دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مدار بسته برای فضای داخلی | tizbincctv

در این مجله خبری دوربین مداربسته ابتدا باید تنظیمات مربوط به عملکرد تشخیص چهره به همراه قابلیت dynamic analysis فعال نمائید، سپس به صفحه تنظیمات ROI رفته و عملکرد ROI را فعال کنید. مشاهده نویز در تصاویری که جزئیات بسیار خوبی را نمایش می دهند(که بازهم بهتر از وقتی است که از Gain استفاده نمی شود و تصویر کاملا تیره شوند). هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد. با تنظیم میزان حساسیت می­توان هشدارهای بی­موردی را کاهش داد که نتیجه ورود اجسام کوچک و غیرضروری هستند. HLC یا همان Higher Learning Commission تکنولوژی فیلتر نور زیاد است.

  • و ضبط کننده ها در بازار می تواند دشوار باشد، شما باید تصمیم بگیرید که کدام سیستم برای محیط خانه یا کسب و کار شما مناسب می باشد.
  • اما اگر سیستم به طور حرفه‌ای نصب شده باشد، می‌تواند حداکثر پوشش را داشته باشد.
  • در هنگام نصب دقت کنید که ارتفاع دوربین تا سطح، به مقدار کافی باشد تا در دسترس افراد سودجو نباشد.
  • شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا است و در این بخش توانسته خوش بدرخشد.
  • در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید.
  • در دنیای امروز، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است.
راه دیگر اینکه، ازمیکرو سویچ هایمخصوص در زیر پایه دوربین و همچنین کاور دوربین مداربسته استفاده نمایید تا به محض باز شدن درب کاور و یا شل کردن پیچ پایه دوربین مداربسته، آژیر امنیتی به صدا دربیاید. با اینکه محصولات شرکت داهوا مبتنی بر پلتفرم باز طراحی شده‌اند، محصولات داهوآ انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی با دیگر سیستم‌ها ادغام می‌شوند. عنکبوت ها و دیگر حشرات به طور معمول به سمت گرمای LED های IR جذب می شوند و هرچه این نور گرمتر باشن این حشرات بیشتر جذب می شوند. این حشرات بر اثر تمایل به گرما بر روی لنز دوربین نشسته و باعث کاهش کیفیت تصویر می شوند.

http://atisflower.irدر این حالت مثلا اگر Percentage را ۵۰% در نظر گرفته باشیم، هشدارها زمانی فعال می­شوند که جسم ۵۰% از فضای محدوده­ی مشخص شده را اشغال کند. علاقمند به مقایسه محصولات محبوب هستم.در این سایت به معرفی محصولات پر طرفدار بازار میپردازم .محصولاتی که امتحان خود را پس داده و محبوبیت طولانی مدت داشته اند. این قابلیت به شما کمک می کند که اگر سرقتی از ویلای شما صورت گرفت، به راحتی بتوانید چهره سارق را تشخیص دهید و یا اطلاعات مفیدی از او به دست آورید.

نقاط قوت دوربین مداربسته Blink

اولین پادکست از سری پادکست های ما مربوط به مقاله دوربین مداربسته ایرانی است. از شما دعوت میکنیم نظر و پیشنهادات خود در مورد هر چه بهتر شدن این سری از پادکست ها را در قسمت نظرات برای ما بنویسید. شما در نصب دوربین‌های مدار بسته و سیستم‌های امنیتی تجربه نصب کدام یک از برند‌های گفته شده را دارید.

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز

با توجه به مطالب ارائه شده در بالا، به طور میانگین دوربین های مداربسته ایرانی حداقل دارای 2سال گارانتی مثل دوربین مداربسته ناظر و حداکثر 5 سال مثل دوربین مداربسته اکسوم هستند. به عنوان یک برند داخلی، با بروزترین تکنولوژی در کشور مونتاژ و به عنوان دوربین مداربسته ایرانی روانه بازار شده است. دوربین داهوا نیز یکی از برند‌ معتبر دوربین مدار بسته کشور چین می‌باشد که از سال ۲۰۰۱ تأسیس و شروع به ساخت تجهیزات دوربین مدار بسته پرداخته است. اما در صورت پشتیبانی سیستم دوربین های مداربسته، توسط یو پی اس، سیستم های شما این توانایی را دارد که در هنگام قطعی برق تصاویر را ضبط کند و دچار هیچ مشکلی نشود. بنابراین شرکت هایک ویژن توصیه می کند حتما در سیستم امنیتی خود از یو پی اس استفاده نمایید. خوانایی پلاک یکی از ویژگی های تقریبا هر کس از دوربین های امنیتی انتظار دارد و در پارکینگ و نقاط ورودی که خواندن پلاک ماشین اهمیت دارد قرار میدند.

نقاط ضعف دوربین هایلوک