اخبار دوربین مداربسته

راه حل سازمانی، یکپارچه، SaaS Genetec


Genetec مرکز امنیتی SaaS را معرفی کرد. این پیشنهاد جدید که با امنیت سایبری و حفظ حریم خصوصی در هسته خود ساخته شده است، یک نرم افزار مقیاس پذیر، باز و یکپارچه به عنوان راه حل خدمات (SaaS) است.

مرکز امنیت SaaS با ترکیب کنترل دسترسی، مدیریت ویدئو، جستجوی قانونی، نظارت بر نفوذ، اتوماسیون و بسیاری از قابلیت‌های امنیتی پیشرفته، فصل جدیدی را در تکامل فناوری صنعت امنیت فیزیکی آغاز می‌کند.

کریستین مورین، معاون مهندسی محصول و CSO، شرکت Genetec گفت: «صنعت امنیت فیزیکی در استرالیا و نیوزلند و در سطح جهان نتوانسته است ابر یا نرم‌افزار را به‌عنوان یک سرویس کاملاً مناسب به‌ویژه برای مشتریان سازمانی دریافت کند. در مرکز امنیتی SaaS، سازمان‌ها دیگر به عنوان راه‌حل‌های خدماتی که بی‌ضروره مجبور به انتخاب از میان تمام مراحل اولیه یا تمام ابری می‌شوند، تحت کنترل اختصاصی یا با ویژگی‌های ضعیف نیستند. قابلیت‌های سازمانی و معماری باز Security Center SaaS به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سیستم‌ها را قادر می‌سازد تا بارهای کاری پیچیده را در جایی که بیشترین منطقی برای استقرار دارند، مدیریت کنند. این انعطاف‌پذیری نیاز دیرینه کاربران نهایی را برطرف می‌کند و شکاف مهمی را در بازار پر می‌کند.»

یک راه حل ترکیبی SaaS که برای شرکای کانال ساخته شده است

همانطور که استقرارها به طور فزاینده ای پیچیده می شوند، کاربران نهایی به متخصصان امنیتی قابل اعتماد برای هدایت آنها در انتقال به محیط های ابری و ترکیبی متکی هستند.

جورج موواد، مدیر کشور ANZ، Genetec Inc توضیح می‌دهد: «رویکردهای فعلی SaaS نقش شرکای کانال را که ما آنها را در موفقیت مشتری و پروژه مهم می‌دانیم، کمرنگ کرده است. Security Center SaaS یک فرصت مهم برای یکپارچه سازان سیستم ما است. این به معنای حاشیه بهتر و رضایت طولانی مدت مشتری، بدون سرمایه گذاری اضافی در زمان یا منابع از طرف شرکا است.

با یک فرآیند نقل قول و سفارش خودکار، سیستم ها می توانند در عرض چند دقیقه از زمان ثبت سفارش کاملاً عملیاتی شوند.

Security Center SaaS یک پلت فرم استقرار-آگنوستیک است که از طیف وسیعی از تنظیمات پشتیبانی می کند.

بر اساس معماری ترکیبی-SaaS، راه‌حل جدید به سازمان‌ها اجازه می‌دهد تا اجزا و سایت‌ها را بر اساس نیازها و الزامات خود با استفاده از ترکیبی از سرویس‌های بومی ابری و ابزارهای مدیریت شده توسط ابر، با ذخیره‌سازی و پردازش در لبه، به فضای ابری منتقل کنند.

Security Center SaaS همچنین می تواند به طور یکپارچه با دستگاه ها و زیرساخت های امنیتی موجود در محل متصل شود.

دستگاه‌های کنترل دسترسی و دوربین‌هایی که برای ابر آماده نیستند، می‌توانند به راحتی با استفاده از لوازم جانبی Genetec به Security Center SaaS متصل شوند.





منبع