دسته‌بندی نشده

بهترین برند دوربین مداربسته در ایران و جهان بر اساس آمار رایکانت | tizbincctv

بیشترین فروش دوربین‌های مدار بسته با برند یونی ویو در کشور انگلستان صورت می‌گیرد. این برند در حوزه دوربین‌های مدار بسته حرف اول را در دنیا می‌زند و تا کنون به بیش از ۱۰۰ کشور عرضه گردیده است. پلکو یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.

همه محصولات >>

ممکن است برخی از امکانات و مجله خبری دوربین مداربسته هایی که در دوربین های هایک ویژن وجود دارد را نداشته باشند. محصولات تجهیزات شبکه، حفاظتی و امنیتی موردنیاز خود را به صورت آنلاین از هامین خریداری نمایید. و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد. در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است.

دوربین مداربسته چهار مگاپیکسلی داهوا مدل IPC-HFW2439S-SA

پیشنهاد ما به شما این است که به جای چندین بار هزینه کردن بهتر است همان اول هزینه کنید و یک برند خوب را تهیه کنید. ما در سایت دیجی رانو برای راحتی شما دوستان عزیز شروع به ساخت پادکست کرده ایم. اولین پادکست از سری پادکست های ما مربوط به مقاله دوربین مداربسته ایرانی است. از شما دعوت میکنیم نظر و پیشنهادات خود در مورد هر چه بهتر شدن این سری از پادکست ها را در قسمت نظرات برای ما بنویسید. اکسیس یک شرکت سوئدی است که در سال 1984 توسط کیت بلدورث ، مارتین گرن و میکائیل کارلسون در لوند ، با رویکرد تولید و توسعه تجهیزات الکترونیکی و نظارت تصویری تحت شبکه فعالیت خود را آغاز کرد .

دوربین مداربسته برند یونی آرک

با توجه به تنوعی که در برندهای دوربین مدار بسته وجود دارد انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی شاید کاری سخت باشد. دومین تولیدکننده مشهور در زمینه انواع دوربین مداربسته که جزو فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته نیز قرار دارد، برند هایلوک است. یکی دیگر از تولید کنندگان چینی در زمینه سیستم های امنیتی برند یونی ویو است. یونی ویو اولین شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه است. این شرکت نیز جزو پرفروش ترین و بهترین برند ها در زمینه سیستم های امنیتی است. همچنین یونی ویو محصولات دیگری مانند دستگاه های ضبط NVR، دستگاه های Decoder و Incoder، دستگاه های ذخیره ساز و… را نیز تولید می کند.

  • و از زمان پیگیری نظارت تصویری، که امنیت میلیون ها نفر در سراسر جهان را افزایش داده و به نیاز روزافزون برای دنیای هوشمندانه و ایمن تر پاسخ می دهد.
  • شرکت دیجی رانو حدود یک دهه در زمینه سیستم های وب، شبکه و سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت میکند.
  • محصولات برند پلکو از سری محصولات دوربین مداربسته و سیستم های امنیتی و نظارتی متوسط رو به بالا است.
  • البته گفتنی است اطلاعات قبل از قطع برق از بین نمی رود، از این بابت نگران نباشید.
  • چرا که محصولات تولیدی این برند ارزش خرید بالایی داشته و سنسور های قوی را در خود جای داده اند.

برای دریافت قیمت دوربین مداربسته HUVIRON به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته میکرونیکس به لینک بالا مراجعه فرمائید. برای دریافت قیمت دوربین مداربسته Albatron به لینک بالا مراجعه فرمائید. دوربین مداربسته آلباترون دارای انواع دوربین AHD آلباترون و همچنین دوربین های آنالوگ Albatron می باشند.

http://atisflower.ir