دسته‌بندی نشده

قیمت دوربین مداربسته نصب دوربین مداربسته دوربین مارکت | tizbincctv

مجله خبری دوربین مداربسته های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و … دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند.

  • منظور از مداربسته این است كه تصاویر برای چند صفحه نمایش مشخص پخش می‌شود و در واقع یك تلویزیون برای پخش محدود است.
  • دوربین سیگنال‌های دریافتی خود را به این دستگاه ارسال می‌كند و به داده‌های دیجیتال تبدیل و ذخیره می‌شود.
  • با این حال، نقطه ضعف این است که نصب آنها دشوارتر است و از نظر قرارگیری به راحتی نمی توان آنها را جابجا کرد.

علاوه بر این، این نوع دوربین‌ها معمولا وضوح بهتری دارند تا بتوانید جزئیات ویدیو را ببینید. با این حال، آنها معمولاً به دلیل پوشش و لنز مقاوم در برابر آب و هوا گران تر هستند. در مواقع حساسی که نیاز به کنترل مخفیانه وجود دارد، می توان از دوربین های پین هول استفاده کرد. از لحاظ فنی توصیه می‌شود از هارد دیسک‌ های نظارتی استفاده شود، زیرا این هارد ها به‌صورتی طراحی شده‌اند که می‌توان 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از آنها استفاده کرد و لذا می‌توانند از عهده برنامه‌های ضبط طولانی مدت برآیند. نوع دیگری از کابل کواکسیال، RG6 است که عایقی ضخیم تر از RG59 دارد و برای انتقال پهنای باند بالاتر مانند اینترنت مناسب تر است. بنابراین توصیه می شود برای سیستم های نظارت تصویر از این کابل استفاده نشود.

دوربین مداربسته چه کاربردی دارد ؟

دید در شب برای مشاغلی که 24 ساعت شبانه روز کار می کنند عالی است، زیرا تضمین می کند که محل آنها همیشه تحت نظارت است. از دیگر ویژگی هایی که در دوربین های مداربسته HD یافت می شود می توان به تشخیص حرکت و مشاهده از راه دور اشاره کرد. تشخیص حرکت به کاربران اجازه می‌دهد دوربین را طوری تنظیم کنند که فقط زمانی شروع به ضبط کند که حرکت در میدان دید آن تشخیص داده شود. این همچنین یکی از گران‌ترین سیستم‌های دوربین مداربسته است که بهترین محافظت را ارائه می‌دهد، زیرا لنز را می‌توان برای مشاهده واضح‌ترین و کامل‌ترین دید از یک منطقه، پانل، کج یا بزرگ‌نمایی کرد.

دوربین هوشمند شیائومی مدل MJSXJ06CM _ 2K Pro ا Xiaomi Mi Security Camera 2K Pro MJSXJ06CM Smart Surveillance

شکل ظاهری این دوربین مداربسته کمک می کند که تصاویر را به صورت ثابت در یک زاویه فیلم برداری کند. دوربین مدار بسته دام را با توجه به شکل ظاهری آن بر روی سقف نصب می کنند. انواع دوربین مداربسته با تکنولوژی های آنالوگ و تحت شبکه تولید شده است که می توانید از بین آن ها دوربین مدار بسته مورد نظر خود را پیدا کنید. نصب دوربین مدار بسته در سال های اخیر بسیار فراگیر شده است، این بدان معناست که دوربین مداربسته یک نیاز در جامعه امروزی به حساب می آید. از نظر مالی هم پرداخت هزینه یا قیمت دوربین مدار بسته که به عنوان یک نگهبان 24 ساعته عمل می کند بسیار منطقی تر از به کار گیری نیروی انسانی می باشد. در ادامه بعضی از دلایلی که افراد را به خرید دوربین مداربسته تشویق کرده است عنوان می کنیم.

کارشناسان دوربین مال با ارائه لیست قیمت دوربین مداربسته شما را در خرید دوربین مدار بسته چرخشی راهنمایی می کنند. با نصب دوربین مداربسته ، تصاویر ضبط شده به دستگاه ذخیره سازی دوربین مداربسته انتقال داده می شود. دستگاه ذخیره سازی با کم حجم کردن فایل های فرستاده شده تمامی تصاویر را در هارد دیسک آن ذخیره می کند. قیمت دستگاه ذخیره سازی با توجه به کیفیت و قیمت دوربین مدار بسته متفاوت است و هر یک از این دستگاه ها مناسب یک دوربین هستند. برای مثال ثبت تصاویر دوربین مداربسته آنالوگ داهوا با دستگاه DVR داهوا امکان پذیر است. و دستگاه NVR داهوا برای ذخیره سازی تصاویر دوربین مدار بسته ای پی به کار می رود.

http://atisflower.ir