دسته‌بندی نشده

قیمت و خرید بهترین دوربین مدار بسته خانگی 20 مورد چی چی چی | tizbincctv

اما به‌صورت تخصصی بر روی تولید بهترین دوربین مداربسته دید در شب فعالیت دارد. بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از نظر نوع اتصال به دو دسته آنالوگ و تحت شبکه تقسیم می‌شوند. دوربین‌های آنالوگ به دستگاه DVR متصل شده و مشاهده تصاویر ضبط شده تنها از طریق آن ممکن است. در مقابل دوربین‌های تحت شبکه، با اتصال به شبکه یا اینترنت، این امکان را در اختیار دارندگان قرار می‌دهند که با استفاده از دستگاه‌هایی مثل کامپیوتر، به فیلم‌های ضبط شده یا پخش زنده دسترسی داشته باشند. در هنگام انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای مغازه، لازم است که محل نصب آن را نیز در نظر بگیرید. دوربین‌هایی که در داخل مغازه قرار دارند، دارای شرایط متفاوتی نسبت به دوربین‌های نصب‌شده در محیط خارج هستند.

لینک های کاربردی

برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید. شما می توانید با ثبت سفارش آنلاین در هرجای ایران که هستید سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.تمامی محصولات فروشگاه اینصب دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. بعضی از DVR های ارزان قیمت هم که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا دچار مشکل تامین برق هستند. اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند. 5- جریان برق مورد نیاز برای شروع به کار هارد کامپیوتری 3.2 آمپر تا 8 آمپر است، در حالیکه میزان مورد نیاز برای هارد نظارتی فقط 2 آمپر میباشد.

بهترین دوربین مدار بسته خانه هوشمند: 10. دوربین امنیتی eufy 2K

قبل از آنکه دوربین مداربسته خود را انتخاب کنید شرایط آب و هوایی و میزان دمای منطقه مورد نظر را بسنجید. کیفیت تصویر دوربین‌های تحت شبکه به مدد فناوری‌های نوین بکار رفته، بسیار مطلوب تر از دوربین‌های آنالوگ می‌باشد. استفاده از دوربین های تحت شبکه بدون توجه به برند تجهیزات مدار بسته. یعنی دوربین‌های تحت شبکه به نسبت دوربین‌های توربو اچ دی دارای قیمت بالاتر گاهی تا سه برابر هستند. آلودگی‌های محیطی مانند گرد و غبار و آلودگی‌هایی شیمیایی یکی از موثر ترین عوامل بر عملکرد صحیح و طول عمر یک سیستم نظارت تصویری هستند.

  • اما اگر دوربین یا سیستم مداربسته خود را مستقیما در نزدیکی یک منبع گرمایی شدید مانند کوره یا بخاری قرار دهید ممکن است به دوربین شما آسیب رسانده و منجر به مختل شدن و یا حتی سوختن آن شود.
  • این شرکت چینی که سابقه طولانی در تولید دستگاه‌های نظارتی و خدمات مرتبط با آن دارد، به عنوان مخترع و صاحب امتیاز فناوری HDCVI شناخته می‌شود.
  • دوربین مداربسته در طول روند فشرده سازی و برای کاهش bitrate بخشی از اطلاعات تصویر را از دست می دهد.
  • سپس NVR ویدیوها را ذخیره کرده و امکان دسترسی به آنها را از یک نقطه مرکزی می دهد.

در مورد مجله خبری دوربین مداربستههای مانیتورینگ و کنترلی فروشگاه ها و سایت های کارخانجات نیز یو پی اس از همین مقدار اهمیت برخوردار است. BLC مخفف کلمه back light compensation به معنی جبران نور زمینه می باشد در واقع این قابلیت وظیفه جبران و تنظیم میزان روشنایی نقاط مختلف تصویر را بر عهده دارد. DWDR یا DWR دیجیتال، یک تکنیک نرم‌افزاری است که از طریق تنظیم اشعه گاما برای بهبود نقاط تاریک تصویر کار می‌کند. در WDR برای تصویربرداری از دو پردازنده استفاده می‌شود، یک پردازنده نقاط روشن و دیگری نقاط تاریک تصویر را برداشت کرده و از تلفیق این دو تصویر باکیفیت بدست می‌آید، ولی در WDR این کار توسط نرم‌افزار صورت گرفته می‌گیرد. DWDR از 1 تا 8 قابل تنظیم است ولی باید با احتیاط و با توجه به شرایط نوری تصویر تنظیم شود تا باعث بدتر شدن عکس نشود.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند یونی ویو

این دوربین ها به دلیل ظاهر گنبدی شکل به این نام معروف هستند که همین امر، میدان دید بالایی در اختیار کاربران قرار می دهد. در سال 2017 در بازار آمریکا سامسونگ بیشترین دوربین دیجیتال را فروخت و در بازار اکثر کشورهای اروپایی هم وضع کم و بیش به همین منوال بوده است. واین شرکت در نقاط گوناگون جهان از جمله آمریکا،هلند،ایتالیا،روسیه،هنگ کنگ،دبی،ایران و… دارای دفاتر مستقیم فروش میباشد.

http://atisflower.ir