دسته‌بندی نشده

رادیاتور لیفتراک | توکو لیفتراک

رادیاتور لیفتراک | توکو لیفتراک

یکی دیگر از قطعات لیفتراک که به کریج متصل می شود، شاخک نام دارد. شاخک ها، چنگال های بازو مانندی هستند که به منظور پشتیبانی از پایین بار به کار می روند. علاوه بر این، از شاخک ها جهت جابجایی و بلند کردن پالت نیز استفاده می شود. شاخک های لیفتراک دارای طول عمر بالایی هستند و به ندرت دچار خرابی یا فرسودگی می شوند.

پخش قطعات یدکی و بدنه رنو «ترک و اصل»

همچنین بالا رفتن بیش از حد دمای موتور نیز منجر به رقیق شدن روغن و از بین رفتن خاصیت روانکاری آن می‌شود که این مسئله نیز باعث صدمه دیدن موتور لیفتراک کلارک سپاهان می‌شود. تمام موتورهای احتراقی که با مصرف سوخت فسیلی و تبدیل انرژی شیمیایی به انرژی مکانیکی کار می‌کنند در سیستم خنک کننده خود قطعه‌ای کوچک اما بسیار مهم به نام ترموستات لیفتراک دارند. این نوع ترموستات لیفتراک با استفاده از یک محفظه مهر و موم شده حاوی یک پودر مومی که با دمای خاصی ذوب و منبسط می گردد عمل قطع و وصل حریان مایع را مدیریت می‌ نماید. انبساط این محفظه زمانی که دما از حد معینی فراتر رود عمل کرده و سوپاپ را باز می‌کند. انتقال دستی رایج ترین نوع در خارج قطعات لیفتراک کوماتسو از آمریکای شمالی و استرالیا است.

  • یکی دیگر از قطعات لیفتراک، اتاقک یا کابین است که به عنوان بخش مرکزی لیفتراک شناخته می شود.
  • نوار رنگی کمربند ایمنی اتومبیل در چند رنگ قرمز آبی زرد طوسی مشکی و بژ به همراه نصب و سرویس رایگان قرقره کمربند ایمنی
    آدرس قم بلوار امین کوچه ۱۰ …
  • اکسل جلو از لیفتراک در برابر ضربه های مختلف و ناهمواری های احتمالی زمین محافظت می کند.
  • افزایش حرارت در موتور لیفتراک، احتمال خرابی قطعات و هزینه‌های تعمیر را افزایش می‌دهد.
در صورتی که نصب آن‌ها با دقت کافی انجام نشود، در طول استفاده کارایی لازمه را نخواهند داشت. برش توربوشارژر
توربوشارژرها نوع دیگری از سیستم القایی اجباری است که دارای کمپرسور آن از طریق یک توربین گازی است که گازهای اگزوز حاصل از موتور را خاموش می کند. سنسورهای اولتراسونیک سنسورهای مجاورت محدود که اشیاء را در فواصل ممکن از چند مترجم تا چند مترجم دیگری بخوانید. سنسور بوق می زند و مدت زمان بیشتری برای بازگشت سیگنال راهبری می شود. به عنوان معمول ، این نوع سنسور فقط برای تشخیص در مورد راه حل استفاده می شود. این سنسورهای مجاورت محدود است که اشیاء و عابران پیاده را به عنوان چند نفر از مترجم تا چندین مترجم می توان یافت.

رینگ دور پیستون موتور کوماتسو

همچنین ما انواع فیلتر لیفتراک مناسب دستگاه شما مانند فیلتر هوا، فیلتر روغن، فیلتر سوخت و فیلتر هیدرولیک را ارائه می‌دهیم. آرمان یدک تامین کننده‌ای متخصص در ارائه قطعات باکیفیت لیفتراک است. طیف محصولات ما در بازار منحصربه‌فرد بوده و زمان تحویل کوتاه ما مطمئنا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. ما مانند همیشه بهترین محصولات را با بهترین قیمت سیستم خنک کننده لیفتراک و قیمت فیلتر لیفتراک برای همه تامین و عرضه می‌کنیم.

علل خرابی زودرس لاستیک های لیفتراک می تواند از اتمام تاریخ های انقضای لاستیک، بار بیش از اندازه جابه… لیفتراک دی با سالها تجربه درتامین لیفتراک برای صنایع مختلف آمادگی تامین انواع لیفتراک به صورت نو و ا…