دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته کوپر با بدنه فلزی و دید در شب و در روز فوق العاده دو مگاپکیسل و چیپ پیشرفته | tizbincctv

پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند. دوربین مدار بسته مخفی از نقطه نظر ساختار کلی به 2 نوع دوربین تکی و دوربین به همراه DVR ویا NVR تقسیم می شود. دوربین مداربسته در دنیای امروزی، از اهمیت خاصی برخوردار شده است و تا حدودی خیال انسان ها را در مقابله با دزدی ها راحت کرده است. دوربین های مداربسته تولید شده توسط برند DMS می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مطمئن و با کیفیت باشد.این برند، یکی از معتبر ترین و باکیفیت ترین برند ها، در زمینه تولید و پخش قطعات دوربین مداربسته می باشد. دوربین بولت به شکل استوانه بوده و اکثرا روی دیوار، ستون و پایه نصب می شود. بولت شناخته شده ترین مدل دوربین مداربسته می باشد و اغلب در فضا های باز و بر روی میله یا دیوار نصب می شود.

  • در مشخصات دوربین رزولوشن تصویر را به صورت یک عدد در کنار MP (مگاپیکسل) مشاهده می کنید.
  • دوربین های آنالوگ به دلیل تاخیر چند ثانیه ای در انتقال تصویر برای استفاده در محیط های پر رفت و آمد و کم نور مناسب نیستند.
  • اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید.
  • علاوه بر نصب آسان و بدون نیاز به کابل کشی، این دوربین های مداربسته از امکاناتی نظیر دید در شب و انتقال صدای دو طرفه نیز برخوردارند.
  • دوربین های مدار بسته ای که برای نصب در فضای خارجی طراحی نشده‌اند، با بارش باران و رطوبت زیاد به‌سرعت آسیب می‌بینند، پس این مورد را نیز مدنظر قرار دهید.
  • تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند.

شما با خرید دوربین مداربسته به صورت نسبی و نا خودآگاه یک امنیت نسبی را با توجه به نقش بازدارندگی دوربین های امنیتی و نظارتی دارد ایجاد می کنید. یکی از موارد قانونی این است که کارفرما باید به شیوه ای عمل کند که اعتماد و اطمینان متقابل بین کارمند و کارفرما حفظ شود. شرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد. در تمام مکان های مجاز که دوربین مدار بسته در آن نصب می شود، بنابر قانون باید نصب و راه اندازی برچسب یا تابلو، برای همه افراد اطلاع رسانی صورت گیرد. در شکل زیر نمونه ای از تابلوی اعلام نظارت توسط دوربین مداربسته را می بینید. قبل از آنکه اقدام به خرید دوربین مداربسته مورد نظر خود کنید ابتدا لازم است تا دمای مکان مورد نظر را در زمستان بررسی کنید.

تاثیر مستقیم جنس دوربین مدار بسته بر قیمت دوربین مداربسته

بازار سیستم های حفاظت الکترونیک از بازار های در حال رشد و با ضریب همه گیری بالاست، مشتریان ما در زرین سیستم در دهه های گذشته تقریبا فقط به ادارات و کارخانجات خدمات دهی ختم میشد ولی در حال حاضر سیستم حفاظت … ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. شما عزیزان با یک بار تجربه خرید از کیانام ارتباط، به مشتری همیشگی تبدیل خواهید شد. فاصله کانونی دوربین های امنیتی از 2/5 میلی متر تا 13/1 میلی متر متغیر می باشد.

دوربین مدار بسته WIFI بیرونی Outdoor بولت

مجله خبری دوربین مداربسته های ثابت، دارای فاصله مرکزی ثابتی هستند و بعد از اینکه روی دوربین، یک لنز ثابت بسته می شود، زاویه دید ان، دیگر قابل تغییر نیست. دوربین های مداربسته ای که برای آن ها از لنز ثابت استفاده شده است، طبیعتا از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. به همین دلیل از این لنز ها، در مکان هایی با حساسیت کمتر استفاده می کنند. دوربین مداربسته بولت به دلیل استوانه ای بودن بیشتر در محیط های بیرونی استفاده می شود. این دوربین ها به دلیل حضور در محیط بیرون و وجود عواملی مثل گرد و غبار، باران و… از مقاومت بیشتری برخوردار هستند. برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای مکانتون انتخاب های بسیار زیادی با برند ها و کیفیت ها و مشخصات فنی و ظاهری مختلفی عرضه میشود.

از دوربین‌های مداربسته در 99 درصد مغازه‌ها نیز بهره‌مند می‌شوند و با این کار امنیت کالاها و پرسنل خود را تضمین می‌کنند. در واقع در دنیای امروزی، وجود حداقل یک دروبین مداربسته برای مراکز اداری یا صنعتی یکی از ملزومات اولیه است. سعی کنید تمامی محل های پارکینگ را پوشش دهید و حداقل نقطه کور را داشته باشید. در محل قرار گیری انبار ها نیز از یک یا چند دوربین مداربسته با زاویه پوشش دهی واید استفاده نمایید. زیرا فضای داخل کابین آسانسور محدود و کوچک بوده و دوربین مداربسته با لنز واید باعث می شود حداکثر فضا پوشش داده شود.

http://atisflower.ir