دسته‌بندی نشده

لیست قیمت دوربین و دستگاه Ahd سیماران | tizbincctv

فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مال واقع در خیابان جمهوری تهران از ساعت 8 صبح تا 8 شب باز می باشد؛ در خرید دوربین مداربسته به صورت حضوری فاکتور و ضمانت نامه کتبی کالا به همراه کالا تحویل می گردد. دوربین مدار بسته با دید در شب مادون قرمز خروجی سیاه و سفیدی در شب تولید می کند چرا که امواج مادون قرمز دوربین مداربسته حساس به شخیص رنگ نیستند. دوربین مداربسته با تکنولوژی استار لایت بیشترین حساسیت به نور را دارد به همین خاطر با حداقل نور محیط، خروجی مناسبی از تصویر دوربین مدار بسته تولید می کند.

  • علاوه بر نصب آسان و بدون نیاز به کابل کشی، این دوربین های مداربسته از امکاناتی نظیر دید در شب و انتقال صدای دو طرفه نیز برخوردارند.
  • رایج ترین دوربین مداربسته مخفی، دوربین پین هول است که با نام های دوربین مداربسته مینیاتوری یا سوزنی نیز شناخته می شود.
  • سیم کشی آنها به این صورت است که می توان مانند دوربین های آنالوگ برای هر دوربین یک کابل مجزا کشید.
  • قطعا هدف افراد از خرید دوربین با توجه به مکان نصب و سایر انتظاراتی که دارند متفاوت است و هر یک از ما با در نظر گرفتن کاربردی که انتظار داریم اقدام به خرید می کنیم.

و در قسمت آخر می مجله خبری دوربین مداربسته این را افزود که این تکنولوژی قادر است با همین وجه تمایز میان حرکت درست و نویز های احتمالی در تشخیص حرکت به خوبی عمل کند. انتقال تصویر دوربین مداربسته به انتقال ، مشاهده یا ضبط تصاویر در محلی دیگر به جز دستگاه ضبط تصاویر مداربسته در محل نصب گفته می شود. در انتقال تصویر امکان مشاهده تصاویر توسط دستگاه هایی مانند کامپیوتر ، لپ تاپ ، موبایل ، تبلت و … وجود دارد.

کیفیت تصویر دوربین مدار بسته ارزان

خرید دوربین مداربسته در دوربین مال از طریق راه های مختلفی امکان پذیر است. فروشگاه دوربین مداربسته دوربین مال سالهاست انواع دوربین مداربسته و لوزام نصب آن را به صورت تکی و عمده وارد بازار می کند. فروش دوربین مدار بسته با ضمانت نامه کتبی و گارانتی دوربین مدار بسته، ارائه فاکتور معتبر و خدمات پس از فروش مانند تعمیر دوربین مداربسته از جمله خدماتی است که دوربین مال سالهاست به ارائه آن می پردازد. قیمت دوربین های مداربسته با توجه به تعداد دوربین و تجهیزات مرتبط با آن محاسبه می شود، و قیمت سیستم دوربین مداربسته جمعی از تعداد دوربین + کابل+ دستگاه ضبط و هارد می باشد.

تفاوت دوربین کودک با سایر دوربین های مداربسته چیست ؟

دوربین های مادون قرمز یا دید در شب این قابلیت را دارند که با استفاده از ال ای دی های مادون قرمز محیط را در تاریکی زیر نظر داشته باشد. این دوربین ها برای استفاده در محیط بیرون و در شب که نور تقریبا صفر است می تواند ایده آل باشد. دوربین مداربسته وسیله‌ای است که معمولاً برای نظارت بر اماکن داخلی و خارجی که در جهت اهداف امنیتی، نظارتی و شخصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانطور که مشاهده کردید دوربین های مداربسته دارای تنوع مختلفی است که ما در بالا به تعداد اندکی از آن ها اشاره کردیم.

لذا امروزه بسیاری از برندهای چینی برای اینکه قیمت تمام شده محصولات آنها کمتر باشد ، دستگاه های DVR خود را با رزولوشن 1080N ارائه می دهند. در هنگام خرید و نصب دوربین مدار بسته ، علاو بر دوربین و DVR/NVR یکسری تجهیزات دیگر لازم است که خریداری و نصب شود. علاوه بر اینكه می‌توانید بعد از اتفاق، آن را پیگیری كنید، با وجود دوربین مداربسته موجب پیشگیری از اتفاق ناگوار نظیر دزدی خواهید شد.

http://atisflower.ir