن در هردو فاکتور عملکردی بی نظیر را ارائه کرده اند. انواع دوربین مداربسته تولید شده توسط این مورد از برند های برتر دوربین مداربسته به علت داشتن طول عمر زیاد و قدرت عملکردی مطلوب شناخته شده اند. در صورتی که شما هم به دنبال دوربین های مداربسته قوی و با کیفیت هستید، با خیال راحت می توانید خدمات تیم پاناسونیک را مورد استفاده قرار دهید.

مزایای دوربین های مداربسته هایلوک

برند پلکو مربوط به شرکت آمریکایی است که در زمینه تولیدات انواع دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی نظارتی فعالیت دارد. این شرکت به‌عنوان سومین سازنده بزرگ در زمینه سیستم نظارت تصویری در چین، فعالیت خود را از سال 2005 شروع کرده آیت و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دوربین‌های مداربسته در جهان شناخته می‌شود. اما مطمئنا برندهایی که معرفی کرده‌ایم از بهترین برندهای جهانی تولیدکننده دوربین مدار بسته هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این برندها برای خرید انتخاب کنید. اما قیمت بسیار بالای دوربین های برند اکسیس باعث شده مشتریان به برندهای دیگر همچون هایک ویژن و هایلوک به دلیل مناسب بودن کیفیت و قیمت، رجوع کنند. دوربین Univiewیکی دیگر از برندهای چینی است که توانسته در سیستم های امنیتی حفاظتی در جهان جایگاه خوبی پیدا کند. دوربین مداربسته برند سامسونگ به دلیل داشتن کیفیت بالا و همچنین دید در شب بسیار قوی توانسته بخش بزرگی از بازار دوربین مداربسته را در اختیار خود بگیرد.

دستگاه های ضبط کنندهمشاهده همه

Axis Communication یک شرکت سوئدی است که در سال 1984 به عنوان بخشی از گروه Canon تأسیس شد. این شرکت یکی از تولیدکنندگان پیشرو امنیتی از جمله دوربین‌های مدار بسته است و طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد. بدون نظر، الان برای برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی نظرت رو ثبت کن…

  • برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد.
  • همانطور که گفتیم اطلاع از پرفروش‌ترین برندهای دوربین مداربسته یک ضرورت برای یافتن و انتخاب بهترین دوربین مداربستهبرای منزل و کسب و کار شماست.
  • برخی از انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار ایران با وجود اینکه بسیار معروف می باشند، ولی ثبت نگردیده اند و برندی ساختگی می باشند.
  • هدف برند یونی ویو تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در صنعت نظارت تصویری است.