دسته‌بندی نشده

دوربین مداربسته بهترین قیمت دوربین مداربسته | tizbincctv

متاسفانه امروزه با رشد آمار سرقت از فروشگاه های مختلف نظیر طلا فروشی ها، فروشگاه های موبایل، فروشگاه های لباس و غیره نصب دوربین های مداربسته جهت حفظ ایمنی و نظارت بر رفتار مشتریان و کارمندان شما امری ضروری حساب می شود. دوربین دام نوعی از دوربین های مداربسته است که معمولا به شکل نیم کره ای و به صورت سقفی و در محیط های داخلی نصب و راه اندازی می‌شوند. اصطلاح دام به معنای گنبد است که شکل ظاهری این دوربین‌ها به روشنی بیانگر آن است. در این خاصیت برق از طریق همان کابل شبکه به دوربین مدار بسته تحت شبکه ارسال می شود. انواع لنز برای دوربین مداربستهیکی از نکات کلیدی در انتخاب دوربین، لنز به کار رفته در آن می باشد.

نظر شما در این محصول چیست؟

در پاسخ این سوال باید بگوییم که تعداد دوربین مداربسته به چند آیتم مهم بستگی دارد. اولین نکته در هنگام تهیه و خرید دوربین مدار بسته بودجه ای است که کارفرما جهت تهیه سیستم دوربین مداربسته در نظر گرفته و در صورت لزوم می تواند این بودجه را افزایش دهد. هایک ویژن و داهوا به عنوان پرفروش ترین برند های تولید کننده دوربین مداربسته همواره محصولات خود را با کیفیت و تنوع بالا تولید می کنند. دوربین hdtvi، دوربین استارلایت و دوربین colorvu از جمله دوربین های مداربسته شرکت هایک ویژن با تکنولوژی های خاص است. دوربین های مداربسته لامپی دارای زاویه دید وسیع و 360 درجه هستند و برای ذخیره تصاویر و فیلم ها از کارت حافظه بهره می برند.

http://atisflower.ir

مجله خبری دوربین مداربسته مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1400RP-VF-IRE6 یک دوربین با کیفیت ۱۰۸۰p یا Full HD از شرکت داهوا است.در حال حاضر شرکت داهوا طیف گسترده ای از محصولات را متناسب با نیازهای مشتری برای سطوح مختلف امنیتی و مقیاس های پروژه تولید می کند. با توجه به مساحت محیط و نقاط حساسی که احتیاج به نصب دوربین دارد، تعداد دوربین مداربسته مورد نیاز خود را مشخص کنید. ضمن اینکه توجه داشته باشید که برای خرید دستگاه dvr و nvr تعداد دوربین اهمیت دارد. می توان اینگونه بیان کرد که نصب دوربین مداربسته در منزل چه در زمان حضور شما در خانه و چه در زمان عدم حضور شما مزایای زیادی به همراه دارد. شما با خرید دوربین ip می توانید با خیال راحت سفر کرده و تصاویر منزل خود را از طریق گوشی هوشمندتان دریافت کنید. دوربین مینی اسپید دام یا مینی پی تی زد کوچکتر از دوربین اسپیددام است، بعلاوه قیمت آن نیز پایین تر است.

ذخیره سازی تصاویر در دوربین مدار بسته

دوربین های پلاک خوان نصب شده در جاده ها و سطح شهر از طریق ثبت پلاک و شناسایی آن قادرند تا متخلفین را تشخیص دهند. از این نوع دوربین برای کنترل تردد در عوارضی ها، کنترل ترافیک و در نهایت مدیریت آسان بر سطح شهر استفاده می شود. وجود دوربین مداربسته در کارخانه ها، کارگاه ها و دیگر اماکن صنعتی علاوه بر منصرف کردن سارقین موجب می شود که در صورت بروز سرقت از طریق تصاویر ثبت شده افراد را شناسایی کنید. در این اماکن معمولا دوربینی نصب می شود که قابلیت کنترل از راه دور داشته باشد، از این جهت که در طول شبانه روز بتوانید تصاویر محیط را دریافت کنید.

  • دوربین های فیش آی گزینه مناسبی برای کنترل صندوق فروشگاه و نظارت بر کل فضای فروشگاه است.
  • دوربین گردان یا اسپیددام این دوربین ها دارای قابلیت چرخش در جهت‌های مختلف را دارند و امکان زوم کردن در یک زاویه خاص را برای ما می‌دهند.
  • پیش از شروع باید اعلام نماییم که نصب دوربین مدار بسته مخفی از نظر اخلاقی صحیح نیست و بهتر است در اماکنی که دوربین مدار بسته نصب میگردد بر چسبی با متن ” این مکان مجهز به دوربین مدار بسته است” نصب گردد تا افراد در جریان ضبط تصویرشان قرار گیرند.
  • در نتیجه، مقررات و قوانین حاکم بر توسعه و استفاده از فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی مبتنی باید در سطوح محلی، منطقه‌ای و جهانی تدوین شوند.
  • پس از ورود دوربین های AHD به بازار, کمپانی های بزرگ دوربین مداربسته به سمت توسعه و بهبود این تکنولوژی رفتند .کمپانی داهوا تکنولوژی بهبود یافته AHD را با نام HDcvi , و کمپانی هایک ویژن این تکنولوژی را با نام HDtvi به بازار معرفی کرد .

در ادامه به معرفی و توضیحات کلی از انواع دوربین های مداربَسته خواهیم پرداخت تا اطلاعات شما کاربران گرامی را تکمیل نماییم و در خرید دوربین به شما کمک نماییم. دوربین های مداربسته علاوه بر اینکه به انواع مختلفی تبدیل می شوند و هر کدام قابلیت های خاص خودشان را دارند، به چهار جزء تبدیل می شوند. این دوربین مداربسته کوپر دارای چیپست اختصاصی HS میباشد و همچنین کفی برد فولهان FH8536H که قابلیت های فنی و رزولوشن تصویر بسیار بالایی را برای شما به ارمغان میاورد.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IRP