دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | tizbincctv

با بهره گیری از مجله خبری دوربین مداربسته starlight می توانید جزئیات تصویر را با کیفیتی قابل قبول مشاهده کنید. عموماً دوربین های مجهز به دید در شب star light برای شناسایی چهره افراد و یا پلاک خودرو مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است با استفاده از این تکنولوژی در هزینه های جانبی چون پروژکتور و برق مصرفی برای روشن کردن محیط صرفه جویی می شود.

  • این بدان معناست که می‌توانید آن‌ها را به سایر دستگاه‌های خانه هوشمند متصل کنید، به طوری که وقتی در خانه هستید دوربین به‌طور خودکار خاموش می‌شود یا اگر آشکارساز حرکت چیزی را حس کرد شروع به ضبط می‌کند.
  • زیرا انکدر یا رمزکننده با مشاهده نویزهای تصویر بعنوان اجسام متحرک سعی می نماید آنها را نیز در رمزنگاری و فشرده سازی در نظر بگیرد.
  • برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید.
  • این دوربین امنیتی همراه با دید رنگی HD در روز، وضوح خوبی در نور کم دارد.
  • DVR ها دارای انواع 4 تا 32 کانال می باشند.بهترین کار این است که یک ضبط کننده ویدیویی دیجیتال DVRکه خوش نام و با کیفیت می باشد را انتخاب کنید.
دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ05CM را می‌توانید روی هر سطحی نظیر سقف یا دیوار نصب کنید. به واسطه‌ی وزن کم ۲۳۹ گرمی خود، می‌تواند در هر جای دیگری هم قرار بگیرد. مواد به کار رفته در ساخت بدنه‌ی این دوربین، پلاستیک و فلز است که باعث می‌شود در برابر سقوط یا ضربه‌های احتمالی کاملا مقاوم باشد و هیچ آسیبی نبیند.

http://atisflower.ir

در واقع هدف برند هایک ویژن کشف راه های نوآورانه ، تقویت چشم انداز برای تصمیم گیران و متخصصان ، ایمنی بالا وتوسعه ی پایدار جهان میباشد. و دارا بودن این امر باعث طولانی بودن عمر دوربین های مداربسته شما است. اما این را در نظر داشته باشید که امکانات و کیفیت و تکنولوژی جدید در اجناس بسیار مهم تر است. بعضی از دوربین ها قابلیت IR و EIR را دارند و در شرایط تاریک و نور کم هم میتوانند تصاویر را با کیفیت مناسب ذخیره کنند.

دسته بندی محصولات

در پایان به این نکته باید توجه داشته باشید که معمولا بهترین دوربین مداربسته‌ی ایرانی، ارزان ترین آن نیست و نباید کیفیت را فدای هزینه کنید. پیشنهاد ما به شما این است که به جای چندین بار هزینه کردن بهتر است همان اول هزینه کنید و یک برند خوب را تهیه کنید. یک چیزی که خیلی کمتر مورد توجه قرار میگیرد، فضای ذخیره سازی دستگاه های ضبط کننده می باشد. این شرکت راه حل‌های VIVOTEK را در سراسر جهان به بازار عرضه می‌کند و به یک برند پیشرو در نظارت امنیتی جهانی تبدیل شده است. دوربین هایلوک نسبت به قابلیت هایی که دارد قیمت بسیار پایین تری دارد.

برد دید در شب دوربین مداربسته

لطفا در جهت بهبود کیفیت تولید و ارائه خدمات ، ما را با پیشنهاد و یا انتقاد های خود یاری رسانید. جهت دریافت پشتیبانی فنی تلفنی لازم است کد اشتراک خود را هنگام برقراری تماس وارد کنید. کد اشتراک تنها از طریق ثبت نام در باشگاه مشتریان و وارد کردن حداقل یک کد امتیاز فعال میشود. محتوای این سایت با هدف ارتقا دانش کاربران و گسترش علم از طرف تیم تخصصی شرکت ویرا صنعت به کاربران تقدیم می شود. در این بین برخی مناطق صنعتی پر خطر مانند صنایع شیمیایی و پالایشگاه ها و … نیز وجود دارد که تجهیزات خاص خود را نیاز دارند و در این مقاله مورد نظر ما نیستند.