دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته خرید دوربین مدار بسته دوربین مال | tizbincctv

علی رغم حاصل شدن پیشرفت های چشمگیر در بهبود کییفیت تصاویر دوربین های آنالوگ، هنوز یکی از ایرادات اساسی آن که عدم اتصال به شبکه بود همچنان حل نشده باقی مانده بود. تا اینکه در اواخر قرن بیستم میلادی دوربین تحت شبکه پا به عرصه ظهور گذاشتند. دوربین IP علاوه بر کیفیت فیلمبرداری بالا، می توانستند با وصل شدن به شبکه تصاویر فیلمبرداری شده را بر بستر اینترنت به نمایش بگذارند.

بعد از گذشت حدود 20 سال، اکنون کمپانی Dahua Technology نامی آشنا در صنعت مجله خبری دوربین مداربسته تصویر و بازار دوربین مدار بسته است و در 17 کشور دنیا نماینده دارد. چشم انسان به طور طبیعی این توانایی را دارد که در منابع نوری مختلف با محیط خودش را تطابق داده و بالانس نور سفید را تنظیم نماید. اما دوربین های مداربسته این توانایی را ندارند و اغلب در تشخیص گرید رنگ سفید دچار مشکل می شوند و در بسیاری از مواقع نیز آن را در غالب رنگ های دیگر اعم از سبز، نارنجی و آبی نمایش می دهند.

  • نحوه انتشار نور IR در دوربین های مداربسته قدیمی به نحوی است که منجر به ایجاد یک الگوی دایره ای شکل از نور بر روی تصویر می شود و روشنایی بیشتر در مرکز تصویر متمرکز است.
  • معمولاً دستگاه های DVR و NVR معمولی و پرفروش موجود در بازار کیفیت ضبط تصویری بین 1.3 الی 2 مگاپیکسل دارند.
  • دوربین های صنعتی بهتر است از قابلیت دید در شب، کنترل از راه دور و همچنین مقاومت بالا برخوردار باشند.
  • برای سفارش ساخت و اطلاعات بیشتر در مورد انواع دکل دوربین مدار بسته می توانید به صفحه دکل دوربین مداربسته مراجعه کنید.
  • این نوع دوربین ها معمولا برای پارکینگ ها ( دوربین مداربسته پارکینگ )، مجتمع های تجاری، ادارات، کارخانه ها و …

دوربین های مداربسته آنالوگ نسبت به دوربین های مداربسته تحت شبکه کیفیت تصویر پایین تری دارند. این دوربین ها از طریق کابل کواکسیال به دستگاه DVR متصل می شود و ضبط و نگهداری تصاویر توسط دستگاه DVR انجام می شود. دوربین های مداربسته از نظر تکنولوژی به سه دسته ی آنالوگ، تحت شبکه (آی پی) و دوربین مداربسته AHD تقسیم می شوند. دوربین های آنالوگ قدیمی ترین نسل دوربین های مداربسته هستند و نصب آن ها از طریق کابل کواکسیال انجام می شود و معایب خاص خودشان از جمله نویز پذیری، اختلال در تصویر و … دوربین های آی پی نسل جدید دوربین مدار بسته هستند که امروزه بیشتر بازار را در دست خود گرفته اند ومزایای زیادی نسبت به دوربین های آنالوگ دارند.

موارد استفاده دوربین مداربسته بولت

یکی دیگر از معیار هایی که پیش از خرید باید در نظر گرفته شود، برند دوربین مداربسته است. از آنجایی که برند های برتر به دلیل حفظ رضایت مشتری همواره سعی بر این داشته که محصولی با کیفیت با طول عمر بالا تولید کنند. دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید. معیار دیگری که می توانیم برای دسته بندی دوربین های مداربسته ارائه کنیم لنز دوربین است. دوربین ها از نظر لنز به دو دسته عمده لنز ثابت یا Fixed و لنز متغیر یا Varifocal تقسیم می شوند.

دوربین مدار بسته دام زومیکس مدل ZO-108

با پوشش خیابان ها و ورودی های اصلی به وسیله دوربین مدار بسته علاوه بر پوشش تصویری در خارج از ساختمان و پیش از امکان وقوع جرم اسباب بازدارندگی نیز فراهم می شود و خاطیان با دانستن پوشش دوربین های امنیتی و نظارتی از جرم های احتمالی صرف نظر می کنند. با توجه به انتخاب هر یک از این حالت ها برای دوربین مداربسته بر طبق زمان مندی مشخص در طول یک شبانه روز ، فضای هارد اشغالی سیستم دوربین مداربسته می تواند متفاوت باشد. همچنین در این مورد باید این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر دستگاه دی وی آر DVR شما فقط از یک هارد پشتیبانی می کند این آینده نگری را مد نظر داشته باشید که شاید به سیستم دوربین مدار بسته فعلی یک یا چند دوربین اضافه شود. هارد در سیستم دوربین مداربسته دارای ظرفیت های متفاوتی می باشد و هنگام انتخاب هارد اول باید ببینید دستگاه دی وی آر DVR شما چند هارد پشتیبانی می کند. شما تصاویر دوربین مداربستهضبط شده بر روی دستگاه دی وی آر DVR را می توانید به صورت تکی یا چند تایی با توجه به تاریخ و زمان مشخص می توانید جستجو و بازبینی نمایید.

http://atisflower.ir