دسته‌بندی نشده

بهترین لپ تاپ های بازار ایران + بررسی 7 بهترین لپ تاپ دنیا | behtarin-laptop

اگر صاحب کسب‌وکار هستید و می‌خواهید یک لپ‌تاپ سبک‌وزن داشته باشید، الترابوک‌های سری زنبوک به‌واسطه کیفیت بالا، وزن پایین و بدنه باریک خود می‌توانند بهترین انتخاب بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی برای شما باشند. لنوو از ۱۶ گیگابایت رم DDR4 و باس ۳۲۰۰ مگاهرتز در این لپ تاپ گیمینگ استفاده کرده است و برای محصولی با عنوان گیمینگ کاملا مناسب است. گرافیک مجزا در نظر گرفته شده برای این محصول Geforce RTX 3050 است. خرید محصولی که بتواند شما را بدون دردسر تا چند سال همراهی کند یکی از بزرگترین مشکلات هنگام خرید لپ تاپ گیمینگ است.

  • پردازنده مرکزی این مدل Intel Celeron 4000 و پردازشگر گرافیکی آن 500 Intel HD Graphics می باشد که برای کارهای عادی جوابگو می باشد و شما را با کندی رو به رو نمی کند.
  • نمایشگر 144 هرتزی FHD، رم 16 گیگابایتی DDR5 و SSD 512 گیگابایتی، پشتیبانی از تاندربولت و باتری 4 سلولی با ظرفیت 76 وات‌ساعت از دیگر مشخصات این لپ‌تاپ محسوب می‌شود.
  • اچ پی پاویلون به پردازنده اصلی Amd Ryzen و پردازنده گرافیک اختصاصی Nvidia مجهز است.
  • ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت SSD، صفحه‌نمایش IPS LCD با وضوح WQXGA و باتری ۵۰ وات‌ساعتی از دیگر ویژگی‌های یوگا Slim 7 هستند.
  • مک‌بوک ایر M1‌ براثر فقدان سیستم خنک‌کننده‌ی فعال (فن) تنها در پردازش‌های مداوم بیش از ۱۰ دقیقه از برادر گران‌قیمت‌ترش مک‌بوک پرو M1 جا می‌ماند؛ اما در باقی مواقع، پابه‌پای آن می‌آید.

در واقع کاربرانی که در فضای آنلاین حضور دارند علاقه‌مند هستند که به محض کلیک کردن روی لینک وب‌سایت مد نظرشان به راحتی و در کمترین زمان به آن دسترسی داشته باشند. البته اگر کار فوتوشاپ سنگین خواهد بود بهتره بودجه رو افزایش بدین. در آینده هم اگر نیاز به فروش لپ تاپ داشته باشید، لپ تاپ 15.6 اینچی به راحتی فروش می‌رود. این نکته را هم در نظر داشته باشید که هر سری از این پردازنده‌ها از چند مدل مختلف و با کارایی‌های متفاوت تشکیل شده‌ است. سری سلیون اینتل؛سلرون‌ها ضعیف‌ترین پردازنده‌های بازار هستند و کارایی بالایی ندارند.

لپ تاپ لنوو آیدیاپد 1 – B

این لپ تاپ مجهز به صفحه نمایش فول اچ دی، حافظه پرسرعت SSD و پردازنده i3 نسل 11 اینتل است. تا این جا دسته بندی جدید ترین لپ تاپ های 2021 بازار ایران را بر اساس تمام نیاز های بازار انجام دادیم. حال نوبت به بررسی گران ترین و با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار می رسد.

بررسی میکروفون ایسوس ROG Strix Magnus ؛ تلفیق گیم و صدا با چاشنی RGB

بهترین لپ تاپ های بازار ایران + بررسی 7 بهترین لپ تاپ دنیا | behtarin-laptop

حتی لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان قیمت بهتر است از پردازنده به روز و نسبتا جدیدی بهره ببرد. البته این پردازنده به اندازه چیپ گرافیکی در بازی‌ها مهم نیست، اما استفاده از آن در کنار گرافیک قدرتمند، بسیار تاثیر گذار است. استفاده از خنک کننده قدرتمند و هیت سینک‌های مدرن در لپ تاپ‌های گیمینگ بسیار مهم هستند. همچنین در آخر باید به صفحه نمایش، با کیفیت مناسب و نرخ بروزرسانی بالا در تصویر اشاره کرد. برای اعمالی که حضور CPU سریع‌تر نقش موثرتری در فرایند پردازشی دارد، اچ پی OMEN 16 را لپ‌تاپی مناسب می‌دانیم.