دسته‌بندی نشده

پرفروش ترین برند دوربین مداربسته بهترین برند دوربین مداربسته نمایندگی فروش دوربین داهوا | tizbincctv

شركت ژئوویژن با تولید پیشرو دوربین‌های چشم‌ماهی (Fish-Eye) که دارای پوشش‌دهی 360 درجه می باشد خدمات خاصی برای مصرف کنندگان قائل شد. عدم تولید دوربین های HD، این شرکت تنها در زمینه تولید دوربین های IP فعالیت دارد. دارای قابلیت POE که باعث تامین انرژی مورد نیاز دوربین، توسط کابل شبکه می شود.

  • سهولت در استفاده و ارایه طیف گسترده‌ای از دوربین‌های برای کاربردهای متوسط یا سطح بالا از ویژگی‌های شاخص دوربین‌های این برند هستند.
  • VIVOTEK برای تحقق ردپای استراتژیک جهانی خود، متعهد به ایجاد اکوسیستم صنعت نظارت IP است و مشتاق همکاری و رشد طولانی‌مدت با همه شرکا، در پیگیری مشترک ما برای یک جامعه ایمن و عاری از هرگونه جرائم است.
  • فناوری داهوا با ارائه حداکثر امنیت و حفاظت، تجربه‌ای مشتری محور را ارائه می‌کند.
  • اما این نکته را در نظر بگیرید که اگر چه بوش برند با کیفیتی است؛ اما از نظر سهولت کار و راه‌اندازی، رتبه خوبی کسب نکرده است.
  • بکاپ گرفتن از دوربین مداربسته بسیار آسان است و خودتون می تونید انجام دهید.
  • به خاطر داشته باشید که امروزه تیم های بسیار زیادی در سراسر ایران به این صورت فعالیت می نمایند.
برند داهوا دارای انواع دوربین مداربسته مانند دوربین مداربسته دام، بولت، اسپید دام و… است. جالب است که بدانید برند هایک ویژن در سال 2018 توانست رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در جهان را به خود اختصاص دهد. بسیاری از خریداران هنگام خرید به دنبال بهترین و پرفروش ترین برند دوربین مداربسته هستند. بهترین مارک دوربین مداربسته را می توان از میان نظرات در مورد دوربین مداربسته پیدا کرد. شناختن پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته می تواند به شما کمک بسیاری در انتخاب و خرید دوربین مداربسته کند. در این مقاله قصد داریم تا چندین برند پرفروش را معرفی کرده و قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته را بررسی کنیم.

انواع مارک دوربین مداربسته:

طبق گزارش CNBC امروزه حدود 770 میلیون دوربین مدار بسته در سراسر جهان نصب شده است . دوربین‌های مداربسته یکی از بهترین روش‌ها برای نظارت و محافظت از اموال شما در برابر تهدیداتی مانند سرقت و خرابکاری هستند. با توجه به مزایای بسیار دوربین‌های مداربسته، متعاقبا تقاضای استفاده از آنها نیز روز به روز بالاتر می‌رود. علاوه بر این، قابلیت‌های دوربین‌های مداربسته و ویژگی‌های پیشرفته‌ دوربین‌ها مانند اتصال به اینترنت و دسترسی از راه دور نیز همواره در حال بهبود هستند.

مزایای دوربین های مداربسته ساخت ایران

به دلیل ضعیف بودن مجله خبری دوربین مداربسته مدار بسته بوش باعث جا ماندن از بقیه رقبا در حوزه تولید دوربین مدار بسته گردیده است. در ادامه قیمت برخی از دوربین های مداربسته برند داهوا قرار داده شده است. دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند. این ویژگی تا حدودی همان ویزگی H.265+ است که پیش از این در دوربین های هایک ویزن ، هایلوک و یونی ویو نیز استفاده شدهاست .

http://atisflower.irارایه دوربین های مداربسته با کیفیت و قیمت مناسب از جمله اهداف این شرکت بزرگ بوده که تا به امروز هم خوب از عهده این دو ویژگی برآمده است. علاوه براین نصب و راه اندازی دوربین مداربسته هایک ویژن بسیار ساده و آسان است. همچنین در میان قوی ترین دوربین مداربسته دوربین های برند هایک ویژن خودنمایی می کنند. شرکت فنی مهندسی پارندسیستم با هدف ساخت بهترین دوربین مداربسته ایرانی، طراحی و اجرا سیستم های حفاظتی، نظارتی و تصویری در سال 1392 تاسیس گردید.

لیست بهترین برندهای  دوربین مدار بسته