اخبار دوربین مداربسته

امنیت سایبری نگرانی اصلی برای امنیت فیزیکی


از آنجایی که ماه آگاهی از امنیت سایبری در ماه اکتبر به کانون بحث تبدیل می شود، تحقیقات جدید انجام شده توسط Genetec نشان می دهد که امنیت سایبری همچنان یکی از دغدغه های اصلی متخصصان امنیت فیزیکی در سال 2023 است.

بر اساس بینش بیش از 3700 رهبر امنیت فیزیکی از سراسر جهان، این گزارش نشان داد که تقریباً نیمی (49٪) از سازمان های مورد بررسی، استراتژی امنیت سایبری بهبود یافته را در سال جاری فعال کرده اند و بیش از یک سوم از کل پاسخ دهندگان (36٪) به دنبال سرمایه گذاری در ابزارهای مرتبط با امنیت سایبری برای بهبود محیط امنیت فیزیکی خود در 12 ماه آینده هستند.

هنگامی که در مورد چالش هایی که هنگام مدیریت ایمنی کارکنان و بازدیدکنندگان با آن مواجه می شوند، پرسیده شد، بیش از نیمی از سازمان ها امنیت سایبری را به عنوان چالش اصلی خود انتخاب کردند. این امر به ویژه برای سازمان هایی با بیش از 100000 کارمند مشهود بود، به طوری که 62.3٪ از آنها نشان می دادند که امنیت سایبری چالش اصلی آنها است، در مقایسه با 52.1٪ برای شرکت هایی با کمتر از 100000 کارمند.

از بین بسیاری از قابلیت‌های مربوط به امنیت سایبری و حفاظت از داده‌ها که توسط تیم‌های امنیت فیزیکی در سال گذشته به کار گرفته شده است، سخت‌افزاری سایبری سخت‌افزار امنیت فیزیکی و مدیریت کنترل دسترسی محبوب‌ترین بوده و ۴۰ درصد از پاسخ‌دهندگان اقدامات جدیدی را برای هدف قرار دادن این قابلیت‌ها اجرا کرده‌اند.

Mathieu Chevalier، معمار اصلی امنیت در Genetec گفت: «این مایه اطمینان است که می بینیم متخصصان امنیت فیزیکی وضعیت امنیت سایبری سازمان خود را در اولویت قرار می دهند. همانطور که چشم انداز تهدید به تکامل خود ادامه می دهد، رهبری با استراتژی دفاعی عمیق بهترین برنامه بازی است که یک سازمان می تواند داشته باشد. کسب‌وکارها باید بهترین شیوه‌های امنیت سایبری را اعمال کنند و شرکای فناوری را انتخاب کنند که سطوح بالاتری از اتوماسیون را برای مقابله با تهدیدات احتمالی ارائه می‌دهند. آنها همچنین باید کل زنجیره تامین خود را مورد بررسی قرار دهند و تأیید مستمر تقاضا را به جای اینکه فقط شبکه ها و سیستم ها را سخت کنند، بررسی کنند.





منبع