دسته‌بندی نشده

پایتخت کتاب بانک کتاب خرید کتاب کنکور با ارسال رایگان | ketabko

شما می توانید اطلاعات دقیق و نقد و بررسی کتاب های انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو و … در چی بخونم بخوانید. همچنین کتاب های نشرهای آموت، ثالث، افق، نگاه، نیماژ، برج، چترنگ، روزبهان، روشنگران، ستاک، ققنوس، مثلث، میلکان، اسم، نیلا، پریان، معین، علمی و فرهنگی، کارنامه، نون، نیلوفر، هوپا و … در میان ناشرین عمومی پوشش داده شده اند. کتاب های کنکور نیز به دنبال آن تست های جدید تر و نوآورانه تری ارائه می دهند. به همین دلیل برای اینکه بتوان سوالات کنکور سراسری را پاسخ داد باید از بروزترین کتاب ها استفاده کرد. سایت مرسی کتاب با ارائه و معرفی جدید ترین و بروزترین کتاب های کمک درسی و کتاب های کنکور از انتشارات های معتبر مختلف از سراسر ایران امکان استفاده از این کتاب ها را برای کل دانش آموزان کل کشور فراهم کرده است. دانش آموزان برتر ایران زمین هر جای کشور که باشند می توانند به راحتی با خرید اینترنتی کتاب از طریق سایت merciketab.com به کتاب های کمک آموزشی و کنکوری دسترسی کاملی پیدا کنند.

  • ✓ ارائه سوالات مربوط به هر مبحث برای سنجش کیفیت یادگیری دانش آموزان، آزمون‌های تالیفی انتهای هر فصل و آزمون‌های تالیفی میان ترم و پایان ترم هم بدون شک برای شما مفید خواهند بود.
  • می توانید نقد و بررسی کتاب های کمک آموزشی و عمومی را به دقت بخوانید و بهترین کتاب را خودتان انتخاب کنید.
  • کتاب های خط ویژه گاج با حجم کم، بهترین منبع برای جمع بندی تمام مطالب هستند.
  • این کتاب ها هیچ محدودیتی در دروس نیز ندارند و برای انواع دروس اختصاصی و عمومی ارائه شده اند.
پایتخت کتاب بانک کتاب خرید کتاب کنکور با ارسال رایگان | ketabko

به این دلیل که رقابت در این آزمون بسیار زیاد بوده و موفقیت در آن به تمرین و کوشش بسیاری احتیاج دارد. تمامی کتاب های کمک درسی موجود در سایت شامل تخفیف می باشد و خبر خوش اینکه هر کتاب کمک درسی که قصد خرید دارید اگر تخفیف نداشت کافیست با شماره های بانک کتاب تماس بگیرید تا کد تخفیف دریافت نمایید. در خرید کتاب به صورت اینترنتی گزینه های بسیاری برای انتخاب داریم. همچنین با خواندن نظرات افرادی که از پیش کتاب را خریداری کرده و استفاده کرده اند می توانیم از تجربه دیگران استفاده کنیم. امتیاز و نظرات با ارزش دیگران درباره کتاب های کمک درسی و کتاب های کنکور می تواند گزینه های نا مناسب را حذف کرده و به بهترین شکل ممکن ما را در انتخاب بهترین ها یاری رساند. این کتاب‌ها برای موفقیت بیشتر و کسب نمره بالا در امتحانات مدرسه، میان ترم و پایان ترم، کسب رتبه و درصد خوب در کنکور سراسری و… استفاده ‌می‌شوند.

با این اوصاف باید شرایطی را فراهم کرد تا دانشجویان نیز از این امکانات جدید استفاده نمایند. به همین جهت اپلیکیشن کتابراه سعی دارد تا شرایط خرید و دانلود کتاب‌های دانشگاهی را برای آن‌ها فراهم سازد. خرید کتاب دانشگاهی کاغذی از نظر قیمت دیگر برای دانشجویان چندان به صرفه نیست و اپلیکیشن کتابراه می‌تواند این کار را با قیمتی بسیار مناسب‌تر انجام دهد و مشکل دانشجویان را رفع کند. اگر شما هم قصد خرید کتاب دانشگاهی و دانلود کتاب دانشگاهی را دارید و یا به دنبال کتاب عمومی دانشگاهی خاصی می‌گردید، ادامه مطلب را بخوانید. گاج یکی از انتشارات بسیار خوبی است که در مسیر رسیدن به دانشگاه و موفقیت به شما کمک می کند.

کالاهای فروشگاه

کلیه ی ناشران کمک آموزشی کشور ( گاج ، خیلی سبز ، مهروماه ، قلم چی ، کاگو ، گلواژه ، مبتکران ، منتشران ، خواندنی ، الگو ، کلاغ سپید ، و …) با عشق کتاب همکاری داشته و شما می توانید کلیه ی اطلاعات مربوط به کتاب های کمک آموزشی را در سایت عشق کتاب بررسی نمایید. مفتخریم که بانک کتاب پایتخت بزرگترین، معتبرترین و بروزترین سایت خرید کتاب کمک درسی و کتاب درسی در ایران، به برترین انتخاب شما دانش آموزان عزیز بدل گشته است. شما دانش آموزان، معلمان و کاربران گرامی در زمینه ی خرید کتاب کنکور، کتاب کمک درسی، دی وی دی آموزشی و لوازم التحریر به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین محصول را میتوانید انتخاب و از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید. با خرید آنلاین کتاب کمک درسی از فرآموز در کنار بهره مندی از تخفیفات و ارسال رایگان، در وقت خود صرفه جویی کرده و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. سایت فرآموز بر روی کتاب های کمک درسی خود تخفیفات ۱۰ تا ۲۰ درصدی اعمال می کند و هدف آن ایجاد شرایطی مناسب برای تمامی دانش آموزان جهت خرید بهترین کتاب‌های کمک درسی از برترین ناشران کشور است.

گروه آموزشی جوکار، علاوه بر کتاب های آموزشی، خدمات دیگری نظیر آزمون های جامع، اپلیکیشن های آموزشی، انواع ویدئوها و … را نیز در اختیار دانش آموزان داوطلب قرار می دهد. طبقه بندی سوالات در کتاب کمک درسی باید از سطح آسان به سخت باشد تا دانش آموز بتواند مرحله به مرحله با آن پیش برود . ✓ برای خرید بهترین کتاب‌ کمک درسی، ابتدا به سراغ کتاب‌های ناشرین برتر بروید. هر انتشاراتی در یک یا چند زمینه شهرت بیشتری دارد که با شناخت انتشارات برتر و معروف ترین کتاب‌های کمک درسی آن‌ها ‌می‌توایند انتخاب خوبی داشته باشید. علاوه بر این، خیلی سبز با کتاب‌های با عنوان پیشتاز، جامع, چند کنکور, موضوعی, فصل آزمون، تیزهوشان و کتاب کار به صورت جزء به جز به نیاز گروه‌های مختلفی از دانش آموزان برای تمرین و تکرار موضوعی دروس در عناوین مختلف پاسخ داده است.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق است به صدکنکور