دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | tizbincctv

اولین دوربین مدار بسته در سال ۱۹۴۲ توسط ارتش آلمان نازی برای نظارت بر چگونگی شلیک موشک V2 در ایستگاه پرتاب این موشک نصب شد. حدود ۷ سال بعد در آمریکا سیستم‌های مدار بسته تجاری به بازار آمد با نام Vericon و جالب توجه است که استفاده از این دوربین‌ها نیازی به مجوز دولتی نداشته‌است. دوربین‌های مداربسته دسته ای از دوربین‌ها هستند که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به شرایط محیط انواع مختلفی دارند.

  • دوربین مداربسته کوپر یک دوربین مداربسته ای با چیپست های اختصاصی است که در ایران مونتاژ میشود، این دوربین مداربسته دارای قابلیت های فنی بسیار زیادی است.
  • در هنگام استفاده از دوربین مداربسته با هریک از فناوری های HD گفته شده باید دستگاه دی وی آر DVR نیز از آن تکنولوژی HD پشتیبانی نماید یا می توانید از دستگاه های XVR داهوا که از تمام تکنولوژی های دوربین مدار بسته پشتیبانی می کنند استفاده نمایید.
  • دوربین های دید در شب با استفاده از فناوری مادون قرمز برای مناطقی که نور ضعیف دارند و برای ضبط فیلم در شب مناسب می‌‌باشند، ضمن اینکه برد دید در شب در دوربینهای مداربسته مختلف متفاوت است.
  • ظرفیت هارد مورد نیاز باتوجه به تعداد دوربین ها ، حجم تصاویر گرفته شده(که متناسب با کیفیت افزایش می یابد)، مقدار ساعات تصاویر ضبط شده و تعداد روز های نگه داشتن آنها ، محاسبه می شود.

بهترین دوربین مداربسته خانگی برای کسانی که امنیت خانه برای آن‌ها بسیار اهمیت دارد، وسیله‌ای اساسی است. با پیشرفت تکنولوژی دوربین مداربسته مناسب منزل ساخته شد که بسیار کاربردی و دقیق بود. به همین دلیل در ادامه این مطلب با انواع دوربین براساس نوع سیگنال و بهترین‌ها را بررسی خواهیم کرد. در این مطلب قصد داریم تفاوت رزولوشن تصویر 1080P و 1080N در دوربین های مدار بسته را بیان نماییم. کیفیت تصویر 1080N در واقع کیفیت تصویر کمتر از 2 مگاپیکسل و تقریباً 1.3 مگاپیکسل می باشد.

کابل 20 متر HDMI

دوربین های آنالوگ به وسیله پورت BNC مستقیما و دوربین های تحت شبکه به واسطه یک سوئیچ به دستگاه متصل می شوند. دوربین اسپید دام به شکل گنبد بوده و دارای موتور حرکتی در داخل قاب خود بوده و اکثرا بر روی پایه نصب می شود. دوربین‌های بولت در صنایع تولیدی، محیط‌های بیرونی منازل ویلایی، کارخانجات، محیط‌های وسیع مانند انبارها بسیار اثربخش هستند. این دوربین‌ها کاملاً قابل مشاهده هستند و به دلیل عامل بازدارندگی از بهترین نوع دوربین‌ها به شمار می‌آیند. در هنگام محاسبات مقدار جریان مصرفی برای تامین منبع تغذیه هر دوربین مداربسته در حدود 2 آمپر جریان مصرف می کند. دستگاه های ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRاین دستگاه ها تصویر دوربین های مورد نظر را با یک فرمت فشرده سازی مخصوص روی هارد خود ذخیره می کنند.

کابل 5 متر HDMI

مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته برای امنیت در اماکن مختلف نصب می شود.سیستم های امنیتی و نظارتی در انواع مختلفی موجود می باشد . که در ادامه توضیحات کاملی درباره دوربین های مداربسته و سیستم های امنیتی خواهیم داد. دوست داریم بدانید که ما در دوربین مارکت خوشحال میشویم اگر شما با ما ارتباط بگیرید و ما بتوانیم کمکی به شما بکنیم. در ضمن خدمات مشاوره قبل از خرید دوربین مدار بسته در دوربین مارکت کاملا رایگان است پس نگران نباشید با ما در تماس باشید و سوالات خود را بپرسید.

دوربین مدار بسته مینی اسپید دام زومیکس مدل TP-433

با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید. اولین دوربین‌های تحت شبکه در سال ۱۹۹۶ توسط شرکت “Axis” با استفاده از پایه نرم‌افزاری لینوکس تولید شد، این دوربین‌ها براساس استانداردهای HTTP و RTSP طراحی گردیده بود و از استانداردهای IPبرای ارسال تصاویر در قالب اطلاعات استفاده می‌کرد. دوربین مداربسته از طریق ثبت اطلاعات تصویری یک محیط امکان پیگیری شخصی یا قضایی پس از وقوع جرم را مهیا می‌کند. امروزه استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته در سطح شهر به بخشی از روند پیگیری پلیس و سازمان‌های امنیتی تبدیل شده.

http://atisflower.ir