دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته کوپر با بدنه فلزی و دید در شب و در روز فوق العاده دو مگاپکیسل و چیپ پیشرفته | tizbincctv

در واقع برآورد هزینه و بررسی مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مداربسته جزو فاکتور های مهم پیش از خرید به حساب می آید. ابتدا باید بررسی لازم طبق نیاز خود و لیست قیمت دوربین مداربسته صورت بگیرد و میزان هزینه ای که قصد دارید صرف کنید را مشخص و سپس نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کنید. ضبط کننده ویدئویی قلب سیستم دوربین مداربسته به حساب می آید و وظیفه آن دریافت تصاویر دوربین مدار بسته و تبدیل آن به داده های دیجیتال برای ذخیره سازی بر روی هارد دیسک است. شما می توانید این دستگاه را به صورت 4 کانال (قابلیت نصب تا 4 دوربین)، 8 کانال (قابلیت نصب تا 8 عدد دوربین مداربسته) و به همین ترتیب با 16 و 32 کانال تصویر خریداری کنید. دوربین مدار بسته PTZ قابلیت چرخش 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی را دارد. همچنین دوربین اسپید دام می تواند نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی با بالاترین کیفیت تصویر برداری کند.

  • دوربین مداربسته وسیله‌ای است که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی که در جهت اهداف امنیتی، نظارتی و شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • هرچه حساسیت بالاتر باشد، ورود کوچکترین اجسام هم باعث فعالیت هشدارها خواهد شد.
  • هر چقدر رزولوشن تصویر آن ها بالاتر باشد، برد دوربین پلاک خوان نیز بیشتر می شود و قادر است از فاصله ی بیشتری پلاک ها را ثبت نماید.

دوربین آنلاین گستره ای از کالاهای متنوع را به کاربران خود ارائه می کند. (ارسال سریع) (ضمانت بهترین قیمت) (تضمین اصل بودن) که این سه اصل اولیه کار خود می داند. انتخابی با هر کیفیتی صدا دار می باشد یا خیر که همین موضوع در هنگام هارد سیستم می تواند موثر باشد.

پکیج 8 عددی دوربین بیسیم xmeye

این پایان داستان نیست و برندهای جدیدی نیز هر چند وقت یک بار به این گروه اضافه می شوند. دوربین های مداربسته را می توان براساس برند سازنده آنها تقسیم بندی نمود. برخی از برندها مانند اکسیس، اویژیلون، بوش، سامسونگ و سونی دارای دوربین های مداربسته با قیمت بسیار بالا هستند. کشور چین با توجه به فعالیت های موفقی که در عرصه اقتصادی داشته است در این حوزه نیز عملکرد خوبی داشته است.

HLC در دوربین مداربسته

انتظاری که از کیفیت تصاویر دوربین مداربسته دارید را پیش از خرید مشخص کنید. بعد از آن می توانید انتخاب خود را با مشورت کارشناسان این حوزه به درستی انجام دهید و در صورت حضور در مراکز رسمی فروش کیفیت تصویر را تست کنید. معمولاً در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و… از دوربین های مداربسته دام و چشم ماهی و در فضاهای خارجی و باز با توجه به نوع استفاده، از دوربین های مداربسته بولت و اسپید دام استفاده می‌شود. در این کاربری بهترین دوربین مداربسته به منظور کاهش جرایم و مواردی مانند کنترل تردد و نظارت بر پارک ممنوع نصب می شود.

دوربین مدار بسته دی لینک مدل DCS-825L

دوربین مداربسته لامپی نوعی دوربین بی سیم است که از طریق ماژول وایفای درون خود به مودم متصل شده و در هر جایی که باشید می توانید تصاویر را روی گوشی همراه خود مشاهده کنید. شما می توانید نسبت به بودجه ای که می خواهید دوربین مداربسته تهیه کنید با کارشناسان کارپیما در میان بگذارید تا بهترین پیشنهاد را به شما بدهند . به دلیل شرایط اقتصادی حال حاضر کشور تمامی اماکن ها نیازمند دوربین مدار بسته می باشند .

http://atisflower.ir