اخبار دوربین مداربسته

آشکارسازهای حرکت سری تجاری جدید


سنسورهای MEMS (سیستم های میکروالکترومکانیکی) واقعاً چند استعدادی هستند. این “همه کاره” های کوچک راحتی، ایمنی و امنیت را در زندگی روزمره فراهم می کنند.

آنها می توانند تغییرات مکانیکی، مغناطیسی و حتی شیمیایی را به طور قابل اعتماد و با دقت زیاد تشخیص دهند و این تغییرات را به سیگنال های الکتریکی تبدیل کنند.

ردیاب‌های حرکتی سری تجاری (Gen2) بوش که اخیراً در منطقه EMEA راه‌اندازی شده‌اند، تمام مزایای آزمایش‌شده و آزمایش‌شده آشکارسازهای TriTech را ارائه می‌کنند که برد تشخیص تا 15 متر دارند و در داخل اماکن تجاری با خطر امنیتی متوسط ​​تا بالا، مانند ساختمان‌های اداری و کارخانه‌ها، بانک‌ها و فروشگاه‌های خرده‌فروشی استفاده می‌شوند.

آشکارسازهای حرکتی بهبود یافته به لطف سنسورهای شتاب MEMS

حسگرهای MEMS که بوش در ردیاب‌های حرکتی سری تجاری (Gen2) استفاده می‌کند، سنسورهای شتاب بسیار کوچکی با کارایی بالا مانند آنهایی هستند که برای مثال در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شوند.

جیمز موتورن، کارشناس حسگر و مدیر محصول در Bosch Building Technologies توضیح می‌دهد: «با جبران ضربه و لرزش بهتر و بدون تماس مکانیکی، این سنسورها حداکثر ایمنی هشدار کاذب را ارائه می‌کنند.

از آنجایی که نیازی به پیچ نصب برای تماس دستکاری نیز نیست، اکنون نسخه ضد ماسک زمان کمتری برای نصب نیاز دارد.

علاوه بر این، سنسورهای MEMS تشخیص تلاش برای دستکاری در محل نصب را آسان‌تر می‌کنند، چه کسی بخواهد آشکارساز را از روی دیوار بکشد یا براکت‌ها و مفاصل چرخشی را جدا کند.

به عنوان بخشی از به روز رسانی، بوش همچنین ایمنی RF (فرکانس رادیویی) آشکارساز را افزایش داده است.

در دستگاه‌های جدید، این فرکانس در حال حاضر تا 6 گیگاهرتز است و حتی بهتر از تداخل ناشی از روترهای Wi-Fi که معمولاً در این محدوده فرکانس کار می‌کنند، ردیاب‌های حرکتی محافظت می‌کنند.

یکی دیگر از نکات مثبت نسل جدید این است که مقاومت های یکپارچه EOL اکنون می توانند با سرعت بیشتری در هنگام نصب انتخاب شوند زیرا جامپرها با سوئیچ های کاربر پسند جایگزین شده اند.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، این نوآوری دارای نظارت بهینه‌سازی ضد ماسک برای سنسورها است، که اکنون به تلاش برای مسدود کردن سنسورها با استفاده از کاغذ یا اسپری رنگ حساس‌تر است.

به همین ترتیب، مانیتورینگ ضد ماسک بهبود یافته همچنین می تواند اشیایی مانند بنرهای تبلیغاتی را که به طور ناخواسته در مقابل آشکارساز قرار گرفته اند را شناسایی کند.

تکنولوژی TriTech

آشکارسازهای حرکتی جدید سری تجاری (Gen2) مزایای ثابت فناوری TriTech – ترکیبی از فناوری رادار PIR و داپلر مایکروویو و پردازش سیگنال پیشرفته را به اشتراک می‌گذارند.

به هر حال، به ویژه در محیطی با خطر امنیتی بالا، هر حرکتی در یک منطقه باید به سرعت و با اطمینان و بدون ایجاد هیچ گونه هشدار کاذب شناسایی شود – حتی در محیط های چالش برانگیز مانند مکان هایی با جریان های شدید هوا، اجسام متحرک، و شرایط دشوار نور یا دما.

مانند تمام آشکارسازهای حرکتی بوش، مدل‌های سری تجاری (Gen2) به راحتی نصب می‌شوند که هزینه‌های نصب را کاهش می‌دهد.

آنها همچنین برای ماندگاری ساخته شده اند. ردیاب های حرکتی بوش به صورت استاندارد دارای پنج سال ضمانت هستند. در منطقه EMEA، آشکارسازهای TriTech حتی با ضمانت هشت ساله ارائه می شوند.





منبع