اخبار دوربین مداربسته

اثر انگشت نشان خود را در مجمع جهانی اقتصاد می گذارد


Fingerprint Cards AB (Fingerprints) برای پیوستن به انجمن قهرمانان جدید مجمع جهانی اقتصاد (WEF) به عنوان اولین عضو شرکت بیومتریک آن انتخاب شده است.

انجمن قهرمانان جدید WEF متشکل از گروهی از شرکت‌های هدفمند، با رشد بالا و اندازه متوسط ​​از سراسر جهان است که مدل‌های کسب‌وکار جدید، فناوری‌های نوظهور و استراتژی‌های رشد پایدار را پیشگام می‌کنند.

چارلز بورگیت، معاون ارشد استراتژی در Fingerprints، می‌گوید: «به‌عنوان عضوی مفتخر در برنامه انجمن قهرمانان جدید WEF، می‌خواهیم به عنوان یک شرکت هدف‌محور شناخته شویم که به تغییرات مورد نیاز برای فعالیت در دیجیتالی جدید کمک می‌کند. جهان با پیوستن به این انجمن، مشتاقانه منتظر طوفان فکری و تبادل نظر با همتایان خود هستیم و تخصص خود را در صنعت بیومتریک به ارمغان می آوریم.

جولیا دووس، رئیس برنامه جامعه قهرمانان جدید در مجمع جهانی اقتصاد، می‌افزاید: «ما به گرمی از Fingerprints استقبال می‌کنیم، زیرا آنها به برنامه قهرمانان جدید ما در مجمع جهانی اقتصاد و سایر شرکت‌های سایز متوسط ​​مأموریت محور می‌پیوندند. از این گروه ما معتقدیم که کسب‌وکارهای هدفمند می‌توانند کاتالیزوری برای تغییرات مثبت باشند و اثر انگشت نقشی را ایفا می‌کند. آنها همراه با بقیه جامعه، موج قدرتمندی از تغییر را برافروختند، با همکاری و الهام بخشیدن به دیگران برای ایجاد تأثیر معنادار در صنعت خود و فراتر از آن. ما مشتاقانه منتظر احتمالات باورنکردنی هستیم که اثر انگشت به بخشی جدایی ناپذیر از اکوسیستم پویا ما تبدیل می شود.





منبع