دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین برند دوربین مداربسته بهترین برند دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | tizbincctv

دوربین مدار بسته اکسیس محوبیت زیادی را در سراسر جان به دلیل رمز گذاری بی نظیر خود داراست . تضاویر و فایل های ضبط شده در دستگاه های این کمپانی امنیتی فوق العاده داشته و تا حد زیادی از سرقت هایی از راه دور در امانند . دوربین مداربسته الجی را می توان جزو برترین دوربین مداربسته ای دانست که می توان آن ها را به سریع ترین حالت ممکن در مکان های مورد نیاز نصب کرد .

  • یکی دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته در جهان است.
  • وارد شدن انواع مختلفی از دوربین های مدار بسته ی خارجی، نتوانسته است محبوبیت دوربین های مدار بسته ی ایرانی را کم کند.
  • پاناسونیک ترکیبی از کلمات “پان” (جهانی) و “صوتی” (صدا) است و معنای آوردن صدای شرکت ما را به جهان ایجاد می کند.
  • هدف این برند ها پر کردن بازار از محصولات خوش قیمت برای افرادی است که بودجه محدودی دارند.
با توجه به جرائم زیادی که امروزه شهد آن هستیم، استفاده از این سیستمهای نظارتی در سطح شهر و در فروشگاه‌ها و مخصوصاً منازل مسکونی به شدت احساس می‌شود. پاناسونیک از جمله قدیمی ترین برندهای ژاپنی می باشد و هدف اول این برند سیستم های صوتی است که توانسته در این حوزه بخش اعظمی از بازار را نیز از آن خود کند. برند داهوا دارای تکنولوژی تخصصی HDCVI می باشد که از طریق این تکنولوژی امکان انتقال تصویر با کابل کواکسیال برای فاصله های بالای 100 متر بدون ایجاد هیچ نویزی می باشد. دوربین و دستگاه های ضبط پرکسیس از 555 روز گارانتی برخوردار هستند به علاوه اینکه با گذشت زمان گارانتی نیز شرکت پارندسیستم هرگونه تعمیری را خواهد پذیرفت. لازم به ذکر است که ما در شهر های تهران، زنجان، سبزوار، ملایر، اهواز، کرج، زاهدان و بوشهر نمایندگی فعال فروش محصولات ایرانی پرکسیس را اعطا کرده ایم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از هم وطنان در سراسر کشور خدمت رسانی کنیم.

دوربین مداربسته Megavision دارای انواع دوربین تحت شبکه Megavision و دوربین AHD مگاویژن و همچنین دوربین های آنالوگ Megavision می باشند. برخی از انواع مارک دوربین مداربسته موجود در بازار ایران با وجود اینکه بسیار معروف می باشند، ولی ثبت نگردیده اند و برندی ساختگی می باشند. همچنین اگه دوست دارین اطلاعات بیشتری در مورد دوربین مداربسته ایرانی داشته باشید. برای دانلود فایل بهترین دوربین مداربسته ایرانیکافیست ایمیل خودتون رو وارد کنید تا لینک دانلود فایل دوربین مداربسته ایرانی به ایمیل شما ارسال بشه. تولید محصول شرکت برایتون از سال 1392 آغاز شد و این شرکت در حالی که این شرکت یکی از بهترین شرکت ها در زمینه سوئیچ POE هم بود شروع به تولید دوربین های مداربسته برایتون کرد. در حال حاضر این برند یکی از برندهای پرفروش در کشور محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد.

برگزاری دوره آموزشی نصب دوربین مداربسته برای اتباع

ال جی توانست از نام خود برای مجله خبری دوربین مداربسته و فروش دوربین‌های مداربسته استفاده کند و انتظار مشتریان خود را برآورده کند. اما از مشکلات قابل تامل این برند دوربین مداربسته، می‌توان به حساسیت پایین نسبت به تحرک و ست نشدن با دستگاه‌های دیگر برندها اشاره کرد. برند داهوا همزمان با برند هایک ویژن در سال 2001 در چین شروع به کار کرد. داهوا از سال 2014 تاکنون همواره یکی از ده مدل برتر دوربین مداربسته بوده ودر لیست پرفروش‌ترین مارک‌های دوربین مداربسته در دنیا قرار دارد. به همین دلیل مشتریان می‌توانند به راحتی و برحسب با نیاز خود انتخاب مناسبی داشته باشند.

جهت ثبت نام و مشاوره رایگان اطلاعات خواسته شده را پر نمایید.

بنابراین در اینجا لیستی از برندهای برتر دوربین‌های مدار بسته در جهان آورده شده است. شرکت هایک ویژن از جمله بزرگترین تولید کنندگان سیستم های حفاظتی مطرح دنیا است که کشور چین صاحب امتیاز آن است. برند هایک ویژن طی 19 سال گذشته توانسته بخش بسیار بزرگی از بازار دنیا را به دست بگیرد.

http://atisflower.ir