دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | tizbincctv

اینکه شما از مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته ایرانی آنالوگ استفاده کنید یا IP بستگی به نیاز و محیط کاری شما دارد، که به نظر من بهتر است برای انتخاب دوربین مداربسته حتما از یک تیم فنی مشاوره بگیرید. همچنین در کشور ما به دلیل اینکه برند های مختلفی وجود دارد، پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی تا حدود زیادی سخت شده است! به همین خاطر در این مقاله قصد داریم به طور کامل شما را با بهترین برندهای دوربین مدار بسته ایرانی آشنا کنیم تا شما بتوانید به راحتی انتخاب خوبی داشته باشید. همانند هایک ویژن و داهوا برند یونی ویو نیز یک شرکت چینی است که فعالیت خود را از سال 2011 آغاز نمود. اولین شرکتی که دوربین مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه را به بازار عرضه کرد.

  • اگر هر یک از اعضای ساختمان بخواهند با مخالفت خود مانع نصب دوربین شوند، هیئت مدیره می تواند با دریافت مجوز کتبی نصب دوربین را انجام دهد.
  • ما در سایت دیجی رانو برای راحتی شما دوستان عزیز شروع به ساخت پادکست کرده ایم.
  • ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود.
  • DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است.
  • زمانی که در مغازه خود به فروش اجناس مختلف می‌پردازید، امنیت مغازه موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود.
خود را شامل مشاوره ، انتخاب و نصب دوربین های مدار بسته و سیستم های حفاظتی را با کمک مشاوران و فروشندگان این مجموعه به بهترین شکل ممکن به انجام برسانید . این مجموعه نماینده ی رسمی فروش برند ها هایک ویژن و های لوک در ایران است که تمامی محصولات خود را با گارانتی معتبر “پارس ارتباط”به شما عزیزان عرضه می نماید. هایک ویژن یکی از تولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است که در سال 2001میلادی(1380شمسی) در هانگژو چین تاسیس شد. سلام ، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی با ما در میون گذاشتی. سلام علی جان، ممنون از این که نظرت رو در مورد بهترین دوربین مداربسته ایرانی و تجربه خودت از استفاده از دوربین اکسوم رو با ما میون گذاشتی. برند حارس در سال 1397 توسط شرکت پارس ارتباط افزار معرفی شد و تا کنون توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان خود بدست آورد.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند یونی آرک

البته قابل ذکر است که اغلب دوربین های مداربسته امروزی دارای ویژگی دید در شب نیز هستند. دوربین های مداربسته دید در شب قادر به ثبت تصاویر واضح و با کیفیت در شب هستند. در صورت رخ دادن حادثه ای در شب می توانید با استفاده از تصاویر این دوربین ها، وقایع را بررسی کنید. بهترین دوربین برای فضای باز دوربین دید در شب با حداقل برد دید در شب 10 متر است. این دوربین دارای یک لنز با زاویه دید 118 درجه و وسعت دید بالا در شب است. با تمام این اوصاف یک دوربین فضای باز بی‌نقص نیست؛ به عنوان مثال در دمای زیر صفر درجه کار نمی‌کند.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: کیفیت صدا

از لحاظ میزان فروش و محبوبیت این شرکت در جایگاه سوم پس از هایک ویژن و داهوا قرار می گیرد. از دیگر محصولات تولیدی این شرکت می توان به مدل های مختلف دستگاه NVR، انواع دستگاه Decoder و Incoder، دستگاه ذخیره ساز ، Client Software و …اشاره نمود. دوربین مداربسته HFW1200TP-A یکی دیگر از محصولات شرکت داهوا است که در کنار قیمت مقرون‌به‌صرفه خود، ویژگی‌های مختلف و متعددی را ارائه می‌کند. این دوربین مداربسته همانند DH-HAC-B1A21P از فناوری HDCVI استفاده کرده و قادر است با استفاده کابل کواکسیال مواردی مثل صوت، تصویر، دیتا و برق را منتقل کند. به لطف برخورداری این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از درجه حفاظت IP67 و مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، می‌توانید با خیال راحت از دوربین مذکور برای تامین امنیت مغازه خود استفاده کنید. بدنه دوربین مداربسته DH-HAC-B1A21P از نوع پلاستیک بوده، اما استفاده از کیس فایبرگلاس موجب شده است که این بهترین دوربین مداربسته برای مغازه مقاومت خوبی در برابر آسیب و اتفاقاتی مانند باران و وزش باد از خود نشان دهد.

دوربین مداربسته سیم کارت خور

تولید محصول شرکت برایتون از سال 1392 آغاز شد و این شرکت در حالی که این شرکت یکی از بهترین شرکت ها در زمینه سوئیچ POE هم بود شروع به تولید دوربین های مداربسته برایتون کرد. در حال حاضر این برند یکی از برندهای پرفروش در کشور محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. لازم به ذکر است شرکت فوژان اکسوم اولین تولیدکننده اسکنر در ایران (تحت لیسانس ایویژن تایون) بوده و با تولید سالیانه 30,000 دستگاه در رتبه هجدهمین تولیدکننده اسکنر در دنیا به شمار می آید. همچنین پیشنهاد میکنیم برای به دست اوردن اطلاعات بیشتر در مورد دوربین های مداربسته اکسوم مقاله همه چیز درباره دوربین مداربسته اکسومرا مطالعه کنید. یکی از مزایای استفاده از دوربین مداربسته ایرانی این است که نسبت به سایر دوربین های مداربسته وارداتی مدت زمان ضمانت بیشتری دارند و شما به راحتی می توانید از خدمات پس از فروش این کالا های ایرانی استفاده کنید.

http://atisflower.ir