اخبار دوربین مداربسته

برنامه امنیتی جدید Genetec – راهنمای خریداران دوربین مدار بسته و اخبار


Genetec آخرین نسخه سیستم مدیریت ارتباطات Sipelia مبتنی بر SIP خود را منتشر کرده است که اکنون در برنامه Genetec Mobile یکپارچه شده است. این بدان معناست که کارکنان امنیتی اکنون می توانند به سرعت تماس های صوتی/تصویری برقرار و دریافت کنند، پیام ها را روی بلندگوهای PA پخش کنند و رویه های عملیاتی استاندارد را مستقیماً از برنامه Genetec در تلفن همراه خود راه اندازی کنند.

Laurent Villeneuve، مدیر ارشد بازاریابی محصول در Genetec توضیح می دهد: «اپراتورهای امنیتی به ندرت وقت دارند در مورد اینکه از چه دستگاهی برای برقراری تماس سریع در طول یک حادثه استفاده کنند فکر کنند. “با Sipelia که اکنون به عنوان بخشی از برنامه Genetec Mobile ما یکپارچه شده است، کارکنان امنیتی می توانند برای رسیدگی به موقعیت هایی که از یک رابط واحد در تلفن همراه خود به وجود می آیند، اقدامات مناسب را انجام دهند.”

با Sipelia Mobile، اپراتورها می توانند به راحتی با خدمات اضطراری تماس بگیرند، از طریق تماس صوتی یا تصویری با استفاده از دفترچه آدرس، با اعضای تیم یا مخاطبین خارجی تماس بگیرند. آن‌ها همچنین می‌توانند به درخواست‌های دریافتی برای کمک پاسخ دهند و از تأیید صوتی/تصویری برای اعطای یا ممانعت از دسترسی بازدیدکنندگان استفاده کنند، یا بدون نیاز به ترک برنامه Genetec Mobile، دروازه‌های پارکینگ را باز کنند.

تیم های امنیتی همچنین می توانند به طور خودکار یک پیام هشدار را از طریق سیستم PA سازمان پخش کنند. پیام‌ها می‌توانند پویا، برنامه‌ریزی‌شده یا بر اساس رویداد به عمل باشند. هنگامی که یک رویداد فعال می شود، مانند هشدار عدم دسترسی یا زنگ هشدار از یک حسگر اینترنت اشیا، رویه های عملیاتی استاندارد سفارشی می توانند به طور خودکار یک اعلامیه را پخش کنند (یا اپراتور می تواند تصمیم بگیرد که آیا باید پخش شود).

برای بررسی پس از رویداد، Sipelia Mobile همچنین اپراتورها را قادر می‌سازد تا تماس‌ها و پیام‌های صوتی/تصویری را پخش کنند یا ضبط تماس را برای اهداف اشتراک‌گذاری بدون نیاز به دستگاه شخص ثالث یا نیاز به تنظیم پیچیده صادر کنند.





منبع