دسته‌بندی نشده

بهترین برند دوربین مداربسته در ایران و جهان بر اساس آمار رایکانت | tizbincctv

سونی یک برند قوی ژاپنی هست که بیشتر تولید کننده دوربین های تحت شبکه می باشد و در حال حاضر دوربین های آنالوگ را از چرخه تولید خود حذف کرده است. شرکت داهوا همواره در جستجوی بهترین راه حل های ممکن و جدیدترین تکنولوژی ها است و همواره حدود 10 درصد از سود فروش سالانه خود را در جهت تحقیق و توسعه اختصاص داده است. تیم تحقیق و توسعه داهوا در همان سال نخستین یعنی 2001 – 1380 موفق شد اولین دستگاه ضبط کننده دیجیتال را در چین با هشت کانال تولید و پخش کند.

هایک ویژن یکی از برند های قدیمی و با تجربه فعال در زمینه طراحی و فروش دوربین مداربسته به حساب می آید. محصولات این برند از زمان های قدیم در دسترس مشتریان بوده و همین مسئله هم باعث شده تا استفاده از خدمات آن برای خیلی از افراد به مسئله ای مهم تبدیل شود. بهترین برند دوربین مداربسته برای این کارایی باید از نورپردازی قدرتمندی استفاده کند و بتواند در شب تصاویر با کیفیتی را ضبط کند. با این‌حال، ابتدا به این پرسش پاسخ دهید که دوربین قرار است در چه محیطی مستقر شود و آیا قرار است یک پوشش کامل از محل را ارایه کند یا خیر.

http://atisflower.irاین مجموعه از زمانی که وارد عرضه مجله خبری دوربین مداربسته شد، به صورت تخصصی در زمینه تولید تجهیزات POE عمل کرد. اما به طوری رسمی از سال 1390 در حاشیه تولید تجهیزات POE وارد عرصه تولید دوربین مداربسته ایرانی و دی وی آر شد. قابل ذکر است دستگاه‌های هایک ویژن به تازگی به تکنولوژی کمپرسور h.265+ مجهز شده‌‌اند.

داهوا (DAHUA)

توجه داشته با شید که یکی از مهم ترین معایب این برند، داشتن قیمت بالا می باشد. یکی دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته در جهان است. یکی دیگر از برندهای خوش‌نام در زمینه ساخت دوربین‌های مداربسته است که انواع مختلفی از دوربین‌ها را تولید می‌کند.

هایک ویژن

دوربین‌های ساخت این شرکت کیفیت تصویری زیادی دارند و از فناوری فشرده‌سازی H.265 پشتیبانی می‌کنند تا حجم فایل‌ها کم شود، اما کیفیت آن‌ها کاهش پیدا نکند. دوربین‌های ثابت Box تحت شبکه این شرکت مجهز به لنز Varifocal، لنز قابل تعویض و… هستند که گزینه مناسبی برای محیط‌های پر ازدحام است. دوربین‌های ثابت Dome این شرکت قابلیت اتصال به سقف را دارند و قادر هستند یک زاویه دید گسترده را ارایه کنند. از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این شرکت باید به تفکیک‌پذیری بالا، و عملکرد یکسان در روز و شب اشاره کرد. دوربین‌های مداربسته با استفاده از پروتکل آی‌پی قادر به اتصال به شبکه خانگی یا تجاری هستند و می‌توانند از استانداردهای رایج مخابراتی نظیر ADSL/VDSL یا ارتباطات موبایلی برای انتقال اطلاعات استفاده کنند. یکی از مهم‌ترین مزایایی که برندهای معتبر دارند، گارانتی و خدمات پس از فروشی است که ارایه می‌کنند.

  • دوربین مداربسته تیاندی از نوع دوربین تحت شبکه تیاندی / دوربین تحت شبکه TIANDY می باشد.
  • دلیل محبوبیت محصولات و دوربین های مدار بسته ی شرکت یونی ویو علاوه بر ویژگی های بالای آن در قیمت بسیار مناسبی که در مقایسه با سایر برندها دارد، می باشد.
  • برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید.
  • دوربین های مداربسته سونی برای کاربردهای امنیتی و نظارتی منازل، ساختمان های تجاری، کنترل ترافیک، حفظ امنیت فضای مورد نظر، کنترل پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند.