دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته فروشگاه اینترنتی دوربین مداربسته دوربین وایرلس | tizbincctv

تمامی تقمجله خبری دوربین مداربسته بندی هایی که در بالا مطرح شد از عوامل موثر بر قیمت دوربین مداربسته هستند. در صورت انتخاب هر دوربینی، درصدی برمبنای ویژگی ها و قابلیت ها روی قیمت پایه افزوده خواهد شد. دوربین مداربسته 2 مگاپیکسل می تواند از دوربین 3 مگا پیکسل ارزان تر باشد به شرط آنکه تمام مشخصات دوربین ها به جز رزولوشن در هر دو یکسان باشد. اگر دوربین 2 مگاپیکسل دارای قابلیتی مانند دید در شب رنگی باشد و دوربین 3 مگاپیکسل دارای دید در شب IR به طور قطع دوربین 2 مگاپیکسل قیمت بالاتری دارد.

  • بعلاوه دوربین مینی بولت نیز یک دوربین حرفه ای به حساب می آید و به دلیل شکل ظاهری کوچکش می تواند به طور نامحسوس در فضای داخلی و خارجی نصب شود و کمتر در معرض دید باشد.
  • شما می‌توانید دوربین مدار بسته و تجهیزات سیستم نظارتی خود را به‌طور رسمی از ما خریداری کنید.
  • اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد.
  • در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد.
  • سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند.

یکی از دوربین های پلاک خوان محبوب در بازار دوربین پلاک خوان مدل AT است. نحوه کارکرد دوربین مداربسته خورشیدی به این صورت است که انرژی برق مورد نیاز خود را از طریق پنل خورشیدی دریافت می کند و در باتری داخلی خود ذخیره می کند و در مواقعی که نور خورشید نیست از این باتری داخلی بهره می برد. دوربین مداربسته از جمله ابزار بسیار کاربردی است که کمبود آن وقتی احساس میشود که حادثه ای رخ می دهد، امنیتی به خطر می افتد یا منافعی از دست می رود. دوربین های مداربسته، به تنهایی می توانند جلوی بخش زیادی از نا امنی ها را بگیرند. امروزه اکثر دوربین های مدار بسته دارای دید در شب هستند و داشتن این قابلیت آپشن خاصی به شمار نمی آید که بخواهید به آن توجه نمایید.

در صورت کمی نور از دوربین‌های مناسب نور کم و در محیط‌های بیرونی باید از دوربین‌هایی مقاوم با زوم بالا استفاده کرد. دوربین‌های دارای تکنولوژی دیجیتال قیمت بسیار بالاتری از دوربین‌های نوع آنالوگ دارند. هرچه تکنولوژی و قابلیت های دوربین مدار بسته بالاتر باشد طبعاً هزینه بالاتری باید برای این تهیه آن پرداخت شود. خرید دوربین مدار بسته با توجه به نیاز شما می تواند متفاوت باشد؛ همچنین خرید دوربین مداربسته اصل با قیمت مناسب در بازار ممکن است با چالش های خود همراه باشد. اگر قصد خرید دوربین مداربسته را دارید، لیست قیمت دوربین مدار بسته به همراه جزئیات فنی دوربین مدار بسته شیائومی و دوربین مدار بسته داهوا در سایت دوربین مال موجود است.

http://atisflower.ir

داشتن تصویر از محل وقوع جرم، روند اجرای آن یا افراد متخلف درگیر، امکان پیگیری و جلب مجرمین را به شدت بالا می‌برد. از منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد. قیمت دوربین مدار بسته در سایت دوربین مال به روز شده است تا به راحتی آن را به سبد خرید خود اضافه کنید، اما خرید دوربین مداربسته از طریق مراجعه به فروشگاه حضوری، خرید دوربین مداربسته به صورت تلفنی و ثبت سفارش داخل سایت امکان پذیر است. تکنولوژی دید در شب دوربین های مداربسته همزمان با کاهش نور محیط فعال می شوند.

دوربین بالت داهوا مدل DH-HAC-B2A21P

DVR مناسب برای سیستم مداربسته شما بسته به انتظاراتی که از سیستم دارید متفاوت است. DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید. معمولا چنین دستگاه هایی با پر شدن فضای هارد، شروع به پاک کردن قدیمی ترین ویدیوها می کنند، بنابراین دغدغه خاصی هم در این باره نیز نخواهید داشت . پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چرا که یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خرابکاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد.

دوربین مدار بسته چیست؟