دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته خرید و لیست قیمت انواع دوربین مدار بسته با قیمت ارزان فرابین دوربین | tizbincctv

این مجله خبری دوربین مداربسته، توجه بسیاری از خریداران دوربین مَداربسته را به خود جلب کرده است. فروشگاه ها، موزه ها، فرودگاه ها و بسیاری از اماکن بزرگ، اکثرا از این نوع دوربین ها استفاده می کنند.دوربینِ مداربسته اسپیددام یا گردان، این قابلیت را هم دارد که از طریق اپراتور قابل دسترسی باشد. این نکته هم حائز اهمیت است که کیفیت پایین و محدود بودن کارایی های این دوربین ها، از ضعف های دوربین های آنالوگ هستند. البته این را هم باید بگوییم که با پیشرفت تکنولوژی، نسل جدیدی از دوربین های مَداربسته آنالوگ ساخته و وارد بازار شد. دوربین هایی که کیفیت بسیار بالایی دارند و استفاده از آن ها در جهان امروزی بسیار زیاد شده است.

  • علاوه بر وضوح تصاویر، مواردی همچون برند، طول عمر کالا، وضوح تصاویر در شب و … جزو فاکتور های مهم در کیفیت دوربین مداربسته محسوب می شوند.
  • امروزه دوربین های مداربسته مخفی با ابعاد بسیار کوچکی وجود دارند که می تواند به راحتی در وسایل مختلف مخفی شده و از محدوده زیرنظر فیلمبرداری نموده و حتی درصورت برخورداری از میکروفون بتواند صدای محیط را هم ضبط نماید.
  • همانطور که قبلا اشاره شد هر دستگاه ضبط کننده ویدئویی با توجه به تعداد کانال تصویری که دارد از تعداد دوربین محدودی پشتیبانی می کند.
  • دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند .
  • به کارگیری دوربین مداربسته در فضاهای شخصی مثل حمام و سرویس بهداشتی اخلاقی نیست و جرم محسوب میشود و نیاز به اخذ مجوز قانونی دارد.

این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود. شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. دوربین مداربسته در سال های قبل رشد زیادی داشته است و در مدل های مختلف همراه با تکنولوژی بروز شده است.سیستم های امنیتی پیشرفت فوق العاده و چشم گیری در این چند سال داشته است . لنز این دوربین ها از قبل روی آن نصب نشده است و باید به طور جداگانه تهیه و نصب شود. همچنین پکیج های آماده ی دوربین مداربسته ، مناسب برای کاربری های مختلف گردآوری شده است که شما می توانید بر اساس نیاز خود آن ها را تهیه فرمایید . اگر به دنبال دوربین مدار بسته حرفه ای و بسیار با کیفیت هستید به شما دوربین های مدار بسته IP را توصیه می کنیم که البته علاوه بر کیفیت بالا ، قیمت بالاتری نیز دارند.

http://atisflower.ir

یک WDR بالا مانند 120DB، دوربین مدار بسته را قادر می‌سازد عکس‌هایی با تناسب سطح روشنایی بهتری بگیرد. با توجه به محدودیت زیاد سرعت اینترنت در ایران استفاده از شبکه های داخلی برای ایجاد انتقال تصویر بسیار مناسب خواهد بود. از طرفی شما با وجود هزینه های اولیه بالا هزینه های دوره ای خود را به شدت کاهش داده و همچنین سرعت انتقال تصاویر هم برای شما به شدت زیاد خواهد شد. عامل مهم دیگری که هنگام خرید لازم است مدنظر قرار دهید، این است که آیا شرکت مورد نظر شما برای محصولات خود ضمانت و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد یا خیر. هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را در مورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید.

دوربین بالت داهوا مدل DH-HAC-B1A41P

نتیجه عملکرد تمام اجزایی یک سیستم امنیتی نظارتی مدار بسته در هارد دیسک ذخیره می شود. برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت. برای تامین این توان حداقل باید از یک UPS یو پی اس با توان 600VA استفاده کنید. EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند.

دوربین شیائومی بی سیم گردان (مراقب کودک BabyCam)

در حالی که گوشه های تصویر به دلیل عدم پوشش دهی مناسب نور IR روشنایی یکنواختی نخواهند داشت. همان طور که ذکر شد ساختار مستطیلی LED ها در فناوری EXIR باعث پوشش دهی کامل و مناسب روشنایی در تمامی تصویر خواهد شد. برای مثال می تواند در حضور منابع نوری مختلف به خوبی با محیط تطابق پیدا کرده و عمل تجزیه و تفکیک نور سفید را انجام دهد که نتیجه آن تولید رنگ هایی زنده و طبیعی است. اگر دوربین در فضای داخلی ساختمان نصب شود، ارتفاع نصب چندان زیاد نخواهد بود. بنابراین تنظیم و استفاده از تشخیص نفوذ کارآمدتر از عبور از خط خواهد بود. دلیل این امر این است که وقتی دوربین اقدام به عکسبرداری میکند و اگر چراغ اتومبیل روشن باشد نور مازاد تصویر باعث میشود تصویر مخدوش شده و پلاک ماشین ناخوانا باشد و چیزی مشخص نشود.