دسته‌بندی نشده

لیست قیمت دوربین مداربسته و دانلود PDF فروش و نصب دوربین مدار بسته | tizbincctv

برای خرید دوربین مداربسته بولت می توانید با کارشناسان دوربین مال تماس بگیرید. دوربین های مداربسته به دو نوع آنالوگ و دوربین های تحت شبکه تقسیم می شوند؛ دوربین مداربسته های آنالوگ جزو دوربین های قدیمی هستند ک با استفاده از سیم و کابل کار میکند. یکی از مهمترین موارد و پارامتر های در خرید دوربین مدار بسته میزان توانایی دوربین در هنگام قرار گیری در محیط های تاریک است (دید در شب, مادون قرمز ) . سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین مداربسته پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج دارد . دوربین های مجهز به مادون قرمز در تاریکی مطلق می توانند تصاویر شفافی از محیط ارائه کنند.

  • دوربین های دام با لنز ثابت یا فیکس زاویه دید گسترده ای دارند و فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند.
  • همچنین شرکت سیماران جدیداً اقدام به عرضه پکیج های دوربین مدار بسته HDTVI با کیفیت 5 مگاپیکسل نموده است .
  • این به این معنی است که در اوایل شب هنگامی که خورشید شروع به تنظیم یک دوربین مدار بسته Starlight می کند، هنوز یک تصویر رنگی تولید می کند در حالی که دوربین های IR آن مادون قرمز را روشن کرده و تصاویری از دید در شب با نور سفید را تولید می کنند.

هایک ویژن از برندهای مطرح جهانی است که با وجود کیفیت و تنوع در محصولات توانسته در سال 2021 رتبه نخست محبوبیت در جهان را به خود اختصاص دهد. از آنجا که ما نیز به دنبال کیفیت بالا هستیم این برند را انتخاب کرده ایم. دوربین های مداربسته هایک ویژن در دو تکنولوژی آنالوگ HD و تحت شبکه طراحی و تولید می شوند. این نوع از دوربین مداربسته دام به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است و اگر به تعداد دوربین مداربسته زیادی نیاز دارید، این مورد گزینه مناسبی برای شماست. با خرید یک دستگاه dvr و کانکت کردن دوربین های دام به آن، به راحتی می توانید تصاویر را بصورت یکپارچه دریافت کنید و از خریدی مقرون به صرفه لذت ببرید.

دوربین هایک ویژن مدل ds-2cd2423g0-iw

در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید. علاوه بر وضوح تصاویر، مواردی همچون برند، طول عمر کالا، وضوح تصاویر در شب و … جزو فاکتور های مهم در کیفیت دوربین مداربسته محسوب می شوند. انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد. این دوربین طرفداران خاص خود را دارد و به خاطر شکل ظاهری متفاوتی که دارد جزو محصولات پرفروش برخی از شرکت های تولیدکننده دوربین محسوب می شود. تکنولوژی HD مخفف High Definition است و دوربین های hd نسبت به دوربین های آنالوگ از رزولوشن و وضوح بالاتری برخوردارند. در یک دسته بندی کلی می توان محصولات دوربین مداربسته را به دو دسته برند اصلی و غیر اصلی و گاها no name دسته بندی کرد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا مدل HFW1400DP

مجله خبری دوربین مداربسته پی تی زد می‌تواند به سرعت تغییر جهت داده و یا زوم شود، حتی می‌تواند بر روی یک جسم در‌حال حرکت در یک نقطه متمرکز شود که این به مدلی که شما خریداری می‌کنید، بستگی دارد. از آنجایی که دوربین برای روشن شدن نیاز به برق نیز دارد، در کنار این کابل کواکسیال یک کابل برق استفاده می شود. صدا در دوربین صدا دار داهوا نسبت به میکروفون های خارجی دارای کیفیت بالاتری بوده و از این رو دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

و کاربر باید هارد را جداگانه با توجه به نوع نیاز تهیه و در داخل دستگاه DVR قرار دهد. درباره دوربین های نظارتی و انواع آن در قسمت های قبل به صورت کامل توضیح دادیم. دوربین های دید در شب رنگی در ابتدای امر در قالب دوربین دید در شب رنگی starlight ظهور پیدا کردند. را از لحاظ تکنولوژی ساخت می توان به 2 دسته کلی آنالوگ و تحت شبکه دسته بندی کرد. این سری محصولات دوربین نظازتی برای ارائه یک تصویر کلی مناسب می باشد که معمولا در وسط اتاق و به صورت سقفی نصب می شوند.

http://atisflower.ir