دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | tizbincctv

با توجه به محدودیت کارت حافظه، این دوربین های مداربسته بی سیم اغلب مناسب مکان هایی مانند اتاق کودک می باشند. نویزهای مختلف مانند نویزهای الکترومغناطیسی و نویزهای جریان برق، نقطه ضعف دوربین های مداربسته آنالوگ به شمار می آید. عمده فعالیت و تمرکز برند هامر بر طراحی و تولید دوربین مداربسته خانگی است. دوربین مداربسته بولت، بصورت دیواری در محیط های بیرونی و فضاهای باز نصب می شود.

  • این تکنولوژی قابلیت عکس برداری و تصویر برداری دوربین مداربسته در نور کم را تقویت می نماید ولی عملا همانطور که شدت نور تصویر را تقویت می کند، نویز را نیز افزایش می دهد.
  • کاور منحنی مانند و شیشه ای این دوربین ها باعث می شود تا نور IR به سمت لنز دوربین بازتاب داده شده و دوربین را کور کند.
  • قیمت دوربین مداربسته مخفی برای منزل هم بستگی به برند سازنده دوربین دارد.
  • HDCVI داهوا را با گارانتی فراگستر یا داهوا ایران و HDTVI هایک ویژن را با گارانتی پارس ارتباط تهیه کنید.

اما این مسئله کمتر در دوربین های EXIR دیده می شود زیرا ال ای دی های آن به صورت جداگانه از لنز قرار گرفته اند. همچنین برای مثال در مدل هایی مانند DS-2CD2342WD-I سطح کمتری برای اشغال توسط حشرات وجود دارد. نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است. فناوری رمزگذاری Region of Interest یا به اختصار ROI برای حل این مسئله و ارائه بالاترین کیفیت تصویر در مناطق موردنظر و در عین حال کاهش کیفیت نقاط تکراری و غیرضروری در تصاویر ابداع گردیده است. همیشه یکی از درخواست های اصلی کارفرمایان از مجریان و نصابان سیستم نظارتی راه اندازی و تنظیم سیستم نظارتی برای انتقال تصویر و مشاهده ان از مکانی دیگر می باشد. راه اندازی سیستم انتقال تصویر توسط خود شخص نیز امکان پذیر می باشد ولی در صورت عدم آشنایی فرد با کارکرد این سیستم و تنظیمات شبکه ، تنظیمات آن توسط نصابان و مجریان سیستم نظارتی در قبال دریافت مبلغی از کارفرما انجام می شود.

دوربین مدار بسته آنالوگ

مجله خبری دوربین مداربسته‌های بزرگ و کوچک متعددی اقدام به ساخت و عرضه دوربین‌های مدار بسته کرده‌اند. محصولات این شرکت‌ها را می‌توانید با ویژگی‌های متفاوت و قیمت‌های متنوع خریداری و مورد استفاده قرار دهید. از بین ویژگی‌های موجود در انواع دوربین‌های مدار بسته می‌توان به قابلیت دید در شب، ضبط تصاویر با کیفیت 1080p، مقاومت در برابر آب، برخورداری از میکروفن و امکان اتصال به اینترنت اشاره کرد. به همین لازم است که بر اساس محل نصب، بودجه و ویژگی‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید، اقدام به انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای مغازه کنید.

http://atisflower.ir

قابلیت دید در شب یکی از مهم ترین قابلیت هایی است که برای کنترل باغ و ویلا به آن نیاز است. به کمک این قابلیت می توان محوطه باغ و ویلا را در طول شب و در مواقع کم نور نیز کنترل کرد و تصاویر خوبی در طول شب به دست آورد. همچنین به دلیل منعطف بودن ساختار دوربین مدار بسته تحت شبکه می‌توان به راحتی راهکارهایی را برای دریافت و مانیتور تصور در مناطق مختلف و با کیفیت بالا داشت و از آنها استفاده کرد.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند

هنگامی که دوربین مداربسته حرکتی را تشخیص می دهد ، شروع به ضبط ویدیو می کند، بنابراین شما یک رکورد کامل از آنچه اتفاق افتاده است دارید. قبل از اینکه بخواهید بهترین دوربین مدار بسته خانگی را انتخاب کنید باید به نکاتی درباره آن توجه کنید‌. در ابتدا باید مشخص شود دوربین به کجا قرار است متصل شود.‌ اگر سقف یا دیوار است از دوربین‌های مناسب این مکان‌ها استفاده شود‌. در ادامه لیست برندهای برتر دوربین‌های مداربسته برای آشنایی بیشتر قرار داده شده است. این دوربین‌ها به شکل استوانه یا مستطیل هستتد و معمولا به دیوار نصب می‌شوند‌.