دسته‌بندی نشده

برندهای مورد تائید دوربین مداربسته و تجهیزات جانبی حفاظت و امنیت | tizbincctv

اما این مجله خبری دوربین مداربسته داد بر این مبنی بود که شرکت هانوها تا نوامبر 2015 میتواند دوربین های خود را با اسم سامسونگ به فروش برساند. همانطور که اکثر ما برند سامسونگ را میشناسیم ، این برند در حیطه محصولات صوتی تصویری مشغول است. این شرکت نیز به واسطه تولیدات با کیفیت خود توانسته است تا بخش بزرگی از این بازار را در اختیار بگیرد. در اولویت دوم پیشنهاد می‌کنیم طبق همین لیست و پیشنهادهایی که در خلال معرفی برندها توصیه کرده‌ایم را اولویت قرار دهید.

  • وجود بیش از 100 مدل دوربین مداربسته در ایران، خریداران را با چالش‌های زیادی در انتخاب بهترین برند دوربین مداربسته روبه‌رو خواهد کرد.
  • ۱- هدف ما تنها لیست کردن برخی از برندهای موجود برای آشنایی مخاطبین با آنها می باشد.
  • اگر دوست دارید از برندهای اروپایی برای سیستم نظارتی استفاده کنید ما به شما برند اکسیس که در سال 1984 در سوئد فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 50 کشور، نمایندگی فروش محصولات را دارد، پیشنهاد می‌کنیم.
  • پلکو یکی ازتولید کنندگان و برندهای دوربین مداربسته درحوزه سیستم های امنیتی است.

دوربین مداربسته راینهولد دارای انواع دوربین تحت شبکه راینهولد ، دوربین AHD راینهولد و همچنین دوربین های آنالوگ Rein Hold می باشند. دوربین مداربسته HUVIRON دارای انواع دوربین تحت شبکه HUVIRON ، دوربین AHD هوایرون و همچنین دوربین های آنالوگ HUVIRON می باشند. دوربین مداربسته Juan دارای انواع دوربین تحت شبکه ژوان ، دوربین AHD ژوان و همچنین دوربین های آنالوگ Juan می باشند. دوربین مداربسته FXO دارای انواع دوربین تحت شبکه FXO ، دوربین AHD FXO و همچنین دوربین های آنالوگ FXO می باشند.

هایک ویژن با بیش از13000 نیروی انسانی و 4000 نفر در بخش تحقیق و توسعه ، دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه میان برندهای فعال در این حوزه می باشد. محصولات آن در دو دسته Turbo HD و IP و انواع دستگاه ضبط تصاویری DVR & NVR هست. شرکت سونی بزرگ‌ترین تولیدکننده لنزهای دوربین عکاسی و دوربین‌ مداربسته در دنیا است و در این بخش توانسته خوش بدرخشد. از این رو در بخش قطعات و تجهیزات جانبی بسیار رضایت بخش عمل کرده است. وجود برندهای تقلبی با همین نام و لوگو در بازار که به منظور پیشگیری از این اتفاق حتما ازنمایندگی رسمی هایک ویژن، دوربین خریداری نمایید.

برندهای دوربین مداربسته

در حال حاضر هدف این شرکت بالابردن کیفیت تولید به منظور دسترسی مشتریان به محصولات با کیفیت و قیمت بسیار مناسب می باشد، و طی 15 سال گذشته توانسته بخش بزرگی از سهم بازار تجهیزات حفاظتی دنیا را از آن خود کند. اگر شما هم به دنبال خرید دوربین مداربسته هستید احتمالا بارها و بارها بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی رو سرچ کردید و به سایت های مختلفی مثل دیجیکالا، دیجیرانو و ترب سر زدید. اما احتمالا با جست و جوی بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی به نتیجه درست و مناسبی نرسیده اید.

برند داهوا (Dahua)

از آن زمان، این شرکت به سرمایه‌گذاری در ایجاد قابلیت‌های تحقیق و توسعه قوی، برای فناوری و نوآوری جدید ادامه داده است. اما اینکه چه سیستمی و چه نوع برندی مناسب و نیاز ما برای کنترل دارایی‌های ما خواهد بود، نکته‌ای هست که اکثر مردم از آن بی‌اطلاع هستند. برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید. البته این را هم بدانید، در هنگام قطع برق تمامی تنظیمات قبلی و یا فیلم های ضبط شده ذخیره می شود و اطلاعات از بین نمی روند، اما DVR های امنیتی شما و یا دستگاه ضبط قادر به ضبط ویدئو از دوربین های شما در طول قطع برق نیستند. بنابراین شما رویدادهای حساسی که ممکن است در هنگام قطعی برق رخ دهد را از دست می دهید.

http://atisflower.ir