دسته‌بندی نشده

دریچه کولر و ویژگی‎‌هایی که بهتر است بدانید! پیوان

دریچه کولر و ویژگی‎‌هایی که بهتر است بدانید! پیوان

یکی دیگر از عوامل مهمی که در زمان ارزیابیقیمت دریچه کولرمورد بررسی قرار می گیرد دستمزد متخصصین کارخانه می باشد. تهران دما محصولات خود را با بهترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می کند. مواردی که در بالا اعلام شد همگی در کنار تعیین کننده ی میزان هزینه ی محصولات دریچه کولری دریچه هوا هستند. در مبحث تهویه هوا دریچه‌ های کولر دیواری استفاده بسیار زیادی دارند. همچنین در طراحی و ساخت این مدل ها میتوان تنوع بیشتری را ایجاد نمود. جنس ساخت این محصول به صورت گالوانیزه، آلومینیوم و چوبی ساخته می شود.

جنس بیشتر دریچه‌های خطی از آلومینیوم است، اما به صورت کلی قابلیت سفارشی‌سازی دارند و علاوه بر این انواع آهنی و پلاستیکی آن هم در بازار موجود می‌باشد. علت وجود دمپر برای تنظیم، کنترل و انسداد جریان هوا در پشت دریچه کولر است. دریچه‌های کولر خطی انواع متفاوتی دارند که به صورت مختصر به آن‌ها اشاره می کنیم. طراحی ساختار دریچه‌های کولر آهنی به صورتی است که بتوان میزان ورودی هوا به داخل محیط را با استفاده از دمپرهای جلوی دریچه تنظیم کرد. دمپرها به صورت افقی و به شکل قالب‌های قاشقی در پشت دریچه و پره‌ها هم به صورت عمودی روی قاب تعبیه می‌شوند. این ساختار موجب می‌شود که بتوان هوای داخل کانال را به هر سمتی که لازم باشد هدایت کرد.

بررسی دریچه کولر آهنی:

این دریچه‌ها مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و گرما در مدت استفاده از خود نشان می‌دهند. میزان اندازه انواع دریچه را نیز با توجه به سایز مکان مورد نظر برای استفاده از آن‌ها تعیین می‌کنند. در صورت تمایل به نصب دریچه کانال کولر در یک اتاق نسبتا کوچک سایز آن را نیز به همان نسبت کوچک‌تر می‌شود. با این کار پتانسیل سرما تولید شده توسط کولر برای یک اتاق کوچک هدر نمی‌رود. دریچه کولر اسلوت با توجه به شکلی که دارد،در هنگام هوادهی، هوا را به صورت یکجا در محیط انتقال می دهد. یکدست شدن هوا در فضاها یکی از عوامل مهمی است که در ایجاد دمایی مطلوب نقش بسزایی دارد.

این دریچه جزو پرطرفدارترین و پرکاربردترین انواع دریچه‌های کولر است. جنس این دریچه از پروفیل‌های آلومینیومی است که در برابر پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارند. دریچه کولر آلومینیومی به دلایلی همچون وزن بسیار سبک، مورد استفاده بسیاری از ارگان‌ها و ساختمان‌های کوچک و بزرگ است. دریچه کولر برای رساندن هوا از کولر به مکان مورد نظر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برزنت کانال

با استفاده از این روش دیگر نیازی به صرف هزینه برای بازدید و کارشناسی دریچه کولر نیست. مشتریان می توانند در هنگام خرید دریچه کولر اینترنتی مشاوره ی رایگان کارشناسان شرکت تهران دما را دریافت نمایند. پس از دریافت مشاوره کارشناسان فروش تهران دما ابعاد را از مشتریان گرفته و سپس دریچه کولر آنها را ثبت می کنند. این شرکت با توجه به پیشنهادات و درخواست های مشتریانش اقدام به تولید محصولات ویژه نموده است. این محصولات از نظر کیفیت و نوع با سایر محصولات دریچه کولر تهران دما برابر هستند. مشتریان زیادی از ما درخواست دریچه کولر با رنگ دلخواهشان را دارند.

دریچه کولر سقفی از جنس آلومینیوم و دارای رنگ الکترواستاتیک سفید می باشد. همچنین این دریچه ها در ابعاد متفاوت تولید می شوند و دارای کیفیت بالایی از نظر ساختار هستند . در ساخت آنها مانند دیگر انواع این محصول باید به میزان 0.5 سانتی متر از هر طرف بادخور رها باشد. این کار باعث میشود که امکان جانمایی دریچه در محل خود به راحتی و سهولت امکانپذیر باشد. ضخامت ورق تاثیر چشم گیری بر روی قیمت نهایی دریچه های کولر دارد. به همین دلیل می توان گفت ورق با ضخامت 1 میلی متر هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت، بهترین و مناسبترین گزینه می باشد.

اما بازرگانی علی والا یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت هایی است که سال ‌هاست در این زمینه به رقابت با غول های دنیا می پردازد. این شرکت، موفقیت های بسیار زیادی را توانسته است با مهارت بالا در این زمینه کسب نماید. این شرکت به طور ویژه در زمینه خرید دستگاه از چین و خط تولید های بزرگ نیز کار می کند. البته چنانچه از مشاورین در زمین خریدملکجویا شوید، نوع منطقه ای که قصد خریدملکساحلی را در آن دارید، بسیار مهم است.

همچنین با پوشش زمستانه خود می‌توان درب دریچه آلومینیومی کولر را در روزهای سرد سال بست. پره های افقی دریچه های آلومینیومی که در بخش پشتی دریچه می باشند نیز متحرک بوده و به راحتی می توانند ورودی هوا را مسدود نمایند. البته همین پره های افقی میزان و مسیر پرتاب هوا را نیز می توانند تنظیم نمایند. این دریچه ها اغلب دارای یک دسته اهرم مانند هستند که به کمک آنان می توان جهت پره ها را کاملا تغییر داد. یکی از نکات مهم در زمان ساخت دریچه کولر آهنی، تعبیه ی محل پیچ یا اصطلاحا خزینه پیچ بر روی فریم قبل از انجام عملیات رنگ کردن آن می باشد. نوع رنگ این دریچه کولر نیز بصورت کوره ای و پودری الکتروستاتیک می باشد.

پس، در هنگام نصب مراقب باشید که دست خود را نبرید و یا آن ها را نیندازید. اما مدل های زیادی نیز وجود دارند که از زیبایی خاصی بر خوردار هستند. در اکثر این مدل ها پره ها حذف شده و جای خود را به نقوش زیبایی داده‌اند. این دریچه ها رنگ های متفاوتی دارند که به سادگی با دکوراسیون منزل شما هماهنگ می شوند. این دریچه ها در فصولی که از تهویه استفاده نمی شود، بسیار مناسب هستند. به این ترتیب هر سهمی که قبلا حدود یک میلیون تومان ارزش داشته است، در حال حاضر ارزشی برابر با یازده میلیون تومان را داراست.

  • در حینخرید املاک در گیلانبسیار مهم است که بررسی نمایید،ملکشما چه امکانات و انشعاباتی دارد.
  • معمولاً تجار تازه‌وارد در گام‌ های نخست با شرکت های معتبر بازرگانی برای واردات محصول مورد نظر همکاری می‌ کنند.
  • اما پره های جلویی دریچه تنظیم خطی ثابت بوده و قابل تغییر نمی باشد.
  • دریچه کولر آبی متجرکمحبوب ترین و پر مصرف ترین مدل در بازار است.
  • همچنین این مواد علاوه بر سبک بودن از طول عمر بالایی نیز برخوردار هستند.