دسته‌بندی نشده

طراحی اتاق فرار از ایده پردازی تا پیاده سازی تاج اسکیپ روم | allescape

انگشتر شما در این محل پیدا شده است از این رو به طور موقت بازداشت شده اتاق فرار ترسناک اید. هدف کسانی که برای شما پاپوش ایجاد کرده اند این است که شما را به زندان منتقل کنند و مدارکی که دال بر بی گناهی شما است را نابود کنند. شما ۱ ساعت فرصت دارید تا از بازداشتگاه فرار کنید و جلوی نابود شدن مدارک اثبات کننده بی گناهی خود را بگیرید. صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید. بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند.

  • همچنین در هر شعبه فضای انتظار مناسب و امکان ارایه نوشیدنی قبل و پس از بازی فراهم شده.
  • وقتی بازیکنان اتاق را شناسایی و سرنخ‌ها را پیدا می‌کنند و کم‌کم درگیر سناریو و حل معما می‌شوند، درواقع کار تیمی مؤثری در حال شکل‌گیری هست که تمرکز بازیکنان در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد.
  • این مجموعه سه اتاق قرار جداگانه دارد که برای رده‌های سنی مختلف برنامه‌ریزی‌شده است.
  • اگر با کودکان و خانواده در اتاق فرار شرکت می‌کنید باید تنها هدف شما، خلق لحظه‌های شاد ‌باشد.
  • بعدازاینکه اتاقشان ساخته می‌شود و بازیکنان اتاق فرار برای بازی به مجموعه مراجعه می‌کنند، متوجه می‌شوند که بازی آن‌ها معماهای سخت و بی‌ربط زیادی دارد.
  • این بدان معنا نیست که ما به دنبال طراحی معماهای ساده هستیم و نمی‌توانیم معمای سخت طراحی کنیم.
طراحی اتاق فرار از ایده پردازی تا پیاده سازی تاج اسکیپ روم | allescape

می‌توانیم ترسناک ترین اتاق فرار تهران را اتاق فرار منفی چهار، احضار، خوابگاه، طالع نحس و بازی‌های دیگر معرفی کنیم، اما این کاملاً به سلیقه شما و سبک و سیاقی مربوط است که می‌پسندید. شما در طول بازی اطلاعاتی به‌شکل تصویر، فایل‌ متنی، صوتی و … اگر پاسخ را درست وارد کنید، قفل به‌طور اتوماتیک برای شما باز خواهد شد. توجه داشته باشید که برای حل بعضی از معماها نیاز است که حداقل دو نفر از هم‌تیمی‌ها کنار هم باشند؛ اگر پیش هم نیستید یا تنها بازی می‌کنید، از دو دستگاه (موبایل، تب‌لت، لپ‌تاپ، پی‌سی) به بازی متصل شوید. اگر به‌صورت تیمی بازی می‌کنید، قبل از شروع بازی یک گروه در تلگرام بسازید تا بتوانید در آن هم‌فکری کنید. اتاق فرارهای آنلاین زمان محدود و مشخص ندارند و شما در هر ساعتی از شبانه‌روز می‌توانید بازی کنید.

مجموعه اسکیپ تایم از اتاق فرارهای تهران

ژانر این اتاق فرار تخیلی ترسناک بوده و مناسب گروه های ۴ تا ۶ نفره می باشد. مدت زمان اسکیپ روم سفر در زمان ۶۰ دقیقه است و مناسب افراد بالای ۱۶ سال در اتاق فرار سفر در زمان مشهد می باشد. این مجموعه خانه فرار مشهد به کارت‌خوان، پارکینگ اختصاصی و آسان مجهز است. همچنین برای ورود به مجموعۀ کوهسر نیازی به پرداخت ورودی نخواهد بود.

۶. مگا اسکیپ | هیجان بازی گروهی در اتاق های فرار تهران

امیدواریم که با کارخانه، قدم گذاشتن در مسیر پر چالش طراحی و ساخت اتاق فرار برای همگان آسان شود و بتوانند دانسته‌های خود را به بهترین شکل ممکن بکار بگیرند. هدف دیگر کارخانه، ارتقای سطح علمی افراد حرفه‌ای، صاحبان و طراحان این حوزه است تا سرمایه‌گذاری برای رشد و توسعه این بخش از بازی‌های فکری و معمایی افزون و نهایتاً باعث شکوفایی و تعالی آن در محیطی تعاملی و دوستانه گردد. شرایط محیطی که اسکیپ روم در آن راه اندازی میشود تاثیر بسیار زیادی بر نوع سناریو و تجهیزات مورد نیاز برای پیاده سازی آن خواهد داشت.

این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است. زمان تعیین شده برای این بازی به دلیل سختی بیش از حد آن از ۶۰ دقیقه به ۹۰ دقیقه افزایش پیدا کرده است لذا توصیه می­شود در صورتی که تجربه ی هیچ اتاق فراری را نداشته­اید گزینه­های آسان­تر را انتخاب کنید. طراحی و دیزاین این اسکیپ روم بسیار خلاقانه و هیجانیی درست شده و حس بسیار خوبی رو بهتون منتقل می­کنه و برای همین، قیمت آن هم به مقدار قابل توجهی از سایر رقبا بیشتر است. در ادامه این مقاله می‌خواهیم چند تا از اتاق فرارهای تهران را برای شما معرفی کنیم که اکثرا در ژانر ترسناک و معمایی است.