اخبار دوربین مداربسته

ساختمان تجاری جدید هیبرید دوست – راهنمای خریداران دوربین مداربسته و اخبار


Gallagher اعلام کرده است که چگونه ساختمان تجاری تازه افتتاح شده، 221 London Circuit، از راه حل Mobile Connect Gallagher برای ارائه محیط های اداری هوشمند برای مشاغلی که از مدل ترکیبی کار استفاده می کنند، استفاده نوآورانه ای کرده است.

تحت مدیریت توسعه دهنده املاک، Molonglo، 221 London Circuit یک ملک 12 طبقه است که در مرکز شهر کانبرا، استرالیا واقع شده است و برای ارائه فضاهای کاری انعطاف پذیر برای صنعت خدمات حرفه ای قرار دارد.

برنامه Gallagher’s Mobile Connect با فناوری خدمات در محل 221 London Circuit، Office Office، ادغام شده است تا مستاجرین را قادر سازد تا اتاق های جلسه را مستقیماً از طریق تلفن هوشمند خود رزرو کنند و به آنها دسترسی داشته باشند. از طریق این ادغام هوشمند، Gallagher Mobile Connect به مشاغلی که به امکانات اداری یا اتاق های مشترک موقت برای جلسات یا رویدادهای کوچک نیاز دارند، اجازه می دهد تا فضایی را در 221 London Circuit به صورت آنلاین ایمن کنند و آنها را با اعتبار دسترسی فوری، بدون نیاز به مدارک یا مدیر دارایی، به آنها ارائه دهند. در محل حضور داشته باشید تا به آنها اجازه ورود بدهید.

دانیل رکس، رئیس بخش نوآوری و عملیات مولونگلو، می‌گوید: «انعطاف پذیری فضاهای کاری ما در مدار 221 لندن، اجاره سنتی را به‌عنوان یک ارائه خدمات بر اساس تقاضا تغییر می‌دهد – جایی که فضا فقط در صورت نیاز قابل دسترسی است و هزینه پرداخت می‌شود. با کار با Gallagher و نصب فناوری تلفن همراه آنها، ما توانستیم دسترسی مستاجران خود را ساده کنیم و نیاز به کارت شناسایی فیزیکی را از بین ببریم.

“این واقعیت که Gallagher Mobile Connect توسط یک روش تأیید اعتبار جهانی پشتیبانی می شود، به ما آرامش کامل می دهد که نه تنها فضاهای ما به راحتی قابل دسترسی هستند، بلکه نرم افزار مدیریت دسترسی کاملاً از امنیت سایبری برخوردار است.”

کریگ شوت، معاون گالاگر در آسیا و اقیانوسیه و IMEA (هند، خاورمیانه و آفریقا)، می‌گوید اتوماسیون و ادغام یکپارچه Gallagher Mobile Connect در فضاهایی مانند 221 London Circuit از افزایش تقاضا برای محیط‌های اداری بدون اصطکاک پشتیبانی می‌کند.

«راه‌حل Mobile Connect ما نمونه‌ای عالی از این است که چگونه فناوری امنیتی نقش کلیدی را ایفا می‌کند تا افراد را قادر می‌سازد تا از طریق اتوماسیون و هوشمندی یکپارچه در محیط کاری خود، همانطور که می‌خواهند کار کنند. با استفاده از برنامه تلفن همراه Gallagher، مستاجران در 221 London Circuit می‌توانند هنگام دسترسی به دفتر خود – از پارکینگ، آسانسور و اتاق جلسه – از تجربه‌ای کاملاً بدون اصطکاک لذت ببرند – همه اینها از طریق تلفن همراه آنها مدیریت می‌شود.

با توجه به اینکه بسیاری از کسب‌وکارها به سمت رویکرد ترکیبی برای کار روی آورده‌اند، می‌توانیم شاهد رشد تقاضا برای فضاهای اداری انعطاف‌پذیر و بدون اصطکاک در آینده باشیم.





منبع