دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته دید در شب بهترین دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب | tizbincctv

بسیاری از مجله خبری دوربین مداربسته های مداربسته در بالانس رنگ سفید در تصویر اغلب دچار اشتباه می گردند، علی الخصوص اگر تصویر با یک رنگ غالب احاطه شده باشد و یا اینکه هیچ نور سفیدی با منبع طبیعی در محیط وجود نداشته باشد. در نتیجه منجر به ایجاد رنگ های غیر طبیعی و غیر واقعی در تصویر می گردد. این مساله باعث می شد که تا حدود ۳۰ درصد از کارائی دوربین مداربسته پاناسونیک از بین برود و از طرفی روشن کردن محیط در بعضی از مکان ها به دلایل حفاظتی همیشه مقدور نیست و یا بسیار هزینه بر است . نورپردازی دوربین های مداربسته پاناسونیک در گذشته نه چندان دور، از اهمیت زیادی برخوردار بود و با ورود پروژکتور های مادون قرمز ، و یا دوربین هایی که دارای ” ال ای دی ” مادون قرمز بودند ، این مشکل تا حدودی حل شد .

دوربین مداربسته دام داهوا مدل HDW1200MP

این دوربین 200 دلاری، مجهز به نورافکن‌های روشنی است که می‌توانید با سنسور حرکت، آن‌ را طوری برنامه‌ریزی کنید تا مطابق دستور شما روشن و خاموش شوند. این دوربین همچنین دارای یک آژیر 110 دسی بل است که حتی برای دوربین در فضای باز نیز صدای بلندی دارد. در این شرایط دوربین باید ترجیحاً جلوی درب داخلی خانه و در ارتفاع مناسب نصب گردد. شرکت سوئدی اکسیس توانسه در سالهای اخیر جایگاه خود درا در بین برندهای مشهور ثبت کند. این دوریین مداربسته برای مکان هایی مناسب است که محدودیت بودجه دارند.

  • همچنین می توان ازمدار لوپدر داخل پایه و کاوردوربین مداربسته استفاده نمود تا در صورت قطعی سیم لوپ آلارم به صدا دربیاد.
  • برند هایک ویژن یکی از 10 برند برتر دوربین مداربسته است که در بازار ایران نیز بسیار پرطرفدار و محبوب می باشد.
  • دوربین یونی ویو از دیگر انواع بهترین برند دوربین مدار بسته می باشد.این برند نیز ساخت کشور چین می‌باشد و بعد از هایک ویژن و داهوا به عنوان سومین “برند معتبر دوربین مدار بسته” شناخته شده است.

با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت تدبیر پژوهان امنیت تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. با توجه به موارد شرح داده شده و توضیحی که در مورد شرایط محیط‌های صنعتی ارائه شد می‌خواهیم بهترین مدل و نوع دوربین مدار بسته صنعتی را بیابیم. هم چنین شما می تونید دوره آموزشی نصب دوربین مداربسته که شامل ۲۶ فیلم آموزشی به همراه نسخه پی دی اف دوربین مداربسته ۱ رو تهیه کنید. بزرگ‎نمایی اپتیکال یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در دوربین های مداربسته هوشمند است.

http://atisflower.ir

EXIR تکنولوژی جدید ارائه شده از کمپانی هایک ویژن است که توانسته تحول بزرگی در دوربین­های دید در شب ایجاد کندEXIR نسل جدید IR ها است که توانسته نقاط ضعف دید در شب IR موجود در بازار را رفع کند. یک تکنولوژی دیجیتال در دوربین های مداربسته پاناسونیک که همانطور که از نام آن مشخص است وظیفه کاهش نویز در تصویر را برعهده دارد. اما رایج ترین آن نویز مربوط به کم بودن نور محیط بوده که خود را به صورت نقطه های کوچک در تصویر نشان می دهد.

استاندارد تصویر در دوربین‌ مدار بسته NTSC /PAL/SECAM

همانطور که گفته شد دیدن تصاویر دوربین های شما بر روی هر وسیله به جز دستگاه ضبط تصاویر انتقال تصویر محسوب می شود. از طریق ایجاد یک شبکه داخلی بین تجهیزات و دستگاه ضبط شما خواهید توانست یک انتقال تصویر بدون اینترنت را ایجاد کنید. در دوربین‌های مداربسته بی‌کیفیت چهره افراد، پلاک و هر نوع تصویر موردنیاز به‌درستی دیده نشده و امکان شناسایی وجود ندارد. چنانچه می خواهید که اطلاعات بیشتری در خصوص دوربین مداربسته هایک ویژن به دست اورید، از سایر مقالات ما استفاده کنید و یا مشخصات محصولات مختلف را تحت بررسی قرار دهید.