اخبار دوربین مداربسته

سری جدید Wisenet X سازگار با NDAA


Hanwha Techwin مجموعه‌ای از دوربین‌های سری Wisenet X را با قابلیت‌های هوش مصنوعی داخلی (AI) منطبق با NDAA راه‌اندازی کرده است.

محدوده محصول جدید، متشکل از 28 دوربین، گزینه های موجود را برای اپراتورهایی که به دنبال بهبود نظارت تصویری خود با یادگیری عمیق هستند، گسترش می دهد و به آنها کمک می کند آلارم های کاذب را کاهش دهند و کارآمدتر کار کنند. علاوه بر این، قابلیت‌های هوش مصنوعی در لبه از اپراتورها با شناسایی اشیایی مانند افراد، چهره‌ها، وسایل نقلیه و پلاک‌ها پشتیبانی می‌کند.

تجزیه و تحلیل ویدیویی که مبتنی بر یادگیری عمیق هوش مصنوعی است

با استفاده از یادگیری عمیق، دوربین‌ها بهتر می‌توانند نیازهای اپراتورهای امروزی را برآورده کنند. هوش مصنوعی تعبیه‌شده در محدوده سری X، ویدیو را قابل مدیریت‌تر می‌کند، در صورت نیاز به اپراتورها درباره رویدادها اطلاع می‌دهد، و آنها را قادر می‌سازد تا رویدادها و اشیاء مرتبط را به سرعت از طریق جستجوی قانونی پیدا کنند. و کمک به هوش تجاری گسترده تر.

تشخیص و طبقه‌بندی دقیق اشیا اپراتورها را قادر می‌سازد تا به سرعت افراد، چهره‌ها، پلاک‌ها و انواع وسایل نقلیه از جمله خودروها، کامیون‌ها، اتوبوس‌ها و دوچرخه‌ها را شناسایی کنند. این آگاهی موقعیتی و زمینه بیشتری را به یک رویداد ارائه می دهد. حرکات نامربوط مانند تکان دادن درختان، سایه‌های متحرک و حیوانات نادیده گرفته می‌شوند، که همه آنها معمولاً علت هشدارهای کاذب با فناوری تشخیص حرکت استاندارد هستند. بنابراین اپراتورها بهتر می توانند بر روی واکنش به حوادث واقعی و شرایط اضطراری تمرکز کنند.

تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی نیز فقط برای امنیت نیست. آنها همچنین داده های قابل اجرا زیادی را به بخش های عملیات، بازاریابی و فروش می آورند. با تشخیص اشیاء مبتنی بر هوش مصنوعی، کسب‌وکارها می‌توانند شمارش افراد بسیار دقیق، داده‌های مدیریت صف و نقشه‌های حرارتی را که الگوهای دقیق رفتار را نشان می‌دهند، به دست آورند. تشخیص نفوذ و پرسه زدن نیز در محدوده موجود است و با پشتیبانی از کانال مجازی تکمیل می شود که به اپراتورها اجازه می دهد به طور همزمان مناطق یک صحنه و همچنین کل صحنه را ضبط و نظارت کنند.

کیفیت تصویر بهبود یافته

علاوه بر این، فناوری کاهش نویز WiseNRII از هوش مصنوعی برای شناسایی حرکت اجسام و کاهش تاری در محیط‌های پر سر و صدا و کم نور استفاده می‌کند. Extreme WDR از فناوری تجزیه و تحلیل صحنه برای کاهش مصنوعات حرکتی استفاده می کند و تصاویر واضحی را حتی در شرایط نور پس زمینه قوی ارائه می دهد، در حالی که WiseIR خروجی نور مادون قرمز را با توجه به بزرگنمایی دوربین تنظیم می کند. WiseStreamIII پهنای باند و فضای ذخیره‌سازی را به حداقل می‌رساند و همه ویدیوها را به جز اشیا و مناطق مورد علاقه فشرده می‌کند. این اپراتورها را قادر می‌سازد تا با کیفیت تصویر بهینه، با حداقل پهنای باند و با نیازهای ذخیره‌سازی کمتر، فقط بر روی اشیا و مناطقی که به توجه آنها نیاز دارند تمرکز کنند.

دوام تقویت شده برای عملکرد ثابت

این مجموعه گزینه های دوربین گنبدی، گنبد خراب، گلوله و جعبه را ارائه می دهد که هر دستگاه دارای بیرونی فلزی و در مورد دوربین های گنبدی، حباب های گنبدی بسیار مقاوم است. این باعث افزایش طول عمر هر دوربین می شود و تضمین می کند که تصاویر در اثر خراش روی لنز تحریف نمی شوند. یک سوپاپ گوری بخار آب را قادر می سازد تا از یک راه خارج شود تا از تجمع رطوبت و آسیب جلوگیری کند.

افزونگی برق از طریق ترکیبی از POE و برق 12 ولت DC با دومی منبع تغذیه پیش فرض ارائه می شود. این امر نظارت مستمر را در صورت قطع برق فراهم می کند.

X Core در مقابل X PLUS

محدوده جدید سری X تقویت‌شده با هوش مصنوعی به دوربین‌های X-core و X-plus تقسیم می‌شود که محدوده X-plus دارای طراحی مغناطیسی مدولار برای ساده‌تر کردن نصب، پشتیبانی تا 120 فریم در ثانیه برای ضبط حرکت صاف، فاصله نوری بیشتر IR است. زاویه شیب و برخی از ویژگی ها و پایه های اضافی. X-plus همچنین دارای فاصله کانونی تله است، بنابراین اپراتورها می توانند برای مشاهده جزئیات بیشتر، روی صحنه ای با زاویه دید 29 میلی متر زوم کنند.

طیف کامل دوربین های هوش مصنوعی سری Wisenet X به شرح زیر است:

مدل های X PLUS

مدل های هسته X





منبع