دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته تحت شبکه تدبیر پژوهان امنیت | tizbincctv

برخی حتی می توانند در سرمای سخت و رنج دمایی منفی 30 یا منفی 40 درجه نیز بدون اختلال کار کنند. در حقیقت، برخی از دوربین ها و سیستم های امنیتی می توانند در دماهای بسیار بالاتر و یا بسیار پایین تر از درجه حرارت اعلام شده نیز عملکرد خوبی داشته باشند. مسلما هر چه کیفیت تصویر دوربین مداربسته بهتر و بالاتر باشد تصاویر شفافتر با قدرت تفکیک پذیری بالاتری ارائه خواهد کرد . همچنین هر اندازه کیفیت دوربین مداربسته افزایش پیدا کند سیستم نیاز به دستگاه های ذخیره ساز قدرتمند تر و حافظه ( هارد ) حجیم تری دارد که هزینه های سیستم را افزایش خواهد داد. دوربین های مداربسته با رزولوشن تصویر بالاتر دارای قیمت های بیشتری هم هستند .

اگر تا به حال بروشور دوربین های مداربسته را دیده باشید با ده ها گزینه های مختلف، عکس های محصولات، مشخصات و قیمت های مختلف مواجه شده اید، ممکن است در چنین شرایطی گیج شده باشید و از خیر انتخاب دوربین مداربسته گذشته باشید. دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد. در واقع بخش های مختلفی از تصویر ممکن است براثر فشرده سازی جزئیات از بین برود. ROI این امکان را به شما می دهد که منطقه ای که برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار است را انتخاب کنید تا این منطقه را کمتر فشرده کند و کیفیت تصویر در این بخش حفظ شود. از طریق این مکانیزم می توان بدون نیاز به افزایش بیش از حد رزولوشن، تصویر مناسبی در مناطق حساس داشت.

بهترین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب

چند مجله خبری دوربین مداربستهی است که بحث بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخل و نصب و استفاده از آنها در بسیاری از فضاها به ویژه فضاهای مسکونی رواج پیدا کرده است و برای بسیاری از افراد برای انتخاب محل زندگی ملاک است. دوربین های مداربسته خانگی، تجاری و یا موارد دیگر همراه با پیشرفت تکنولوژی پیشرفت زیادی داشته و در انواع و کارکردهای مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است. برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته خانگی از بین موارد مختلف باید به مواردی توجه کنید تا بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

دی-لینک D-Link

از طرفی خیلی راحت تر میتوانید نسبت به اصل یا غیر اصل بودن محصول آگاه شوید. همین امر افراد زیادی را به استفاده از دوربین مداربسته ایرانی ترغیب کرده است و امروزه ما شاهد تولید محصولات با کیفیتی از تولید کنندگان دوربین مداربسته در ایران هستیم. دوربین مدار بسته اینفینیتی با افتخار ساخت کشور عزیزمان است که با مهندسین مجرب و حرفه‌ای و آموزش دیده و ضمانت دو ساله شرکت چشمان بیدار آریا از کیفیت بسیار بالایی در حوزه سیستم‌های امنیتی برخوردار است.

http://atisflower.ir

لورکس متخصص دوربین‌های امنیتی با کیفیت حرفه‌ای برای استفاده در محیط‌های داخلی و خارجی است. دوربین‌های ضد آب و گرد و غبار فضای بیرون این شرکت، دارای وضوح 4K و توانایی فیلمبرداری کامل دید در شب هستند. ساختمان ها دارای ۳ قسمت اصلی اعم از مشاعات آپارتمانی، محیط داخل آپارتمان و منزل شخصی در محیط دور از دسترس تقسیم می شود، به همین خاطر خرید دوربین مداربسته برای هر کدام از بخش ها متفاوت است. مطمئن ترین روش، نصب دوربین مداربسته با زاویه، ارتفاع و پوشش مناسب است. به دلیل تردد زیاد ساکنین و عدم کنترل تردد افراد غریبه در این مکان ها، باید نسبت به نصب دوربین مداربسته اقدام نمایید.

  • در چنین شرایطی دوربین star light نیز قادر است تصاویر رنگی و با کیفیتی را به ثبت برساند.
  • در کشور ایران تا کنون بیش از 100 برند دوربین مدار بسته موجود می باشد.
  • که جهت خرید و مشاوره میتوانید با تیم پشتیبان شرکت دیجی رانو ارتباط بگیرید.
  • بنابراین با الگو قرار دادن این قابلیت در چشم انسان قابلیتی با نام AWB ابداع گردید.