دسته‌بندی نشده

دوربین مدار بسته ، قیمت دوربین مدار بسته ، لیست قیمت دیده بان | tizbincctv

توجه داشته باشید که تعداد کانال تصویر دستگاه نباید کمتر از تعداد دوربین مورد نظر باشد. از دیگر اماکنی که به دلیل وجود سرمایه زیاد از دوربین مداربسته استفاده می کنند، می توان به طلافروشی ها اشاره کرد. از این طریق به راحتی احتمال سرقت را کاهش داده و از دارایی خود محافظت می کنند.

  • جهت خرید دوربین مدار بسته علاوه بر مشاهده لیست قیمت دوربین مداربسته می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوید.
  • در آخر، تکنولوژی DNR ، تمایز میان حرکت درست و نویز تصویر را برای شما آسان تر کرده و به DVR این امکان را می دهد که در تشخیص حرکت-مخصوصا در شرایط نور کم ، موثر تر عمل کند.
  • چرا که با نصب دزدگیر و یا دوربین در اماکن خود می توانید به راحتی نظارت کافی داشته باشید.
  • در دوربین با لنز وریفوکال به علت دارا بودن فاصله کانونی قابل تنظیم می توانید میدان دید را برحسب نیاز و متناسب با لنزهای آن تغییر دهید.
  • دوربین مدار بسته های جدید بی سیم از انتقال تصویر دیجیتال به جای آنالوگ هایی که از سیم استفاده می کردند ، استفاده می کنند.شما باید نقاطی را پیدا کنید که کابل ها و سایر دستگاه ها بتوانند به وسیله سیم کشی با هم در ارتباط باشند.
  • لذا پیشنهاد کیانام ارتباط این است که اگر نمی‌دانید چه دوربینی برای شما مناسب است حتما با کارشناسان ما برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

این ویژگی های منحصر به فرد باعث تبمجله خبری دوربین مداربستهل شدن دوربین اسپید دام به بهترین دوربین مداربسته شده است این در حالی ایست که که قیمت دوربین مداربسته اسپید دام از بقیه مدل ها بالاتر است. دوربین مداربسته اسپید دام آنالوگ بایستی به وسیله سیم های رابط RS485 به دستگاه ضبط تصاویر DVR یا XVR متصل گردد. بعد از اتصال شما می توانید با تغییر زاویه دوربین نقاط مورد نظر را مشاهده نمایید. در دوربین های تحت شبکه IP نیازی به اتصال کابل مخصوص نیست و دوربین با استفاده از دسترسی اینترنت تغییر زاویه خواهد داد. استار لایت جزو به روز ترین قابلیت های به کار رفته در دوربین مدار بسته است که می تواند در کمترین میزان نور تصاویر شب را به صورت رنگی پردازش کند.

پکیج دوربین مدار بسته 2 عددی ( اقتصادی )

قیت بالای این سیستم ها موجب شد کمپانی های سازنده دوربین مداربسته دست به خلاقیت زده و دوربین مداربسته آنالوگ HD را روانه بازار کنند. دوربین مداربسته با تکنولوژی آنالوگ موجود در بازار با نام های دوربین توربو اچ دی، HDCVI, HDTVI و AHD وجود دارند. این نام ها براساس شرکت سازنده آنها انتخاب شده است و تمامی آنها از سیستم آنالوگ HD پیروی می کنند. چنین دوربین هایی طرفداران بسیاری را در بین مخاطبان دوربین مدار بسته پیدا کرد.

انتخاب برند دوربین های مداربسته

دوربین های دام به دو دسته دوربین های دام IP (تحت شبکه) و دوربین های دام آنالوگ (غیر دیجیتال) تقسیم می شوند. اسپیددام قابلیت گردش دارد از این رو می‌تواند منطقه وسیعی مانند سوله، کارخانه، چهار راه‌ها، کنترل ترافیک و میدان‌های بزرگ را کنترل و پایش کند. چرخش این دوربین‌ها بسیار مناسب است و معمولاً از آن برای خواندن و تشخیص پلاک خودرو از فاصله زیاد استفاده می‌شود. این دوربین به صورت استوانه ای بلند است و در موقعیت‌های مختلفی قابل نصب است. دید بالا و مشاهده مسافت‌های طولانی از ویژگی‌های اصلی این نوع دوربین‌ها است. بسته به کاربرد و بودجه می‌توان دوربین‌ها را به صورت ثابت یا وایر فوکال نصب و استفاده کرد.

دلیل برای اینکه از هارد دیسک مخصوص کامپیوتر برای سیستم های نظارتی استفاده نکنیم:

منظور از این زمان(واحد ثانیه) زمانی است که پس از ورود جسم به محدوده باید سپری شود تا هشدار فعال گردد. دوربین آپارتمان یک راه حل امنیتی موفق برای آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی می باشد.

http://atisflower.ir