دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته ایرانی بررسی کامل دوربین های ایرانی | tizbincctv

موریتا در مجله خبری دوربین مداربسته داشت تا نامی را انتخاب کند که در هیچ زبانی وجود نداشته باشد. البته یکی از ایرادات این محصول تولیداتی کم و البته قیمت بالاست که از ضعف های سامسونگ به حساب می آید. که با ارائه محصولات حرفه ای، قابل اطمینان و پیشرفته محصولات و خدمات تلاش می کند تا دنیا را ایمن سازد. در این راستا اختراع معروف این شرکتفناوری ، به یک استاندارد بین المللی در صنعت HD تبدیل شده است. این شرکت همواره به دنبال توسعه محصولات خود از طریق نوآوری وخلاقیت و همچنین خلق ارزش پایدار بوده است.

این در حالی است که شاید استفاده از دوربین اسپید دام در اغلب محیط‌های اداری و مسکونی لازم نباشد. در این مقاله بیشتر سعی خواهیم کرد منظور از دوربین مدار بسته صنعتی مناسب برای مناطق صنعتی با ریسک پایین را شرح دهیم. دوربین‌های محیط‌های خاص‌تر مانند سکوهای دریایی، پالایشگاه‌ها و … به صورت مجزا بررسی شده‌اند.

چند تا نکته در مورد نصب دوربین مداربسته

دوربین های مداربسته هایلوک نیز از بیشتر قابلیت های محصولات هایک ویژن برخوردار هستند. در حال حاضر دوربین های مدار بسته هایک ویژن بهترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار به شمار می آیند. برخی از دوربین‌ها اکنون حتی می‌توانند با کیفیت 4K ضبط کنند، که نه تنها به معنای کیفیت بسیار واضح‌تر است، بلکه به این معنی است که می‌توانید زوم کنید و همچنان ویژگی‌ها را به وضوح ببینید. برند یونی ویو همواره در سیستم های IP پیشگام بوده و اولین برندی است که برای اولین بار دوربین مداربسته IP را به جهان معرفی کرد. خرید دوربین مداربسته آنقدر مهم است که اگر در این زمینه اطلاعاتی نداشته باشید خرید درستی انجام نمیدهید.

  • وجود سه لنز و امکان ضبط به صورت شبانه روز و 24 ساعته، ویژگی‌هایی هستند که موجب می‌شوند به سراغ دوربین مداربسته AHD-OR-111 به عنوان بهترین دوربین مداربسته برای مغازه رفته و برای حفظ امنیت فروشگاه خود از آن بهره ببرید.
  • اکنون که دوربین، پایگاه داده‌ای از چهره‌های آشنا داشته باشد (نگران نباشید، چهره‌های آشنای دوربین شما در حساب شما باقی می‌ماند و در تشخیص چهره سایر کاربران Nest استفاده نمی‌شود)، می‌توانید اعلان‌های خود را پیکربندی کنید.
  • در مقابل دوربین‌های تحت شبکه، با اتصال به شبکه یا اینترنت، این امکان را در اختیار دارندگان قرار می‌دهند که با استفاده از دستگاه‌هایی مثل کامپیوتر، به فیلم‌های ضبط شده یا پخش زنده دسترسی داشته باشند.
  • از آن پس شرکت هانوها توانست دوربین های مداربسته خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند.
دوربین های مداربسته اکسوم بیش از پنجاه ماه گارانتی دارن که روی دوربین های مداربسته خارجی این مزیت و ویژگی وجود نداره. گارانتی محصولات این شرکت 24 ماهه است و شما می توانید برای حمایت از کالای با کیفیت ایرانی از محصولات شرکت برایتون خریداری کنید. ضمن اینکه قیمت دوربین های برایتون نسبت به دوربین های خارجی پایین تر است. همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد. می توانید ببینید تا با انتخاب مناسبترین دوربین برای فعالیت خودتان بتوانید بهترین دوربین و مناسبترین را انتخاب و خرید کنید، مشاوران شرکت چشمان بیدار آریا در تمام این مدت در کنار شما خواهند بود تا بهترین انتخاب راپ داشته باشید. این دوربین با سنسورهای تصویر با کیفیت بالا با لنزهای با وضوح بالا برای عملکردهای پیشرفته طراحی شده است و همچنین دید در شب شگفت‌انگیزی دارد.

http://atisflower.irشرط قانونی بعدی این است که کارفرما نمی تواند اطلاعات خصوصی کارمندان را از طریق دوربین مداربسته مورد بازرسی قرار دهد. پس از ورود دوربین های AHD به بازار, کمپانی های بزرگ دوربین مداربسته به سمت توسعه و بهبود این تکنولوژی رفتند .کمپانی داهوا تکنولوژی بهبود یافته AHD را با نام HDcvi , و کمپانی هایک ویژن این تکنولوژی را با نام HDtvi به بازار معرفی کرد . در سیستم های HDtvi و HDcvi نواقص AHD رفع شده و قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است.

دوربین مداربسته AHD گپ مدل D7100-I30