دسته‌بندی نشده

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ نمایندگی رسمی هایک ویژن | tizbincctv

مجله خبری دوربین مداربسته‌های ساخت این شرکت کیفیت تصویری زیادی دارند و از فناوری فشرده‌سازی H.265 پشتیبانی می‌کنند تا حجم فایل‌ها کم شود، اما کیفیت آن‌ها کاهش پیدا نکند. دوربین‌های ثابت Box تحت شبکه این شرکت مجهز به لنز Varifocal، لنز قابل تعویض و… هستند که گزینه مناسبی برای محیط‌های پر ازدحام است. دوربین‌های ثابت Dome این شرکت قابلیت اتصال به سقف را دارند و قادر هستند یک زاویه دید گسترده را ارایه کنند. از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این شرکت باید به تفکیک‌پذیری بالا، و عملکرد یکسان در روز و شب اشاره کرد. دوربین‌های مداربسته با استفاده از پروتکل آی‌پی قادر به اتصال به شبکه خانگی یا تجاری هستند و می‌توانند از استانداردهای رایج مخابراتی نظیر ADSL/VDSL یا ارتباطات موبایلی برای انتقال اطلاعات استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین مزایایی که برندهای معتبر دارند، گارانتی و خدمات پس از فروشی است که ارایه می‌کنند.

همه چیز در مورد انتخاب دیتاسنتر و اتاق سرور

این مجموعه از زمانی که وارد عرضه تولید شد، به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات POE عمل کرد. اما به طوری رسمی از سال 1390 در حاشیه تولید تجهیزات POE وارد عرصه تولید دوربین مداربسته ایرانی و دی وی آر شد. قابل ذکر است دستگاه‌های هایک ویژن به تازگی به تکنولوژی کمپرسور h.265+ مجهز شده‌‌اند.

نحوه گرفتن کارت نصابی دوربین مدار بسته

بوش با تولید تجهیزات دوربین مداربسته به روز و با کیفیت بالا جایگاه مناسبی در میان کاربران به خود اختصاص داده است. دوربین های تولیدی این شرکت با پشتیبانی از کدینگ های پیشرفته تصویر برداری دیجیتال و همچنین آنالیز تصاویر حرفه ای این برند را انتخاب مناسبی برای کاربری های صنعتی و امنیتی تبدیل کرده است. همچنین توانایی آنالیز روی تصاویر مانند تشخیص چهره، تشخیص حرکت، تشخیص صدا و غیره را داشته که در کنار سخت افزار حرفه ای بوش به عنوان یک بسته کامل ارائه شده است. بوش تولید کننده تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی آلمانی است که در سال 1886 توسط رابرت بوش تاسیس و از سال 2008 تولید دوربین های مداربسته تحت شبکه را آغاز کرد. کارخانجات تولید کننده سیستم های امنیتی بوش هم اکنون در 5 کشور دنیا از قبیل چین ، آلمان ، آمریکا ، پرتغال و مکزیک فعال هستند.

http://atisflower.ir

سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است. تیم تحقیق و توسعه داهوا در همان سال نخستین یعنی 2001 – 1380 موفق شد اولین دستگاه ضبط کننده دیجیتال را در چین با هشت کانال تولید و پخش کند.

  • گارانتی محصولات این شرکت 24 ماهه است و شما می توانید برای حمایت از کالای با کیفیت ایرانی از محصولات شرکت برایتون خریداری کنید.
  • از قابلیت‌های شاخص آن باید به توانایی کار در شب و روز، بزرگ‌نمایی مطلوب بدون افت کیفیت تصویر، قدرت بزرگ‌نمایی چند برابری بدون افت کیفیت، قابلیت تشخیص چهره، 180 یا 360 درجه بودن و….
  • لازم به ذکر است شرکت فوژان اکسوم اولین تولیدکننده اسکنر در ایران (تحت لیسانس ایویژن تایون) بوده و با تولید سالیانه 30,000 دستگاه در رتبه هجدهمین تولیدکننده اسکنر در دنیا به شمار می آید.
  • بنابراین اگر قرار است دوربین در مکان حساسی قرار بگیرد که حتی جزیی‌ترین اطلاعات مثل شماره اعداد و کاراکترها نیز قابل رویت باشند بهتر است به سراغ خرید دوربین آی‌پی بروید.

هایک ویژن یکی از برند های قدیمی و با تجربه فعال در زمینه طراحی و فروش دوربین مداربسته به حساب می آید. محصولات این برند از زمان های قدیم در دسترس مشتریان بوده و همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات آن برای خیلی از افراد به مسئله ای مهم تبدیل شود. بهترین برند دوربین مداربسته برای این کارایی باید از نورپردازی قدرتمندی استفاده کند و بتواند در شب تصاویر با کیفیتی را ضبط کند. با این‌حال، ابتدا به این پرسش پاسخ دهید که دوربین قرار است در چه محیطی مستقر شود و آیا قرار است یک پوشش کامل از محل را ارایه کند یا خیر.