دسته‌بندی نشده

خرید و فروش عمده دوربین مداربسته-استعلام قیمت از تامین کنندگان ویترین نت | tizbincctv

پس از ورود دوربین های AHD به بازار, کمپانی های بزرگ دوربین مداربسته به سمت توسعه و بهبود این تکنولوژی رفتند .کمپانی داهوا تکنولوژی بهبود یافته AHD را با نام HDcvi , و کمپانی هایک ویژن این تکنولوژی را با نام HDtvi به بازار معرفی کرد . در سیستم های HDtvi و HDcvi نواقص AHD رفع شده و قابلیت های بیشتری به آن افزوده شده است. دوربین مداربسته ای که در فضای باز نصب می شود باید دارای ویژگی هایی مانند ضد آب و گرد و غبار بودن باشد. معنی استاندارد و درجه IP65 مقاومت دوربین مداربسته دربرابر نفوذ آب باران است، یعنی این دوربین مداربسته قابلیت استفاده درمحیط های بیرونی را دارد. اما اگر بخواهید برای مکان هایی که بیشتر در معرض آب هستند استفاده کنید باید از استاندارد های بالاتر مانند ip67 و ip68 استفاده کنید.

  • این روزها که تمامی کارها با گوشی تلفن همراه انجام می شود امکان مشاهده تصاویر دوربین مداربسته روی گوشی همراه شما خالی از لطف نیست.
  • دستگاه DVR دستگاهی برای مدیریت و ذخیره فیلم ها و تصاویر دوربین های مداربسته می باشد .
  • شما می توانید با بازدیدکنندگان صحبت کنید و آنها را ببینید اما بدون اینکه دیده شوید.

از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد. با نصب دوربین مداربسته بیسیم می توانید هوشمند سازی خانه خود را انجام دهید. اگر قصد خرید دوربین مداربسته دارید و اطلاعات کافی در این زمینه ندارید پیشنهاد میکنیم قبل از خرید حتما حتما در مورد کیفیت تصویر و رزولوشن دوربین های مداربسته در صفحه رزولوشن تصویر دوربین مداربسته مطالعه کنید.

دوربین شیائومی مدل MIdrive d05

مجله خبری دوربین مداربسته دوربین مداربسته مادون قرمز به دلیل کم هزینه بودن آن محبوب شده است و بیشتر دوربین مدار بسته های بازار بر اساس همین تکنولوژی ساخته شده است. مجموعه کیانام ارتباط در زمینه نصب دوربین مدار بسته با استفاده از کادری مجرب از کارشناسان نصب دوربین مدار بسته در خدمت شما عزیزان می‌باشد. انواع DVR كه اختصاری از Digital Video Recorders است همان دستگاه ضبط فیلم دیجیتال است. دوربین سیگنال‌های دریافتی خود را به این دستگاه ارسال می‌كند و به داده‌های دیجیتال تبدیل و ذخیره می‌شود.

دوربین مداربسته خورشیدی چرخشی | مینی اسپید دام گردون خورشیدی

زیرا هر چه مگاپیکسل دوربین مداربسته بالاتر رود مقدار فضای اشغال شده توسط دوربین بر روی هارد بیشتر است. و در صورت لزوم از کانال دوربین مدار بسته مورد نظر بر روی یک فلش مموری یک نسخه بکاپ تهیه نمایید. معمولا دوربین مداربسته بالت از طریق پایه دوربین نصب می شود که این پایه در دوربین دارای بازوهای حرکتی گوناگون می باشد. همچنین یکی دیگر از کاربردهای دوربین های نظارتی و امنیتی برای نگه داری از سالمندان می باشد که در این امر شما می توانید با استفاده از امکانات دوربین های نظارتی و امنیتی مانند صدای طرف ضمن جویا شدن از حال سالمند خود با او نیز در ارتباط باشید.

دوربین مداربسته لامپی

این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است. دوربین مداربسته اسپید دام معمولا در فضاهای وسیع و بیرونی مانند چهارراه‌ها، میادین شهرها، پارکینگ‌ها، سالن‌های ورزشی، استادیوم‌ها و… نصب می‌شود و دارای تکنولوژی‌های خاصی مانند ردگیری، دنبال کردن سوژه، تشخیص حرکت و… می‌باشد. این نوع دوربین‌ها مخصوص فضای بسته بوده و معمولاً روی سقف نصب می‌شوند اما به‌دلیل اینکه کمتر در دید هستند و فضای کمتری اشغال می‌کنند، در بعضی مواقع دیده شده که در فضای خارجی و روی دیوار نیز نصب می‌شوند. شما به راحتی و با داشتن یک شبکه اینترنت (وای فای یا دیتای موبایل) در هر جایی که باشید می توانید تصاویر دوربین های مدار بسته را از طریق نرم افزار نصب شده روی گوشی خود مشاهده کنید. دوربین مداربسته به انگلیسی Closed Circuit Television نامیده می شود که به طور مخفف آن را با CCTV می شناسیم و به موجب آن به راحتی می توانید هر محیطی را تحت نظارت قرار داده و بستر مناسبی برای حفظ امنیت خود و اطرافیانتان فراهم کنید.

http://atisflower.ir