اخبار دوربین مداربسته

دوربین چندگانه با وضوح بالا 20 مگاپیکسلی e-con Systems


e-con Systems e-CAM200_CUOAGX را راه اندازی کرد – آ دوربین چندگانه 20 مگاپیکسلی با رزولوشن بالا 5K MIPI بر اساس سنسور AR2020 از خانواده Hyperlux LP onsemi برای پلتفرم NVIDIA Jetson Orin.

با وضوح بالای 20 مگاپیکسلی و ویژگی‌های پیشرفته، این دوربین چندگانه همگام‌سازی شده در ثبت بدون زحمت تمام جزئیات کوچک، حتی از فاصله دور، عالی است.

سیستم های e-conدوربین e-CAM200_CUOAGX با NVIDIA Jetson سازگار است و راه حل های همزمان چند دوربینی را ارائه می دهد که می تواند تا چهار دوربین را پشتیبانی کند.

این دوربین با وضوح بالا به سرعت 30 فریم در ثانیه در 20 مگاپیکسل دست می یابد. با چندین دهه تجربه در تنظیم دقیق ISP، e-con در تنظیم دقیق ISP میزبان NVIDIA سرآمد بوده و کیفیت تصویر استثنایی را تضمین می کند.

شکل 1: e-CAM200_CUOAGX با NVIDIA Jetson AGC Orin متصل می شود.

گزینه های رابط انعطاف پذیر آن شامل MIPI، GMSL، و USB (آینده) یکپارچگی یکپارچه را در بین برنامه های مختلف تضمین می کند و عملکرد بهینه را به طور مداوم ارائه می دهد. همچنین دارای یک محفظه اختیاری IP67 برای نسخه GMSL است که آن را همه کاره و بادوام می کند.

با چنین ویژگی‌های جامعی، این دوربین ثابت می‌کند که یک راه‌حل ایده‌آل برای کاربردهای مختلف، از جمله هواپیماهای بدون سرنشین، پخش و تجزیه و تحلیل ورزشی مستقل، آنالایزرهای پوست، تصویربرداری فوندوس، تصویربرداری کل اسلاید، OCR، اسکن موجودی و دوقلو دیجیتال است.


لینک ویدیو: www.youtube.com/watch?v=hpzNXIe8eoo

«e-con Systems مجموعه دوربین‌های خود را با یک دوربین 20 مگاپیکسلی چشمگیر گسترش داده است که توانایی ثبت جزئیات دقیق‌تر و ارائه کیفیت تصویر استثنایی را افزایش می‌دهد. وضوح بالای این دوربین 5K، قابلیت های پیشرفته در نور کم، مصرف انرژی کم با اندازه پیکسل 1.4 میلی متری، سازگاری رابط همه کاره و عملکرد استثنایی NIR آن را به یک راه حل ایده آل برای برنامه های مختلف بینایی تعبیه شده تبدیل کرده است. این ویژگی در آینده نزدیک شامل ویژگی‌های تغییردهنده بازی مانند Smart ROI، Wake on Motion و دامنه دینامیکی گسترده (EDR) خواهد بود که قابلیت‌های آن را بیشتر خواهد کرد. این پیشرفت تعهد ما را برای ارائه راه‌حل‌های تصویربرداری چند دوربین برتر، تضمین قابلیت اطمینان و برتری در هر تصویر برای مشتریان ارزشمندمان، تقویت می‌کند.» پرابو کومار، مدیر ارشد فناوری e-con Systems گفت.

ویژگی های کلیدی e-CAM200_CUOAGX

  • 20 مگاپیکسل با وضوح بالا – کیفیت تصویربرداری شفاف را تضمین می کند، جزئیات کوچک را حتی از فاصله دور ثبت می کند و در شرایط کم نور نیز قابلیت اطمینان را حفظ می کند.
  • تنظیم دقیق ISP متخصص برای کیفیت تصویر برتر – خروجی تصویر با کیفیت بالا را از طریق یک ISP تنظیم شده دقیق ارائه می دهد، هر جزئیات را ثبت می کند، محدوده دینامیکی را افزایش می دهد و نویز را کاهش می دهد.
  • پشتیبانی از چند دوربین – حتی با چندین دوربین متصل به پلتفرم شما، سرعت قابل توجه 30 فریم در ثانیه در 20 مگاپیکسل را به دست می آورد.
  • نور کم و NIR عالی – به کیفیت تصویر برتر، به ویژه در شرایط بسیار کم نور کمتر از 5 لوکس دست می یابد، در حالی که بازده کوانتومی قابل توجه 60٪ (QE) را در طیف NIR نشان می دهد.
  • افزایش کارایی شاتر با GRR – مصنوعات کرکره نورد را کاهش می دهد، تصاویری روان تر و واضح تر، به ویژه در هنگام گرفتن اشیاء با حرکت سریع ارائه می دهد.





منبع