دسته‌بندی نشده

بهترین دوربین مداربسته برای فضای باز دید در شب چه ویژگی هایی دارد؟ | tizbincctv

شرکت تدبیر پژوهان امنیت تعهد ، دقت ، رعایت زمانبندی و کیفیت و خدمات مناسب پس از فروش را هدف گذاری کرده و سعی بر آن دارد تا قدمی کوچک در راه اعتلای صنعت امنیت این کشور بزرگ بردارد. نوعی از دوربین است که از پروتکل‌ها وبستر شبکه یا اینترنت برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کند. این دوربین‌ها پس از دریافت اطلاعات تصاویر از حسگر آن‌ها را به اطلاعات دیجیتال تبدیل کرده و مطابق پروتکل‌های شبکه به شبکه می فرستند.

بهترين دوربين مداربسته آنالوگ و ديجيتال- 7 برند برتر

همچنین این شرکت استاندارد آی پی 66و آیپی 67 را که جزو اولین شرکت های دست یافته به آن بود را در دوربین های خود مورد استفاده قرار داد که به واسطه آن توانست محبوبیت زیادی را در سراسر جهان کسب نماید. اما سوالی که در این میان وجود دارد آیا هر دوربینی می تواند ضامن امنیت محل کار ما باشد؟ حال به بررسی مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب بهترین دوربین مدار بسته می پردازیم. با پیشرفت تکنولوژی در ایران مهندسین ما توانسته اند دوربین مداربسته ایرانی را تولید کنند که در مقایسه با دوربین های خارجی ارزان تر و دارای قیمت مناسب تری است. امروزه با توجه به زیاد شدن کاربرد های دوربین های مداربسته تقاضا برای خرید دوربین مداربستهدر سطح کشور بالا رفته است.

قیمت پرفروش ترین دوربین مداربسته برند هایلوک

نصب دوربین باتری خوربرای منزل آسان تر است، اما باید هر چند ماه یک بار باتری های آنها را شارژ یا تعویض کنید. (برخی از شرکت ها نیز پنل های خورشیدی می سازند که می تواند عمر بارتی را حتی بیشتر کند.) در دوربین مداربسته وایرلس اتصال به برق ممکن است شما باید دوربین را به پریز برق منزلتان متصل کنید. به هر حال این شرکت توانسته است با کیفیت و میزان فروش بالای دوربین مداربسته خود که مدیون بازار یابان حرفه ای این شرکت است رتبه دوم را در این حوزه در اختیار بگیرد.

http://atisflower.irمجله خبری دوربین مداربسته هایلوک زیرمجموعه برند هایک ویژن هست و در هدف تأمین کالاهای اقتصادی تأسیس گردیده است. هایک ویژن بیش از 30 شعبه داخلی در چین و 16 شرکت تابعه منطقه‌ای خارج از کشور در سرتاسر جهان را، برای دستیابی به حضور واقعی جهانی اداره می‌کند. هایک ویژن از زمان آغاز به کار خود در سال 2001، به‌سرعت به جایگاه پیشرو در بازار جهانی در صنعت امنیت دست‌یافته است. سپس برای تصمیم صحیح‌تر و انتخابی دقیق‌تر، ما پیشنهاد می‌کنیم با توجه به مکانی که قصد دارید برای کنترل و نظارت آن از سیستم حفاظتی استفاده کنید، یک مدل از برندی که انتخاب نهایی شما خواهد بود را خریداری کنید. نمایندگی رسمی هایک ویژن تهران با ارائه محصولات اوریجینال برند هایک ویژن در خدمت مشتریان گرامی در سراسر ایران است. استفاده ازسنسور مایکرو ویو.این سنسور طوری عمل می کند که به محض نزدیک شدن سارق به دوربین مداربسته آلارم می زند.

  • با این حال که برند ال جی از برند‌های شناخته شده جهان است اما در تولید دوربین‌های مدار بسته انتظارات را برآورده نکرده.
  • برند هایلوک از جدید ترین محصولات شرکت هایک ویژن است که به تازگی وارد عرصه رقابت سیستم های نظارتی تصویری شده است.
  • این برند نیز مانند برند هم وطن خود (سونی) دوربین های آنالوگ را از چرخه تولیداتش حذف کرده است و تمرکز را روی دوربین های تحت شبکه قرار داده است.
  • بهترین دوربین های مداربسته مناسب فضاهای خارجی و باز، دوربین های بولت می باشند.
  • در کنار تمام نقاط قوت گفته شده، دوربین مداربسته AHD-OR-111 چندان بدون نقطه ضعف نیست.
البته پروتکل های بین المللی دیگری شبیه ONVIF هم وجود دارند که در بخش های دیگر در مورد آنها توضیح خواهیم داد. پیشنهاد من اینه که برای کارهایتان از دوربین ۲ مگاپیکسلی استفاده کنید که هم توجیه قیمتی داشته باشه و هم همانطور که در کتاب سیستم های دوربین مداربسته ۲ گفتم ، تصویر دید در شبش بهتره. دوربین مداربسته AHD-OR-111 به دلیل برخورداری از منبع تغذیه DC با ولتاژ 12 ولت، با اتصال مستقیم برق کار کرده و در شرایط قطعی برق قادر به استفاده از آن نخواهید بود. از بین نقاط قوت این دوربین مداربسته می‌توان به پشتیبانی از کاهش نویز دیجیتال 2D/3D DNR، امکان استفاده در خارج از محیط مغازه و برخورداری از کابل مقاوم و بلند اشاره کرد.

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه