اخبار دوربین مداربسته

ابزارهای پشتیبانی آنلاین جدید Teledyne FLIR


Teledyne FLIR یک سری پشتیبانی آنلاین جامع برای دوربین حرارتی Boson®+ و ماژول دوربین دوگانه Hadron™ 640R راه اندازی کرده است. این برنامه شامل ویدئوهای پشتیبانی ادغام و محتوای آنلاین اضافی، ارائه نکات و مستنداتی برای کمک به کاهش خطر و در عین حال ساده سازی توسعه محصول حرارتی در موارد استفاده دفاعی، صنعتی و نوظهور است.

دن واکر می‌گوید: «Teledyne FLIR بسته‌های داده‌ای مانند راهنمای کاربر جامع، نقشه‌ها و یادداشت‌های برنامه و همچنین رابط‌های کاربری گرافیکی، SDK و کیت‌های توسعه را برای پشتیبانی از ادغام ماژول‌های دوربین حرارتی ما در پهپادها، دستی‌ها، محصولات امنیتی و موارد دیگر ارائه می‌کند.» ، معاون رئیس، مدیریت محصول، Teledyne FLIR. “سری پشتیبانی یکپارچه‌سازی یک تمایز کلیدی برای Teledyne FLIR است که در آن ما پشتیبانی آنلاین را ارائه می‌کنیم تا مشتریانمان بتوانند بلافاصله با سخت‌افزار، نرم‌افزار و ابزار ما شروع به توسعه کنند.”

مجموعه ویدیویی جدید و دانلود شامل راهنمایی در مورد تنظیم رادیومتری، تنظیم، کالیبراسیون لنز، و نرم افزار و ادغام MIPI برای Boson+ است. دستورالعمل‌های گام به گام باعث می‌شود که ادغام‌کنندگان شروع به اتصال Hadron 640R با سیستم‌های پیشرفته Qualcomm و NVIDIA کنند. برای ادامه حمایت از یکپارچه‌سازان برای ورود سریع‌تر به بازار، محتوای اضافی در دسترس اضافه خواهد شد.

ادغام Plug-and-Play

با حساسیت حرارتی 20 میلی‌کلوین (mK)، Boson+ حساس‌ترین خط دوربین مادون قرمز موج بلند (LWIR) در بازار است و یک ارتقاء برای ماژول دوربین حرارتی Boson است که به طور گسترده مستقر شده است.

هادرون 640R یک دوربین حرارتی رادیومتری Boson® با رزولوشن 640×512 با عملکرد پیشرو را با یک دوربین قابل مشاهده 64 مگاپیکسلی در یک ماژول با قابلیت ادغام آسان جفت می کند. Boson+ و Hadron 640R که برای بهینه‌سازی اندازه، وزن و قدرت (SWaP) طراحی شده و در ایالات متحده ساخته شده‌اند، برای ادغام در وسایل نقلیه زمینی بدون سرنشین (UGV)، سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین (UAS)، خودرو، پوشیدنی‌ها، برنامه‌های کاربردی امنیتی، وسایل دستی ایده‌آل هستند. ، و مناظر حرارتی.





منبع