دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته 10 برند برتر دوربین مدار بسته اکسیرشاپ | tizbincctv

این دقیقا بر خلاف مجله خبری دوربین مداربسته‌های اداری و مسکونی است که دارای وسعت محدود و تراکم بالاتر هستند. به نظرم اگر دیدید که در کاتالوگ دوربین زده این دوربین تا ۴۰ متر IR اش متراژ داره، شما روی حدود ۲۰ متری حساب کنید. و به همین ترتیب به نظرم اعداد متراژ را حدود نصف در نظر بگیرین که ته ماجرا شاکی نشید، چون اونجا نگفته که این متراژ، متراژ مفید و عمقی نیست و خود فروشنده بنده خدا هم اطلاعات فنی نداره که بخواد این رو مطرح کند. جالبه تمام سایت هایی که بالا آمدند ، ادعای بهترین، با کیفیت ترین، ارزون ترین، بهترین گارانتی، فنی ترین و …. دارند و آقای محمدی گیج شده که چه خبره که همه‌ی این سایت‌ها میگن ما بیشترین تخفیف رو داریم و نماینده رسمی و اصلی شرکت فلان هستیم. توصیه می شود از انتخاب دوربین های پیشرفته با قیمت های بالا در منازل خودداری کنید.

  • کامپیوترها و سایر دستگاه ها می توانند یک نرم افزار NVR نصب کنند که امکان دسترسی برای کاربران را فراهم می کنند.
  • در این مقاله ما به شما برند های پرفروش و پیشگام در توسعه تکنولوژی سیستم های نظارتی و امنیتی، را به ترتیب معرفی می کنیم.
  • در هنگام انتخاب دوربین های مدار بسته می توان از ویژگی های اندازه لنز و درجه زاویه ای که می تواند ببیند مطلع شوید.
  • دوربین های مداربسته دید در شب قادر به ثبت تصاویر واضح و با کیفیت در شب هستند.
  • هایک ویژن از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، به‌سرعت به جایگاه پیشرو در بازار جهانی در صنعت امنیت دست‌یافته است.

نویز نمک و فلفل وقتی که سنسور CCD داغ می‌شود و یا توسط ذرات خاک درون دوربین مدار بسته تولید می‌شود. این نوع نویزها بطور تصادفی رخ داده و هیچ رابطه‌ای با پیکسل‌های تصویر اطرافش ندارد و بطور پیوسته به‌شکل نقاط سیاه و سفید در تصویر ضبط شده ظاهر می‌شوند. لنز دوربین مداربسته در 2 نوع طراحی و تولید می شود که شامل ثابت و ولی فوکال می باشد لنز ثابت تنها در یک زاویه به شما دید می دهد. به همین دلیل با وجود کاهش امنیت در جامعه و افزایش سرقت از خانه ها، استفاده از دوربین مداربسته به کنترل کردن این محیط ها بسیار کمک می کند. همان طور که میدانید یکی از محیط هایی که برای کنترل آن از دوربین مداربسته استفاده می شود، باغ و ویلا است. زیرا باغ و ویلا معمولا فضای بزرگی دارند و هر چه وسعت فضا بیشتر باشد، کنترل کردن آن توسط صاحبخانه سخت تر می شود.

نکات قانونی نصب دوربین مداربسته

این تکنیک تأثیر گسترده ای بر روی سیستم های دوربین مدار بسته خواهد داشت. در نتیجه، جنبه‌های بهداشتی در راه‌حل‌های مشتری شامل ارتقای مکرر نرم‌افزار، راه‌اندازی ایمن، سیستم‌افزار امضاشده رمزگذاری‌شده و هویت امن خواهد بود. از آنجایی که جهان یاد گرفته است در حالت ترکیبی زندگی و کار کند، چه کسب و کار، مدرسه، نمایشگاه، مراقبت های بهداشتی یا حتی اتومبیل، سیستم های نظارت امنیتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در حالی که اکثر سیستم‌های دوربین مداربسته، به‌ویژه در مقوله‌های صنعتی حیاتی، رویکرد ترکیبی را پذیرفته‌اند، ترکیب فناوری‌های سرور داخلی، ابر و لبه از این روش پیروی خواهند کرد. هارد دیسک وسترن بنفش و برند seagate نوع survilliance مخصوص ظبط دوربین مدار بسته و روشن ماندن 24 ساعته هستند که مناسب ترین گزینه ها برای استفاده در DVR می باشند. در سال 2011 موفق به تولید DVR با پلت فرم N6 شد.( بستر های نرم افزاری اقتباس شده از تراشه های دو هسته ای).با عرضه این نوع DVR در بازارهای جهانی سریعاٌ یکی از محبوبترین ها بین مشتریان و توزیع کنندگان شد.

http://atisflower.ir

از دلایل موفقیت این شرکت در بازار دوربین را می توان اهمیت و تمرکز در ایجاد نوآوری، ارائه محصولات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب برشمرد. شروع فعالیت شرکت هایک ویژن از سال 2001 بوده و تاکنون توانسته همواره یکی از پنج برند پر فروش دنیا باشد. برای پاسخ به این سوال باید ابتدا مشخص کنید که منظورتان بهترین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب است و یا بهترین دید در شب دوربین مداربسته. در صورتی که به دنبال بهترین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب هستید باید خدمتتان عرض کنیم که اکثر دوربین های جدید دارای قابلیت دید در شب هستند و می توانند در نور کم تصویر برداری کنند.

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه (در سال 1401،

اگر بهترین دید در شب دوربین مداربسته مد نظرتان است باید بدانید که ما 4 مدل دید در شب رایج داریم که هر یک کاربرد و ویژگی های منحصر به فردی را ارائه می کنند. فعالیت شرکت هگزا بسیار گسترده بوده و تنوع زیادی در محصولات خود دارد. این شرکت از انواع دزدگیر و دوربین‌های امنیتی و ضبط کننده دوربین مداربسته تا کارت کپچر ، سنسور نشت گاز، سیستم اعلان حریق …را تولید می‌کند.