دسته‌بندی نشده

برند های برتر دوربین مداربسته کدام اند؟ کافه آموزشگاه | tizbincctv

شرکت فوژان فعالیت خود را از سال 1391 در زمینه تولید دوربین مداربسته ایرانی، سیستم های پلاک خوان و سیستم اعلام سرقت در ایران آغاز کرد. یکی از محصولات فوق العاده این شرکت، دوربین های مداربسته اکسوم است که با توجه به بازه زمانی کوتاهی که از شروع تولید این مجموعه میگذرد توانسته است جایگاه بسیار مناسب و خوبی را به خود اختصاص دهد. همچنین در کشور ما به دلیل اینکه برند های مختلفی وجود دارد، پیدا کردن بهترین دوربین مداربسته ارزان ایرانی تا حدود زیادی سخت شده است!

با مجله خبری دوربین مداربسته به تنوعی که در برندهای دوربین مدار بسته وجود دارد انتخاب بهترین مارک دوربین مداربسته ایرانی شاید کاری سخت باشد. دومین تولیدکننده مشهور در زمینه انواع دوربین مداربسته که جزو فهرست 10 برند برتر دوربین مداربسته نیز قرار دارد، برند هایلوک است. یکی دیگر از تولید کنندگان چینی در زمینه سیستم های امنیتی برند یونی ویو است. یونی ویو اولین شرکت تولید کننده دوربین های مداربسته با تکنولوژی تحت شبکه است. این شرکت نیز جزو پرفروش ترین و بهترین برند ها در زمینه سیستم های امنیتی است. همچنین یونی ویو محصولات دیگری مانند دستگاه های ضبط NVR، دستگاه های Decoder و Incoder، دستگاه های ذخیره ساز و… را نیز تولید می کند.

امتیاز دوربین های مداربسته اکسیس از نظر کارشناسان

این محصولات شامل بهترین دوربین تحت شبکه و رمزگذارها، نرم‌افزار مدیریت ویدئو و تجزیه و تحلیل است؛ که مقیاس‌پذیری و یکپارچگی بالایی دارند. دوربین مداربسته اکسیس راه‌حلی هوشمند برای محافطت از املاک و دارایی‌ها در برابر نفوذ، خرابکاری و هر نوع تهدیدی است. کیفیت تصویر و دوام محصول در رتبه ی قابل قبول قرار دارد و همین امر موجب افزایش محبوبیت این دوربین ها شده است. این دوربین مدار بسته به عنوان بهترین برند دوربین مدار بسته از انواع و مدل های مختلفی برخوردار است و به همین خاطر مشتریان می توانند بر اساس بودجه و نیازمندی های خود، اقدام به انتخاب یکی از مدل های آن را داشته باشند. این شرکت از سال 1996 آغاز به کار نموده و در زمینه گسترش و پیشرفت تکنولوژی تحت شبکه فعالیت می کند.

http://atisflower.irدوربین مدار بسته اینفینیتی با افتخار ساخت کشور عزیزمان است که با مهندسین مجرب و حرفه‌ای و آموزش دیده و ضمانت دو ساله شرکت چشمان بیدار آریا از کیفیت بسیار بالایی در حوزه سیستم‌های امنیتی برخوردار است. برند دوربین مدار بسته داهوا قادر به تولید دوربین ۴k نیز می‌باشد اما این دوربین از قیمت بالایی برخوردار است با این حال طرفدارای بسیاری نیز دارد. دوربین مداربسته تولیدی سامسونگ به واسطه کیفیت بالا و البته قدرت دید در شب بالای خود توانسته بازار بزرگی را در این صنعت در اختیار بگیرد .

دوربین مداربسته بی سیم

برای جلوگیری از سرقت دوربین های مداربسته میتوانید در داخل کاور دوربین ازسنسورهای لرزشی استفاده نمایید و سنسور را به یک سیستم حفاظتی مثل آژیر متصل کنید تا در صورت لزوم آژیر به صدا در آید. اگر شما ازیو پی اس استفاده نکنید، دوربین های مداربسته شما خاموش خواهد شد. البته گفتنی است اطلاعات قبل از قطع برق از بین نمی رود، از این بابت نگران نباشید. همانطور که می دانید اکثر دوربین های مدار بسته را در فضای بیرون از ساختمان نصب می کنند ، به همین دلیل مقاومت دوربین ها در برابر عوامل خارجی مانند باد و باران اهمیت بسیاری دارد. دوربین های شرکت هایلوک در پروژه های بزرگ و وسیع مناسب نمی باشند که این یک نقطه ضعف برای این برند به شمار می آید. قیمت مناسب، کیفیت بالا، نصب و کارکرد آسان برند هایلوک نقاط قوت این شرکت می باشد .

  • برند های برتر دوربین مداربسته، با داشتن سابقه ای چند ده ساله در این زمینه همواره از بهترین روش های ساخت و قوی ترین تکنولوژی روز دنیا در جهت طراحی محصولات خود استفاده می نمایند.
  • برند دوربین مدار بسته داهوا قادر به تولید دوربین ۴k نیز می‌باشد اما این دوربین از قیمت بالایی برخوردار است با این حال طرفدارای بسیاری نیز دارد.
  • در سال 2002، داهوا اولین شرکتی در چین بود که یک ضبط کننده ویدئویی دیجیتالی یکپارچه هشت کاناله را راه‌اندازی کرد.
  • شما می توانید این دوربین های مداربسته را در موقعیت های خاصی همچون اداری، تجاری، صنعتی و مسکونی مورد استفاده قرار دهید قطعا استفاده و نصب دوربین مداربسته DMS برای شما مشتریان عزیز حتما پیشنهاد می شود.
  • با توجه به این‌که یونی آرک در زمینه تولید دوربین‌های آی‌پی و دستگاه ضبط کننده NVR مشغول فعالیت است، یکپارچگی خوبی ارایه می‌کند.