دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مداربستهلیست قیمت به روز 1401 | tizbincctv

دوربین چشم ماهی دارای لنز ثابتی است و باید بر روی مرکز سقفی با حداقل 3 متر ارتفاع نصب شود تا تصویر کلی از محیط تحت پوشش ارایه دهد. شفافیت یک فیلم و تصاویری که به عنوان یک داده توسط دوربین ضبط و به دستگاه انتقال داده می شود، یکی از موارد مهمی است که خریداران دوربینِ مداربسته به ان اهمیت می دهند. دوربین، تنها عامل موثر بر کیفیت نیست اما یکی از موارد مهمی است که به صورت مستقیم بر کیفیت یک تصویر، اثر می گذارد.

  • علاوه بر جمع آوری مدرک برعلیه مجرمین یکی دیگر از فواید نصب دوربین مداربسته مخفی این است که نیروهای پلیس آرامش بیشتری در حین ماموریت دارند زیرا می دانند که با نصب دوربین مداربسته، مجرمین نمی توانند در دادگاه برعلیه مامورین ادعا های پوچ ارائه دهند.
  • دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند.
  • در ادامه محصولات دوربین مدار بسته دید در شب رنگی ، دوربین های دید در شب تمام رنگی یا Full Color به عرصه محصولات نظارت تصویری و سیستم مدار بسته معرفی شدند.

با توجه به ظاهری و عملکردی که دوربین پینهول دارا می باشد باید در مکان های داخلی و سرپوشیده استفاده شود و می توان این دوربین مداربسته پینهول را به صورت مخفی استفاده کرد. معمولا دوربین مداربسته بالت از طریق پایه دوربین نصب می شود که این پایه در دوربین دارای بازوهای حرکتی گوناگون می باشد. دوربین مدار بسته با نقش حفاظتی و امنیتی که دارد می تواند در زمان رویداد و پیشامد در پیگیری فرد یا افراد خاطی و همچنین پیشگیری اتفاق های آتی جلوگیری نماید.

دوربین مداربسته و دزدگیر بی سیم هگزا مدل smarthome

یکی از مجله خبری دوربین مداربسته های این دوربین مداربسته ضبط کردن آن به هنگام تشخیص حرکت است، بدین صورت که در سایر موارد تصاویر را ضبط نمی کند؛ که این ویژگی باعث صرفه جویی زیادی در مصرف هارد و دوربین مدار بسته می شود. در بعضی موارد دوربین مداربسته با هدف نظارت بر اماکن نصب می شود؛ نظارت بر کارمندان در محیط کار یا نظارت بر بر کودکان و حیوانات خانگی یکی از اهداف افراد برای خرید دوربین مدار بسته است. این دوربین های مداربسته اغلب 360 درجه هستند و بیشتر زوایا را پوشش می دهند؛ با نصب این دوربین های مداربسته می توانید علاوه بر نظارت همه جانبه صدای محیط را دریافت می کنید و حتا می توانید با افراد حاضر کنار دوربین مداربسته مکالمه داشته باشید. در ضمن در نظر داشته باشید در پروژه های بسیار بزرگ که متراژ سیستم مداربسته از دستگاه ضبط کننده ویدیویی یا تصویری زیاد است باید سیستم تحت شبکه استفاده نمایید که با کاهش چشمگیر کابل کشی قیمت دوربین مدار بسته به صورت کلی کاهش پیدا می کند. انواع دوربین مدار بستهیکی از نکاتی که کاربران در هنگام خرید دوربین های امنیتی و نظارتی با آن مواجه می شوند تنوعی است که در انواع دوربین نظارتی و امنیتی وجود دارد که این تنوع باعث گوناگونی فراوان در قیمت دوربین مدار بسته شده است.

دوربین اسپیددام

متاسفانه امروزه با رشد آمار سرقت از فروشگاه های مختلف نظیر طلا فروشی ها، فروشگاه های موبایل، فروشگاه های لباس و غیره نصب دوربین های مداربسته جهت حفظ ایمنی و نظارت بر رفتار مشتریان و کارمندان شما امری ضروری حساب می شود. دوربین دام نوعی از دوربین های مداربسته است که معمولا به شکل نیم کره ای و به صورت سقفی و در محیط های داخلی نصب و راه اندازی می‌شوند. اصطلاح دام به معنای گنبد است که شکل ظاهری این دوربین‌ها به روشنی بیانگر آن است. در این خاصیت برق از طریق همان کابل شبکه به دوربین مدار بسته تحت شبکه ارسال می شود. انواع لنز برای دوربین مداربستهیکی از نکات کلیدی در انتخاب دوربین، لنز به کار رفته در آن می باشد.

دوربین مدار بسته برای کارخانه

انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود. در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد. طبق مواردی که در توضیحات بالا به آن اشاره شد و ضمن آشنایی با انواع دوربین مداربسته، کاربرد و قابلیت های هر یک از آنها و سپس با تعیین نیاز ها و بودجه مورد نظرتان به راحتی و با چشمان باز می توانید دوربین مداربسته مورد نظرتان را خریداری کنید. شما می توانید انواع دوربین مداربسته را بر حسب موقعیت مکانی خریداری و نصب کنید. دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای کنترل صندوق فروشگاه و نظارت بر کل فضای فروشگاه است.

http://atisflower.ir