دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | tizbincctv

در واقع کاربر اگر می خواهد که دوربین مداربسته فقط از یک قسمت تصویر برداری کند و میدان دید مشخصی را تحت پوشش قرار دهد، باید از این دوربین ها استفاده کند. طبق مواردی که در توضیحات بالا به آن اشاره شد و ضمن آشنایی با انواع دوربین مداربسته، کاربرد و قابلیت های هر یک از آنها و سپس با تعیین نیاز ها و بودجه مورد نظرتان به راحتی و با چشمان باز می توانید دوربین مداربسته مورد نظرتان را خریداری کنید. انواع دوربین مداربسته بر اساس قابلیت هایی که دارند در کاربری ها و سطوح مختلف جامعه مورد استفاده قرار می گیرند.

  • اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با ما تماس بگیرید.
  • دوربین های مدار بسته اسپید دام یا ptz قابلیت زوم بالا، چرخش افقی 360 درجه و چرخش عمودی 180 درجه دارند.
  • بنابراین با توجه به نوع کسب و کار شما همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی بسیار مهم است.

مجله خبری دوربین مداربسته مناسب سیستم دوربین مداربستهاول اینکه در سیستم دوربین مداربسته که می خواهید برای آن هارد تهیه نمایید قرار است چه تعداد دوربین قرار بگیرد. در هنگام انتخاب هارد برای سیستم مدار بسته باید به این موضوع دقت داشته باشید که در یک سیستم دوربین مداربسته هارد در یک زمان واحد هم باید اطلاعات را پاک کند و در همان لحظه باید اطلاعات را روی قسمت دیگری از هارد ذخیره نماید. کابل دوربین مداربستههمانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم برای ارسال تصویر دوربین مداربسته به دستگاه دی وی آر DVR از کابل کواکسیال استفاده می شود. یکی از قابلیت های کاربردی که در دستگاه دی وی آر وجود دارد قابلیت انتقال تصویر سیستم مدار بسته می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

نقاط قوت دوربین هایلوک

کابل کشی در این سیستم منحصر به فرد که در دوربین های داهوا وجود دارد با استفاده از کابل کواکسیال انجام می شود. سیستم دوربین مدار بسته HDCVI رقیبی جدی برای دوربین های AHD و HDTVI توربو اچ دی هایک ویژن است. پس اگر به دنبال دوربینی با کیفیت از یک برند خاص هستید می توانید به سراغ دوربین های HDCVI داهوا بروید. دوربین های مدار بسته انواع مختلفی دارند که کاربرد و ویژگی هر یک از آن ها متفاوت است و بنا به نیاز افراد انتخاب می شوند. همینطور برند های دوربین مداربسته متفاوت است وقیمت دوربین مدار بستهبر حسب آن متغیر خواهد بود. اولیندوربین مدار بستهدر سال 1940 اختراع شد و از آن روز به بعد این فناوری در حال توسعه است.

پکیج دوربین مدار بسته 2 عددی ( اقتصادی )

محصولاتی از قبیل دوربین مدار بسته، ضبط کننده ویدیویی، دزدگیر اماکن، سوئیچ شبکه و سایر تجهیزات شبکه و امنیتی از بهترین برندهای ایران و جهان همچون هایک ویژن، داهوا، کی دی تی و … . سرای شبکه با سابقه ای نزدیک به 10 سال فعالیت در حوزه فروش و نصب دوربین مداربسته ، انواع محصولات دوربین مداربسته را با قیمت مناسب و تخفیف ویژه برای همکار و با تضمین کیفیت به شما ارائه می دهد. ضمن اینکه برای دریافت مشاوره پیش از خرید دوربین مداربسته ارزان می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. رزولوشن تصاویر ارائه شده توسط دوربین های تحت شبکه به مراتب بالاتر از دوربین های آنالوگ است و می تواند تصاویری از 2-3 پیکسل تا حتی 20 پیکسل در برخی محصولات پیشرفته ارائه دهد. کیفیت بالای این دوربین ها به دلیل استفاده از کابل های شبکه CAT5 و CAT6 می باشد که همین امر قیمت دوربین مداربسته IP را بالا می برد.

روشن نگه داشتن دوربین به صورت 24 ساعته باعث می شود منبع ذخیره سازی سریع پر شود به همین جهت مجهز بودن به حسگرهای حرکتی و صوتی برای شروع ضبط می تواند در پر شدن منبع ذخیره سازی به مدت طولانی تری کمک کند. دید در شب اولویت دیگری برای دوربین های مداربسته است که باید در نظر داشته باشد زیرا بسیاری از جرائم در شب اتفاق می افتد و قابلیت دید در شب دوربین های مداربسته تضمین می کند که شما همچنان چهره ها را به وضوح ببینید و تشخیص دهید. ارتباط دور طرفه ویژگی است که بسیاری از دوربین های مداربسته دارند و این امکان را به شما می دهد تا از طریق بلندگوهایی که دوربین ها دارند صحبت کنید و هر کسی را که در حال تعقیب یا بررسی اموال شما است را از خود دور کنید. کنترل از راه دور نیز ویژگی است که می تواند در دوربین های مداربسته کاربرد داشته باشد و از طریق این ویژگی دیگر نیاز نیست نقاط کور را به صورت دستی تنظیم کنید. خرید دوربین مداربسته به مانند هر نوع تجهزات دیگری نیازمند رعایت نکاتی است که باید در نظر بگیرید.

http://atisflower.ir