دسته‌بندی نشده

بهترین برند دوربین مداربسته کدام است؟ نمایندگی رسمی هایک ویژن | tizbincctv

البته طبیعتا تمامی این برندها از استانداردهای کافی برای فعالیت در این زمینه برخوردار نیستند. از همین رو شرکت تارتن دژ آریانا لیستی از برندهای مورد تائید دوربین مداربسته خود ایجاد کرده است. طبیعتا ما از نصب دوربین‌های مداربسته با برندهایی خارج از این لیست دوری میکنیم. شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۵۵ در ژاپن تأسیس شد اما تأسیس برند دوربین پاناسونیک در سال ۲۰۰۸ به صورت اختصاصی شروع به کار کرد. دوربین‌های پاناسونیک دارای دید در شب بسیار قوی می‌باشند و جزو برند معتبر دوربین مدار بسته هستند.

دوربین مداربسته دو مگاپیکسلی داهوا مدل IPC-T1B20P-L

هایک ویژن در صدر لیست محبوب‌ترین برندهای دوربین مدار بسته در جهان قرار دارد. دوربین مداربسته هایک ویژن طیف کامل و جامعی از روش‌های امنیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برندهای دوربین مداربسته متعددی در بازار وجود دارند که اکثرا محصولات پیشرفته‌ای ارائه می‌دهند. اما در بین همه آنها، چند برند برتر وجود دارد که از نظر کیفیت و خدمات متمایزتر از بقیه هستند. به همین منظور این مقاله را برای آشنایی شما با بهترین برندهای دوربین مداربسته در جهان و ایران آماده کرده‌ایم. این شرکت با این که از سال 1994 فعالیت خود را شروع کرده است ولی توانسته به سرعت جایگاه خود را ارتقا داده و به یکی از برترین برندهای جهانی تبدیل شود.

بهترین برند های دوربین مداربسته

مجله خبری دوربین مداربستههای پررنگ شده برندهایی هستند که محصولات مداربسته انها در ایران قابل دسترسی است. برند اکسیس اولین دوربین های تحت شبکه را در سال 1996 به جهان معرفی کرد. Oncam اولین دوربین آنالوگ 360 درجه را بیش از 15 سال پیش راه‌اندازی کرد، که دیدگاه فناوری نظارت در جهان را تغییر داد. خوشبختانه در ایران هم این مقبولیت زیادی دارد و اگر پای انتخاب و مقایسه به میان آید، نمی‌توان به‌راحتی از نام و برند پاناسونیک عبور کرد. این دوربین با سنسورهای تصویر با کیفیت بالا با لنزهای با وضوح بالا برای عملکردهای پیشرفته طراحی شده است و همچنین دید در شب شگفت‌انگیزی دارد.

http://atisflower.ir

علاوه بر این، دقت کنید برندی که قصد خرید محصولات آن‌را دارید در بازار ایران نمایندگی فعال داشته باشد. 3) مقایسه و بررسی مشخصات فنی محصولات سیستم های نظارت تصویری و تجهیزات سیستم های حفاظتی. خیلی خوشحالیم از این که دوربین های مداربسته اکسوم واستون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربتون رو با ما به اشتراک گذاشتین. گارانتی دوربین های مداربسته اکسوم 50 ماهه است و در صورت هرگونه خرابی و مشکلی دوربین شما با دوربین نو تعویض میشود.

  • بنابراین تعجب‌آور نیست که دوربین‌های مداربسته ال جی نیز در لیست بهترین برند دوربین مداربسته قرار بگیرند.
  • خط تولید، از دوربین‌ها و ضبط کننده های ویدیوی دیجیتال تا نرم‌افزارهای مدیریت ویدیو را شامل می‌شود.
  • هایلوک را به نوعی می توان برند اقتصادی برند هایک ویزن دانست که این شرکت قصد دارد تا این برند را در سطح جهان گسترش دهد تا بازار خود را به نحو زیادی گسترش دهد .
  • دوربین های مداربسته و سیستم نظارتی پلکو در رنج محصولات متوسط رو به بالا بازار قرار دارند.
  • از آنجایی که سالهاست فضای کافه کتاب ها در کشور ما رایج شده، کافه آموزشگاه با الهام از این فضا، یک فضای آموزشی برای کارآموزان سراسر کشور فراهم دیده تا در آن به رشد و یادگیری بپردازند.
امروز ما قصد داریم تا در مورد برند های برتر دوربین مداربسته با شما صحبت کنیم. داهوا یکی دیگر از معروف‌ترین مارک‌ها در لیست بهترین مارک دوربین مداربسته در جهان است. داهوا نیز توسط شرکتی چینی تولید محصولات و خدمات نظارت تصویری با فناوری پیشرفته تولید می‌شود.

نقاط قوت دوربین مداربسته برند سونی