دسته‌بندی نشده

داهوا لیست قیمت فروش، سفارش و خرید دوربین مدار بسته داهوا DAHUA | tizbincctv

یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد. مکانیزم DNR با شناسایی دیجیتالی این نویز ، در کاهش آن تاثیر گذار می باشد. همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود. از طریق ایجاد یک شبکه داخلی بین تجهیزات و دستگاه ضبط شما خواهید توانست یک انتقال تصویر بدون اینترنت را ایجاد کنید. دوربین های مدار بسته با استفاده از سنسورهای DIS یا CCD تصاویر را شکار می کنند.

  • به‌طور کلی هیچ سیستم امنیتی منحصربه‌فردی وجود ندارد که برای تمام شرایط و نیازها مناسب باشد.
  • در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.
  • علاوه بر این ها این دو مدل دوربین مداربسته در نحوه کابل کشی برق، امنیت ، زمان ذخیر سازی و دستگاه های ضبط کننده تفاوت دارند.
  • P-2-p تکنولوژی است که در مواردی که تعداد فایل ها بالاست، استفاده می شود.

و نسبت به مجله خبری دوربین مداربسته انواع دوربین مدار بسته در مدل های مختلف و با تکنولوژی های داخلی مختلف اقدام نمایند. دوربین مدار بسته با نام انگلیسی Closet Curcuit Television یا به اختصار CCTV شناخته می شود. در زمینه های مختلفی کاربردهای گسترده ای اعم از کشف جرایم، کنترل از راه دور منزل یا محل کار، کاربردهای ترافیکی، تصویربرداری های نامحسوس و غیره دارد. دوربین های مداربسته آنالوگ با کیفیت اچ دی و بالاتر به دوربین مدار بسته AHD معروف می باشند. همچنین دوربین های مداربسته HD-CVI ، HD-TVI و HD-SDI از همین خانواده می باشد.

دوربین مداربسته تحت شبکه میجیا 1080 مدل CMSXJ04C

دوربین مداربسته پینهول یا pinholeاین سری محصولات دوربین های امنیتی دارای ظاهری متفاوتی می باشند و معولا در این سری دوربین مدار بسته فاقد دید در شب می باشد. این شرکت به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان دوربین مداربسته که از استاندارد فشرده سازی H.264 / AVC استفاده می نماید، بهترین عملکرد کدگذاری ROI را در مقایسه با همان محصولات از سایر برندهای تولید کننده ارائه می کند. اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود، دوربین مداربسته نصب می کنند.

کابل مورد استفاده برای خرید دوربین های مدار بسته تحت شبکه IP

۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است. سبد کالای کامل ، کیفیت مناسب تصویر دوربین مدار بسته و همچنین قابل اطمینان و ثبات دوربین داهوا باعث شد تا این شرکت خیلی زود در بازار بین الملل رشد کرده و به رکوردهای فروش خوبی در سطح منطقه و جهانی دست یابد. دوربین مداربسته HDCVI نوعی از دوربین‌های مداربسته آنالوگ است که از نظر کیفیت تصویر، قیمت و اتصال کابلی و فواصل اتصال، نسبت به سایر تکنولوژی‌های دوربین مداربسته آنالوگ در جایگاه بالاتری قرار دارد.

دوربین مدار بسته AHD

تفاوتی ندارد مكانی كه می‌خواهید مانیتور كنید خانه مسكونی باشد یا محل كسب و كار، بسته به نیاز خود می‌توانید اقدام به خرید كنید. بارها مشاهده می‌شود كه افراد بعد از تحمل چندین خسارت اقدام به تهیه چنین دوربین می‌كنند و اثر موفق آن تازه بعد از نصب برای آن‌ها آشكار می‌شود. تعدادی نور LED دور لنز طراحی می‌شود كه با یك سنسور حساس در تاریكی روشن می‌شوند. می‌توانیم به دوربین هایك ویژن 2 مگاپیكسلی مدل DS 2CE16D0T VFIR3F اشاره كنیم. مادون قرمز با برد 40 متر و طراحی بولت Bullet از ویژگی‌های اساسی این دوربین است كه آن را برای انواع محیط‌های خارجی و بیرونی مناسب می‌كند. سیستم‌های دوربین مداربسته خانگی را نیز می‌توان بر اساس گزینه‌های اتصال و برق آن‌ها دسته‌بندی کرد.

http://atisflower.ir