دسته‌بندی نشده

خرید دوربین مداربسته ️بهترین قیمت دوربین مداربسته️ فروشگاه اینترنتی کارپیما | tizbincctv

همچنین شرکت سیماران جدیداً اقدام به عرضه پکیج های دوربین مدار بسته HDTVI با کیفیت 5 مگاپیکسل نموده است . دوربین PTZ یا همان Speed Dome دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای، دوران 180 درجه ای، و بزرگنمایی تا 10 برابر حد معمول می باشد. این ویژگی ها باعث شده که این مدل دوربین را به بهترین دوربین مداربسته تبدیل کرده است. این مدل دوربین های مداربسته بدون داشتن نقطه کور می تواند تمام فضای مورد نظر را تا شعاع چند صد متر تحت نظر داشته باشد.

پکیج دوربین مداربسته اقتصادی دام + بند انگشتی

در کنار این دو برند پرطرفدار شما می توانید دوربین مداربسته را از برند های برتر ایرانی با کیفیت مطلوب و قابل رقابت با برند های خارجی و با رده قیمتی پایین تر خریداری کنید. علاوه بر وضوح تصاویر، مواردی همچون برند، طول عمر کالا، وضوح تصاویر در شب و … جزو فاکتور های مهم در کیفیت دوربین مداربسته محسوب می شوند. بهترین و رایج ترین نوع کابل در بین نصاب های دوربین مداربسته، کابل کواکسیال RG59 است که در متراژ 150 و 300 متری در بازار موجود است. این کابل قادر است تا برق و تصویر را منتقل کند و ضمن ماندگاری و دوام بالا برای دوربین های HD ،HDTVI ، HDCVI و AHD مناسب است. انتخاب کابل دوربین مداربسته چندان ساده نیست و نیاز است تا بر اساس نوع دوربین یا مساحت محیط و با مشاوره کارشناسان انتخاب درستی صورت گیرد.

پکیج دو دوربین مداربسته Full Hd

اگر شما قصد خرید دوربین مداربسته دارید و نمی خواهید زیاد هزینه کنید بهترین انتخاب و به صرفه ترین حالت به پیشنهاد کارشناسان دیاکالا خرید دوربین های مداربسته HDcvi یا HDtvi است. یکی از خدماتی که شرکت‌های معتبر فعال در زمینه فروش دوربین مدار بسته به شما ارائه خواهند داد، صدور فاکتور رسمی روی خرید شما است. فاکتور رسمی دوربین مداربسته تصدیق و تأییدی بر کالای فروخته شده به شما است و با توجه به وجود شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی که جنس و کالای قاچاق به فروش می‌رسانند، خرید دوربین مدار بسته همراه با فاکتور رسمی خیال خریدار را راحت می‌کند.

تجهیزات و متعلقات دوربین مداربسته

این دوربین ها با توجه به نحوه ارسال تصویر و فیلم به دستگاه ضبط کننده، به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می شوند. بسته بندی این دوربین مداربسته بسیار زیبا و محکم است و موجب میشود که از برای دوربین مداربسته حفاظت کاملی ایجاد شود، دیگر قابلیت مهم این دوربین مداربسته کوپر گارانتی ثبت شده ی 26 ماهه ی سازگار است. یکی دیگر از این پیشرفت ها در حوزه دوربین های آنالوگ، ساخت دوربین های آنالوگ HDCVI می باشد. دوربین HDCVI به راحتی و بدون هیچ تغییر خاصی در مدار با دوربین های آنالوگ قدیدمی تعویض می شوند. از مزایا دوربین های HDCVI می توان به کیفیت فیلمبرداری تا چند برابر دوربین های آنالوگ اشاره نمود.

  • به عنوان مثال برای کار فرما ورودی و انبار ذخیره کالا در یک مکان خاص نسبت به سایر فضاها اولویت بیشتری دارد.
  • سیستم حفاظتی و نظارت تصویری شما حداقل باید شامل 1 تا 3 دوربین مدار بسته HD یا تحت شبکه IP، یک دستگاه dvr یا nvr، سیم و کابل مناسب، آداپتور و فیش باشد.
  • کاهش نویز دیجیتال یا DNR همان طور که از اسمش پیداست میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد.
  • یکی از مهم‌ترین عواملی که باید در هنگام خرید یک سیستم امنیتی مدار بسته در نظر بگیرید فضای ذخیره سازی یا هارد است.
  • از جمله دوربین های پرطرفدار داهوا نیز می توان به دوربین hdcvi، دوربین full-color و … اشاره کرد.

به گفته پلیس آگاهی حتی سرقت هایی که به صورت تشکیلاتی و سازمان یافته انجام شده نیز با الگویابی و کنار هم مجله خبری دوربین مداربسته دادن فیلم های ضبط شده قابل شناسایی هستند. همچنین دوربین مداربسته باکیفیت براحتی می تواند پلاک و نوع خودرو سارقین را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید سارقین را ردیابی و دستگیر نمائید. نصب سیستم مداربسته برای درب اصلی ورودی ساختمانیکی از کلیدی ترین و مهمترین محل ها برای نصب دوربین مداربسته درب اصلی ورودی می باشد.

http://atisflower.ir