دسته‌بندی نشده

کیبورد خرید و قیمت کیبورد کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی

در کنار این عددها، یک کلید با نام “Num Lock” وجود دارد که می‌توانید به راحتی، آن‌ها را فعال یا غیرفعال کند. اگر کیبورد ویژگی خاصی دارد، باید نرم افزار و درایورهای کیبورد را نصب کنید. برخی از کیبوردهای USB پیشرفته‌تر (مانند کیبورد USB گیمینگ) دارای دو کابل USB هستند. یکی از این کابل‌ها برای کیبورد و دیگری برای پورت‌های USB روی کیبورد برای سایر دستگاه‌های USB است. اگر فقط به کیبورد نیاز دارید، کافیست یکی از این کابل‌ها را متصل کنید.

کیبورد SADATA SK-1700

صفحه‌کلیدهای طراحی شده برای بازی‌های کامپیوتری معمولا نور زمینه و طراحی ارگونومیک دارند. صفحه‌کلیدهای نوع کوئرتی (qwerty) رایج‌ترین کیبوردهای موجود در بازار هستند و چیدمان حروف آن‌ها مطابق با فراوانی استفاده از حروف لاتین است. این کیبوردها براساس صفحه‌کلیدهای ماشین‌های تایپ قدییمی طراحی شده‌اند. چیدمان این کیبوردها راحت و برای تایپ سریع و ۱۰ انگشتی، بهترین نوع کیبورد هستند.

البته برخی کیبوردها، در مدل سیمی و وایرلس دردسترس قرار دارند که خریداران می‌توانند براساس نیازشان یکی را انتخاب کنند. کیبوردها ازنظر کاربری به چهار نوع گیمینگ، استاندارد، ارگونومیک و نام‌پد تقسیم می‌شوند. مهمترین مزیتی که کیبورد لپ تاپی نسبت به کیبورد استاندارد کامپیوتر دارد این است که سرعت دکمه های آن بالا تر است و تایپ کردن با آن لذت بخش تر است. در صفحه کلید کامپیوتر به هر کلید یک کد اسکی خاص اختصاص داده شده است که حرف خاصی را تایپ میکنند.

انواع[ویرایش]

کیبورد خرید و قیمت کیبورد کامپیوتر فروش ویژه مقداد آی تی

لازم به ذکر است که در برخی کیبورد‌ها (از جمله کیبورد استاندارد فارسی در سیستم عامل مک) ایجاد نیم فاصله با زدن کلید‌های ترکیبی Shift + Space اتفاق می‌افتد. اول زبان صفحه کیبورد خود را به انگلیسی تغییر دهید و بعد کافی است فقط حروف ( ک ) فارسی را فشار دهید ، این دکمه کمار کلید Enter قرار دارد. برای تایپ علامت سمی کالن  ( ” ) در نوشتارهای انگلیسی کافیست هنگامی که کیبورد در حالت زبان انگلیسی قرار دارد کلید گ فارسی را فشار دهید.

  • مدل های تاشو کیبور بلوتوثی با توجه به ماهیتی که دارند به راحتی حتی داخل جیب جا می‌شوند و می‌توانید آن‌ها با خود جا به جا کنید.
  • کیبوردهای مکانیکی دارای طول عمر بسیار بالا و دقت و حساسیت فوق العاده ای هستند.
  • در کنار این عددها، یک کلید با نام “Num Lock” وجود دارد که می‌توانید به راحتی، آن‌ها را فعال یا غیرفعال کند.
  • میانبرهای صفحه کلید راه‌هایی برای انجام اقدامات سریع، با استفاده از صفحه کلید است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. مکان‌نما یا مورد انتخاب شده را یک فاصله یا خط، در جهت فلش حرکت میدهند یا یک صفحه وب را در جهت فلش پیمایش می‌کنند. این کیبوردها به کیبورد جزیره ای و یا chiclet Keyboard معروف می باشند.